می خواستم لوئیس سوارز را در خیابان بزنم

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، سوارز در سال 2011 در جریان بازی منچستریونایتد و لیورپول در آنفیلد متهم به توهین نژادپرستانه علیه پاتریس اورا شد.

سپس اتحادیه فوتبال انگلیس او را 40 هزار پوند جریمه کرد و این بازیکن را از همراهی تیمش برای 8 بازی محروم کرد.

با وجود محرومیت، لیورپول تصمیم گرفت از بازیکن خود حمایت کند و بازیکنان قبل از بازی با ویگان پیراهنی با عکس، نام و شماره لوئیس سوارز به تن کردند. باشگاه همچنین با صدور بیانیه ای اعلام کرد که از این رای شوکه و عصبانی است.

او اکنون ادعا می کند که از حمایت لیورپول از حرکت سوارز بسیار ناراحت بوده است. مدافع سابق یونایتد در پادکست یک مربی گفت: «یک روز داشتم در خیابان های منچستر قدم می زدم که برادرم اشاره کرد و گفت لوئیس سوارز آنجاست. من با دو برادرم بودم. من به او نگاه کردم و فهمیدم که زمان انتقام فرا رسیده است.

او ادامه داد: سوارز به راه رفتن ادامه داد و من دیدم که همسر و فرزندانش پشت سر او ایستاده اند. پشتم را به او کردم و با خودم گفتم حتی اگر با او کاری کنی جلوی خانواده اش نمی توانی. پس پشیمان نیستم چون فکر می کنم اگر این کار را بکنم بد خواهد بود. من آن روز هیچ کاری نکردم.

او درباره شرایط داخل زمین گفت: به خودم افتخار می کنم زیرا مدام فکر می کردم که آیا باید او را شکست دهم. اما در نهایت به خودم گفتم این بازی مهمی است و همه بچه ها آن را می بینند و مردم نمی فهمند چرا این کار را کردم. در نیمه دوم مدام به خودم می گفتم هیچ کاری نکن، هیچ کاری نکن. من اصلا تو بازی نبودم من فقط بعد از بازی نشستم و فرگوسن پرسید چه اتفاقی افتاده است. و دخیا به او گفت که سوارز به من توهین کرده است.

با این حال، فرانسوی سابق ادعا می کند که سوارز را بخشیده است: “بله، من او را بخشیدم. اینها مشکلات یادگیری هستند.” هیچ کس ذاتاً نژادپرست نیست.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما