آیا زیاد خوابیدن برای سلامتی شما ضرری ندارد؟

[ad_1]

عادات خواب ما روی سلامت جسم و روح ما اثر می‌گذارد. خواب زیاد در مواردی که باعث می شود، خطر چاقی و افزایش می دهد، بیماری قلبی و مغغی را افزایش می دهد و ممکن است در باروری مانع ایجاد کند!

به amerisleep، گزارش زمان زیادی را در رختخواب می‌گذرانید؟ مراقب سلامتی خودتان باشید. استاندارد خواب مفید برای بزرگسالان هشت ساعت است.

تحقیقات بنیاد ملی خواب نشان داده است که برای بزرگسالان بین 18 تا 64 سال، خواب هفت الی 9 ساعت طبیعی است.

اگر بیشتر از ما عادت داریم که هفته ها را بخوابیم، شاید خیلی متوجه ما نباشیم، اما اگر به طور مرتب بیش از 9 ساعت میخوابیم، برای بررسی دقیقتر خودمان را آماده کنیم.

روی سلامت جسم و روح ما اثر می‌گذارد. خواب زیاد در مواردی که باعث افزایش می شود، خطر چاقی و افزایش می دهد، بیمایش قلبی و مغغی را افزایش می دهد و ممکن است در باروری مانع ایجاد کند شود.

اختلال در عملکرد مغز و سلامت روان

خواب نقش مهمی در مغز ایفا می‌کند. مغزهای مغزی را پا می کند و انتقال می دهندهای عصبی ر، مُعَدل میتعُدل . در حالت خواب مغز ما را می‌کند و در سلامت روانی اثر دارد.

عملکرد شناختی مغز در هفت ساعت در بهینه‌ترین حالت قرار دارد. خواب بیشتر یا کم‌تر از هفت ساعت روی عملکرد شناختی اثر منفی دارد.

مشاهده

بررسی‌ها نشان می‌دهد که خواب طولانی می‌تواند خطری را به افسانه بدهد. تحمل گلوکک به بدن در پردازش قندها اشاره به درد و مشکل در تحمل گلوکک باعث می‌شود که به نوع دیگری تبدیل شود.

چاقی

خواب بیش از حد یا خیلی کم می‌تواند شما را تحت تأثیر قرار دهد. یک مطالعه جدید نشان داده است که افرادی که هر شب 9 الی ده ساعت میخوابند، 21 درصد بیشتر از افرادی که بین هفت الی هشت ساعت میخوابند، در یک دوره 6 ساله چاق میشوند.

سردرد

. معتقدند که این امر به دلیل تثثیر بیش از حد بر انتقال دهنده های عصبی در مغغ از جمله سروتونین است. چیزی که در طول روز بیش از حد می‌خوابد، ممکن است صبح خود را با سرش‌دش‌ڱد.

آسیب

تعداد بی خوابی بیش از خواب زیاد با افسردگی همراه است، اما تقریباً 15 درصد از افراد مبتلا به بیماری، بیش از حد میخوابند. این اتفاق ممکن است به نوبه خود آسیب آن‌ها را بدتر کند.

خواب برای بهبودی بهبود می‌یابد. مدت زمان خوابشان طولانی است، در مقایسه با افرادی که خواب متوسطی دارند، نتایج و نشانه‌های بیشتری دارند.

بیماری سرطان

آیا زیاد خوابیدن برای سلامتی شما ضرری ندارد؟

در مطالعه بهداشت پرستاران، نزدیک به 7200 زن حضور دارند. تجزیه و تحلیل دقیق از داده های آن مطالعه نشان داد زنانی که بین 9 تا 11 ساعت در شب می خوابند، 38 درصد بیشتر از زنانی که ساعت هشت می خوابند، احتمال ابتلا به بیماری بیماری قلبی دارند.

مرگ و میر

مطالعات نشان داده اند که در شبانهروز 9 ساعت میخوبند، نسبت به افرادی که در شب 7 الی 8 ساعت میخوابند، مرگ و میر قابل توجهی دارند.

هیچ دلیل مشخصی برای این ارتباط مشخص نشده است. اما نگران دریافتند که مشکل و وضعیت اقتصادی با خواب طولانی‌تر همرامرامر این عوامل به همراه هم می‌توانند با مرگ و میر مرتبط باشند.

اختلال در باروری

یک مطالعه در مورد زنان کرهای نشان داده است که زنانی که هفت تا هشت ساعت میخوابند، بهترین شانس بارداری را دارند.

این مطالعه می‌گویند که خواب خارج از محدوده طبیعی می‌تواند بر هورمون‌ها و هرخه شبانه‌روزی بدن تثثیر بگذارد و باعث اختلال در بارداری شود.

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما