تشکیل جلسه تخصصی هیئت مدیره سایپا جهت ارتقای کیفیت و قیمت محصولات

[ad_1]

در پی بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری در خصوص شرایط صنعت خودرو کشور و نارضایتی از حق مردم بر کیفیت خودروهای داخلی، هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا صبح امروز جلسه فوق العاده ای را برای تدوین و اجرای برنامه های راهبردی افزایش کیفیت و ارتقای کیفیت تشکیل داد. قیمت.

به گزارش سایپانیوز، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به ویژه در حوزه های «تهیه سند برنامه راهبردی صنعتی» و «تسریع در تولید، اشتغال و توسعه کشور» از محورهای اصلی این جلسه بود.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در این نشست با اشاره به برنامه‌های اعلام شده خود در هفته‌های اخیر، بار دیگر بر «ساخت اقتصادی» محصولات تاکید کرد و گفت: تنها راه افزایش کیفیت و کاهش قیمت، ساخت اقتصادی محصول است.

«محمدعلی تیموری» با بیان اینکه نگرانی از کیفیت و قیمت تمام شده محصولات دغدغه اصلی مدیران جدید سایپا است، افزود: بدون نظارت، برنامه راهبردی با محوریت افزایش تولید خودرو، ارتقای کیفیت محصولات و استفاده از فناوری های نوین را با جدیت دنبال خواهند کرد. در صنعت خودروسازی متمرکز شده است.

تیموری افزود: هر یک از شرکت‌های زیرمجموعه سایپا باید بر روی یکی از محصولات تمرکز کرده و به جای تنوع کاذب، تولید انبوه، باکیفیت و به صرفه باشد.

وی با بیان اینکه برنامه راهبردی گروه خودروسازی سایپا به عنوان یک شعار باقی نمی ماند و با کمک مهندسین و کارشناسان در محل پیگیری می شود، تصریح کرد: موضوع کیفیت یکی از مهمترین چالش های صنعت خودرو در این زمینه است. با توجه به جلسات تخصصی با تامین کنندگان قطعات خودرو خواهیم داشت، برای ارتقای کیفیت قطعات و محصولات نهایی، کارهای بزرگ و ماندگاری انجام می شود و در نهایت خودروها به دست مردم می رسد که باعث غرور و رضایت ملی می شود.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه علیرغم تاکیدات مقام معظم رهبری، برخی از فعالیت های اقتصادی در گذشته مشروط و منوط به توافق با غرب و امضای برجام بوده است، گفت: گروه خودروسازی سایپا به هیچ عنوان چنین اموری را متوقف نخواهد کرد. و تمام توان و توان خود را برای برنامه ریزی و تدوین سند راهبردی توسعه فعالیت های ملی و فرامنطقه ای خود به کار خواهد گرفت.

تیموری با بیان اینکه ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت های گسترده و متنوع اقتصادی کشور بیش از هر زمان دیگری احساس می شود، افزود: دنیا باشید.

وی با بیان اینکه فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان راهگشا بوده و می تواند افق اقتصاد کشور باشد، افزود: دعوت می کنیم.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا افزود: بیانات رهبری و اشاره صریح به شکست سیاست فشار حداکثری و ناکامی دشمن در ایجاد فروپاشی اقتصادی و سیاسی، رویکرد کشور برای استفاده از فرصت‌های اقتصادی کشور را تاکید کرد. تحریم ها را خنثی کند. قطعه سازی کشور در صورت بهبود روند فعلی می تواند نقش انکارناپذیری در تحقق ظرفیت نهفته در این صنعت استراتژیک داشته باشد.

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما