(تصاویر) مریم طلایی; قهرمان موتورسواری و حامی سگ های خیابانی

[ad_1]

مریم طلایی، هنرمند و قهرمان موتورسیکلت، یکی از حامیان سگ های ولگرد در تهران است که در پناهگاه مخصوص حیوانات نگهداری می کند.

به گزارش فرارو، خبرگزاری ترکیه – آناتولی در گزارشی نوشت: مریم طلایی موتورسوار و هنرمند سینمای ایران با امکانات شخصی خود در زمینی که اجاره می دهد 150 سگ ولگردی را که از خیابان جمع آوری کرده است در یک پناهگاه حیوانات نگهداری می کند. .

جایی دورتر از تهران، در حومه شهریار، بین انبارها و کارخانه ها، زنی در گوشه ای پناهگاهی برای حیوانات ساخته تا مکانی امن برای سگ های ولگرد فراهم کند. سگ هایی که عموماً از معلولیت و بیماری رنج می برند در اینجا در مکانی امن ساخته شده توسط گلدن مری درمان می شوند و با حمایت او به زندگی خود ادامه می دهند تا از پرورش بی رویه آنها بدون آسیب رساندن به محیط زیست جلوگیری کنند و به زندگی خود در این مکان ها ادامه دهند.

مریم طلایی 41 ساله به عنوان فعال حقوق حیوانات به ویژه سگ های ولگرد و ولگرد شناخته می شود.

از سگ های نژادهای مختلف در لانه باز استقبال می شود. آنها دور مریم می چرخند و هر کدام با دیگری رقابت می کنند تا خود را در کنار مریم قرار دهند. او همه آنها را نام می برد، سوابق پزشکی و مشکلات آنها را می داند. او حتی به یاد می آورد که همه را از کجا پیدا کرده و به این مرکز آورده است. او مانند یک مادر صمیمی از این حیوانات مراقبت می کند تا در این محیط راحت زندگی کنند و از طرفی به محیط زیست آسیب نرسانند.

مریم از نحوه حمایت از این سگ ها می گوید: حدود 7 سال است که یک پناهگاه حیوانات کوچک دارم که توسط خانواده و افراد اداره می شود. من در کانادا زندگی کرده ام و همیشه در پناهگاه های حیوانات به طور داوطلبانه کمک کرده ام و همچنین به مراکز بزرگی در ایران کمک کرده ام.

وی با اشاره به اینکه تلاش می کند تا حد امکان از حیوانات محافظت کند، گفت: سگ ها در درجه اول عقیم می شوند. بسیاری از سگ ها پس از درمان به کمک نیاز دارند، زیرا یا دست و پای خود را از دست داده اند یا بینایی خود را مختل کرده اند. باید نگهش دارم اما سگ هایی که عقیم می شوند را عقیم می کنیم و در مکان های امن رها می کنیم.

طلایی در پاسخ به این سوال که چرا این همه سگ ولگرد در ایران وجود دارد، توضیح می دهد: «چون بودجه ها صرف عقیم سازی نمی شود، فقط سگ ها را می کشند». یا بعضی ها حیوانی را می خرند و بعد مدتی در خیابان می گذارند که نمی توانند نگهداری کنند. همان سگ زنجیر راه می اندازد.

او در 850 متری که اجاره کرده، زیستگاهی برای سگ های ولگرد ایجاد کرده است. او از جاهای مختلف سگ آورده است، مثلا در زلزله کرمانشاه به دو توله سگ مجروح کمک کرده و در میان خود نگه داشته یا دو سگ کور در کنار جاده پیدا کرده است.

او کارهای اولیه درمانی مانند تجویز دارو یا واکسیناسیون را خودش انجام می دهد و سگ ها را برای عمل های مختلف نزد پزشک می برد.

او درباره هزینه پناهگاه سگ که به صورت خصوصی پرداخت می کند، گفت: اینجا هزینه بیشتر به غذایی بستگی دارد که ما اسکلت مرغ را تهیه می کنیم. ما با کشتارگاه ها قرارداد داریم. به آنها نان هم می دهیم.من در حرفه های مختلف کار می کنم تا بتوانم پول دربیاورم و از سگ ها حمایت کنم. اما گاهی دوبار ماشینم را می فروشم تا بتوانم هزینه آن را بپردازم.

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما