جداییطلبان پرسپولیس؛ آزاد نه، مازاد شدید!

[ad_1]

روزنامه توسعه ایرانی: آخرین جستجوهای اینستاگرامی رامین رضاییان برای باگت به پرسپولیس هم نتیجه نداد. آنچه رامین در این ویدئو به زبان آورد، باگگاه ایرانی اصلاً برای ذبح او کوچکترین اقدامی انجام نداده بود. مهمتر از این ماجرا اما تماشای تقلای این ستاره برای برگگتن به نقاطی است که یک روز ترکک کرده بود. او اولین مره جدا شده جنجالی پرسپولیس است که بعد از چند وقت «پپیمان» اما راه باگگت به خانه سابقش را پیدا نمی کند.

رامین رضاییان

بدون رامین یکی از بهترین مدافعان راست این سال‌های فوتبدل ایبووون. او مزد دوره های مسابقات را با یک حضور ثابت در جام جهانی گرفت و مرد مرفت اعتماد کیروش برای خط دفاعی تیم ملی می شد. رضاییان در پرسپولیس هم ستاره تمامعیار بود اما به راحتی با برانکو و قوانینش کنار نیامد. یک بار ترک پرسپولیس برای پیوستن بریزهاسپور و سپس درگیری با علی علیپور در تمرینها، در تمرینها، در نهایت نسخه این ستاره را در پرسپولیس پیچید. او با رویای بزرگی از پرسپولیس جدا شد و سقف آرزوهای بلندی داشت اما در فوتبال اروپا کمفروغ نشان داد و در نهایت به لیگ قطر رفت.

قبل از پیوستن به الدحیل، موقعیت برای رضاییان در لیگ قطر خوب لیش میرفت اما تجربه نشان داد که او هنوز برای بازی در یک تیم پرستاره قطری آماده نیست. او حالا با یک قرارداد قرضی از تیم جدا و احتمالاً در نیمفصل دوم برای السیلیه قطر به میدان خواهد رفت. اگر عملکرد رامین در این تیم درخشان نباشد، الدحیل قراردادش را فسخ تدوا.

به محض پیوستن شجاع به الریان، با بوسیدن لوگوی این باشگاه به شدت خبر شار او قطعا اعلام کرد که این بوسه، خواسته های مشتریان باگگاه اما از هیچکدام از خریدهای دیگر الریان، چنین تصویری منتشر نشد. شجاع درست در نقطه اوج محبوبیت از پرسپولیس جدا شد

محسن مسلمان

جدایی محسن از پرسپولیس، تصمیم خودش نبود اما در حقیقت این اتفاق به مجموعه رفتارهای خود این بازیکن در تیم برمیگت پرداخت. مسلمان در حالی که از جمع قرمزها جدا شد که بهترین پاسور لیگ برتر بود اما برانکو دیگر نمی توانم او را در تیمش تحمل کند. آن‌که در نهایت این جدایی پشیمان شد، باشگاه پرسپولیس نبود. قرمزها بدون این هافبک هم نتایج فوق‌العاده‌ها را اما او در ذوبآهن و سپاهان به نیمکت دوخته شد و لیگ بیستم را در ترکیب سایپا آغاز کرد. جالب است که درست همزمان با پیشنهاد رامین رضاییان برای حضور دوباره در، مسلمان هم رسما صدای پرسپولیس را برای باگگت به این تیم نشان داده است. بعید نیست با توجه به جدایی بشار، قرمزها در نیمفصل سراغ مهندس قدیمی شان بروند و او را دوباره به پرسپولیس برگردانند.

مهدی ترابی

پرسپولیس را در قامت یک «سوپراستار» ترک کرد اما در ترکیب العربی، اصلا شبیه یک ستاره نبود. مهدی ترابی در پایان لیگ برتر نوزدهم قراردادش را به صورت یکطرفه با سرخها فسخ کرد و به لیگ قطر رفت. او حتی تا پایان ماجراجویی مسیایی تیم یحیی هم صبر نکرد اما هر چقدر شرایط برای باگگاه خوب پیش رفت، شرایط برای خود ترابی اصلا خوب نبود. او یکی از ناکام‌ترین مهره‌های خارجی این فصل لیگ قطر به شماره می‌رفت. حتی در خود باشگاه العربی هم مهدی کاملا تحت تاثیر درخشش مهرداد محمدی قرار گرفته و حالا زمزمه های خارجی نام این بازیکن از لیست باشگاه نیز به گوش میرسد. بعید نیست در روزهای آینده العربی برای جذب یک مهره خا،جی دیگر، قید انراب

شجاع خلیل‌زاده

به محض پیوستن شجاع به الریان، با بوسیدن لوگوی این باشگاه به شدت خبر شار او قطعا اعلام کرد که این بوسه، خواسته های مشتریان باگگاه اما از هیچکدام از خریدهای دیگر الریان، چنین تصویری منتشر نشد. شجاع درست در نقطه اوج محبوبیت از پرسپولیس جدا شد. ترک باگگاه در فاصله بین فینالیست شدن در آسیا و برگگاری مسابقه فینال، این محبین، این محبوبیت را به شدت تحت تاثیر قرار داد. حالا دیگر او جایگاه سابقش را در بین مهره‌های این باشگاه از دست دست است. شجاع در الریان، هنوز فرصت زیادی برای عرض اندام ندارد. او یک بار هم می‌آید و همین موضوع را تحت تأثیر قراد تار دار دار قرار می‌دهد الریان با هزینه ای که برای این بازیکن تنها، انتظار درخشش به مراتب بیشتر از این مدافع دارد.

علی علیپور

بهترین گلزن پرسپولیس در همه ادوار لیگ برتر، تصمیم بالاخرت این تیم را به مقصد یک تیم اروپایی ترک کرد. علی علیپور که این سالها گلزن اصلی قرمزها بود، هنوز اولین گلش را برای ماریتیمو بزند. شروع او در لیگ پرتغال، ضعیفتر از حد انتظار بوده و حتی زمزمه های مازاد شدنش در این تیم هم به گوش میرسد. اگر این اتفاق رخ دهد، او با یک شکست بسیار دردناک روبه‌رو شده است.

علیرضا بیرانوند

از چند سال به دنبال رفتن به فوتبال اروپا بود و در نهایت با آنتورپ بلژیک به این خواسته قبل از رسیدن رسید. علیرضا این فصل در لیگ بلژیک فقط یک بازی انجام داده و از آن یک بازی، با انتقاد وحشتناک تیمش روبه رو شده است. با این درخشش او روبهروی تاتنهام در لیگ اروپا، ممکن است آیندهاش را در بلژیک به سمت و سوی مثبتی ببرد.

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما