خرید تتر: استراتژی Google

طبق روال بانکی، بانک مرکزی هر روز ساعت 11:30 قیمت دلار را به طور رسمی اعلام می نماید و حدودا یک ساعت بعد قیمت تتر به ثبات می رسد و بطور کلی باید گفت ساعت 12:30 تا 4 بعد از ظهر بهترین زمان برای معامله و فروش تتر است. همان طور که در متن بالا نیز به صورت کامل توضیح داده شد بر اساس نظر بسیاری از مراجع تقلید، به دلیل این که خرید و فروش ارز های دیجیتالی طبق قوانین کشور می باشد، موردی ندارد. بسیاری از ارزهای دیجیتال از طریق شبکهای غیرمتمرکز از کامپیوترها (همتا به همتا) استخراج میشوند اما استخراج تنها به معنی تولید ارز بیشتر نیست بلکه مکانیزمی است که با تایید مداوم دفتر کل بلاک چین و اضافه کردن بلاکهای جدید، شبکه را به روز رسانی و ایمن میکند. USDT متناسب با دلار بوده و در تئوری نباید تحت تاثیر نوسانات بازاری قرار گیرد که سایر ارزهای دیجیتال، همچون بیت کوین را تحت تاثیر قرار میدهد. این صرافی قابلیت برداشت و انتقال رمزارز را ندارد که باعث ایجاد محدودیتهایی در کار با آن میشود؛ اما یکی از نکات جالب توجه اکسیر برای افراد تازه کار، این است که محیط آزمایشی دارد تا آنها بتوانند بدون اینکه نگران از دست رفتن سرمایه خود باشند، بدون احراز هویت و پرداخت پول، به صورت آزمایشی خرید و فروش کنند.

همین امر علاوه بر مزایای قبلی به کاربر کمک میکند تا سود بیشتری را کسب کرده و چه فروشنده باشد و چه خریدار، کمیسیون کمتری را به صاحب پلتفرم معاملاتی پرداخت کند. علاوه بر این اتمیک والت یا Atomic Wallet نیز یکی دیگر از گزینه های موجود است که طرفداران خودش را دارد. یکی دیگر از مزایای تتر این است که دارنده آن میتواند به راحتی در سطح بینالمللی خرید و فروش انجام دهد چرا که با گذشت زمان مشخص شده است که بسیاری از پلتفرمهای خرید و فروش کالا و خدمات در سطح جهان تتر را به عنوان یک پول دیجیتالی معتبر میپذیرند و در پرداختها میتوان از آن استفاده کرد. این بدان معناست که یک نهاد مرکزی از ارزش استیبلکوین و داراییها حمایت میکند و صادرکننده نیز قول میدهد بتوانید سرمایهگذاری خود را در هر زمان با نرخ مبادله یک به یک بازخرید کنید. سرمایه گذاران میتوانند در صرافیهای رمزارز داخل ایران یا برخی صرافیهای بین المللی، حساب کاربری باز کرده و معاملات را انجام دهند. علاوه بر کیف پول های نرم افزاری، برخی سرمایه گذاران برای ذخیره کردن و نگهداری تتر از کیف پول های سخت افزاری استفاده می کنند که معروف ترین آنها کیف پولهای سختافزاری لجریا Ledger و کیف پول سخت افزاری ترزور یا Trezor است که هر کدام از کیف پول های نرم افزاری و سخت افزاری مزایای خاص خودش را دارد.

بهطور معمول صرافیهایی که در آنها خرید و فروش رمزارزها انجام میشود، کارمزد کمتری را برای معامله با تتر در نظر میگیرند. کیف پول دیجیتالی معمولا برای نگهداری رمزارزهای مختلف به کار برده میشود و سرمایه گذارانی که بخواهند دارایی دیجیتالی خود را در قالب تتر با علامت اختصاری USDT نیز ذخیره کنند، لازم است از کیف پولهای رایج استفاده کنند. یکی از مدیران ارشد شرکت تتر معتقد است که تتر گلد یکی از پایدارترین سرمایهگذاریها در جهان است که سرمایهگذار ضمن داشتن پشتوانه طلای فیزیکی، به راحتی میتواند دارایی خود را معامله کرده یا نگهداری کند. برای خرید تتر در صرافیهای خارجی نیز لازم است دارایی خود را به صرافی منتقل کرده تا بتوانید تتر یا هر رمزارز دیگری خریداری کنید. در صرافیهای داخل ایران بعد از تایید هویت میتوانید پول را از کارتهای بانکی به صرافی داخل ایران منتقل کرده و به راحتی تتر خریداری کنید.

این پلتفرم قبلا اعلام کرده که امکان انتقال محافظتشده تتر از طریق تترشیلد را فراهم کرده تا امکان ردیابی و رصد تراکنشها به صفر برسد. برای خرید و فروش امن تتر میتوانید از نوبیتکس به عنوان بزرگترین پلتفرم تبادل رمزارز در ایران استفاده کنید. به عنوان مثال، برخی از پلتفرم ها ممکن است هزینه های کمتری ارائه دهند اما خدمات رضایت بخشی به مشتریان ارائه ندهند. ممکن است شما در یک صرافی خاص اقدام به معامله با تتر نمایید که در آنجا محدود به مبادله با چند ارز دیجیتال خاص باشید، بهطور معمول بسیاری از صرافیها سایر رمز ارزها را به بکدیگر تبدیل میکنند که در این بین درصدی کارمزد را نیز بابت این تبادل به خودشان اختصاص میدهند، اما اگر شما تصمیم به تبدیل بگیرید، تتر به عنوان ارز دیجیتال استیبل و پایدار، بهترین گزینه محسوب میشود. هرچند خرید این رمزارز نیاز به مراحل تایید هویت دارد و لذا کاربران مقیم ایران برای خرید و فروش چنین رمزارزهایی با مشکلاتی از سوی صرافیهای خارجی روبرو هستند. مدت زمان انتقال این ارز بسیار کم است و تنها چند دقیقه وقت نیاز دارد که همین امر را می توان حتی به عنوان یکی از مزایایی تتر در نظر گرفت که موجب شده توجه بسیاری از تریدرها به سمت آن جلب شود.

صرافیهای مختلفی تتر گلد را پذیرفتهاند و امکان خرید و فروش را در اختیار سرمایهگذاران قرار دادهاند. در واقع وقتی رمزارز تتر گلد را خریداری میکنند، به جای نگهداری از طلای فیزیکی، میتوانند طلای دیجیتال در اختیار داشته باشند. در واقع استفاده از یک کوین پایدار همچون تتر (با علامت اختصاری USDT) که نوسان خاصی نداشته و قیمت پایه آن بر اساس دلار تعیین میشود، چند ویژگی دارد که در ادامه به برخی از مهمترین آنها اشاره میکنیم. تتر (Tether) با علامت اختصاری USDT در اصل قدرتمندترین استیبل کوین و پراستفاده ترین رمزارز شناخته شده بازار کریپتو است که معمولا قیمت آن با نوسانات قیمت بازار ارزهای دیجیتال تغییر نمی کند.

توکنهای تتر میتوانند قابلیتهای توکنهای مبتنی بر بلاک چین را برای کاربران ایجاد کنند و آنها را از نوسانات قیمتی در امان نگه دارند. است که دولتها آنها را منتشر و پشتیبانی میکنند) مربوط می باشد و با نماد (USDT) و (EURT) خرید و فروش میشود که نماد های (USDT) وابسته به دلار و (EURT) وابسته به یورو می باشد و توسط شرکت تتر صادر میشود. در ادامه این سری از مقالات مهران بیت درباره ی تحلیل آنچین،قصد داریم با شاخص مهمی به نام CDD آشنا …

درباره ابان تتر چی میدانید؟ نظرات درباره آبانتتر چگونه است؟ سایت دیجی دلار بستری برای خرید و فروش انواع مختلف ارزهای دیجیتال است. امروزه در بستر معاملاتی کریپتو کمتر کسی یافت می شود که با ارزهای دیجیتال و فضای تبادل آن سر و کار داشته باشد، اما نام Tether را نشنیده باشد و یا به دنبال بستری برای خرید Tether نبوده باشد. تیم صرافی آبان تتر، خود را بعنوان مرکز خرید و فروش ارزهای دیجیتال با پایین ترین قیمت خرید تتر و بالاترین قیمت فروش تتر و درواقع بهترین قیمت تتر معرفی کرده است. صرافی آبان تتر فعالیت خود را در سال ۱۳۹۷ آغاز کرد و در اوایل کار تنها در زمینه خرید و فروش تتر فعالیت می کرد. بنابراین شرکت تتر باید خود را با قوانین کشورها مطابقت دهد. صرافی پینگی به عنوان بازار مطمئن رمز ارزها در ایران امکان خرید و فروش تمای ارزهای دیجیتال در بستر صرافی آنلاین با کارمزد مناسبرا فراهم کرده است. احراز هویت در یک صرافی مطمئن میتواند تضمینکننده امنیت سرمایه شما باشد. اینکه آبان تتر مسئولیت محدود است یک نقطه ضعف محسوب می شود.

مهمترین نقطه ضعف محدودیت هایی است که برای کاربران ایرانی اعمال می شود. یکی از سوالاتی که ممکن است از سوی تازه واردها به بازار کریپتو مطرح شود آن است که چگونه میتوانیم تتر خریداری کنیم؟ در حالی که فروشندگان معمولا نقدینگی را با تکمیل سفارشهای خود از چرخه دارایی دیجیتال خارج کرده و حتی ممکن است آن را از صرافی خارج کنند. تتر میتواند یک راه حل بسیار خوب در این میان باشد، جایی که شما با خرید آن میتوانید بهراحتی وارد معاملات سایر رمزارزها شده و دیگر نیازی به یک حساب ریالی جهت واریز و یا برداشت مجدد نداشته باشید. این امر سبب میشود تا علاوه بر آنکه شما معاملات خودتان را بر پایه دلار انجام میدهید، نوسانات ریال نیز دیگر بر روی عملکردتان تاثیری نداشته و از این حیث دارای یک برتری ویژه باشید.

در این قسمت قصد داریم که چند صرافی معروف دیجیتال که خرید و فروش تتر را انجام می دهد به شما معرفی کرده و اطلاعات کاملی از هر یک را به شما ارائه دهیم. از آنجایی که شاخص اصلی در تعیین قیمت ارزهای دیجیتال، بر پایه دلار است، پس خرید و فروش با این ارز دارای برخی ویژگیهاست که قاعدتا به خاطر عدم اتصال شبکه بانکی ایران به درگاههای پرداخت بینالمللی و همچنین تحریمهای موجود، استفاده از دلار تقریبا برای اکثریت افراد امکان پذیر نیست، اما میتوان از یک استیبل کوین دیجیتالی همچون تِتِر در این بین بهره گرفت تا بر چنین معضلی غلبه کرد. یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین صرافی های ایرانی، ابان تتر است که در ادامه به معرفی و بررسی این صرافی خواهیم پرداخت. اما کاربران بسیاری، از تتر توسعه یافته شده بر بلاک چین ترون استقبال کردند به حدی که اکثر صرافی های ارز دیجیتال از این ارز پشتیبانی میکنند. بهطور معمول اولین راهی که برای ورود به این بازار در ایران به ذهن اکثر افراد میرسد، تبادل از طریق ریال و خرید و فروش با ارز رایج کشورمان است، اما راهکار دیگری هم برای این منظور وجود دارد که نسبت به روش سنتی، برتریهای خوبی خواهد داشت.

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما