خودرویی با 40 تا 50 درصد واریز در نمایندگی ستوده – زومیت خریداری کنید

[ad_1]

به گفته خبرنگار ما نمایندگی ستوده با هدف جلب رضایت بیشتر مشتریان ، شرایط تحویل 12 خودرو ، کراس اوور و شاسی بلند شامل X 22 سرعته اتوماتیک و اتوماتیک ، X33 S-Sport و اتوماتیک معمولی ، X55 EX و EXS ، Tigo 5 ، Tigo 7 ، آریزو 5 ، آریزو 6 ، تیگو 7 اسپرت و 315 با 40 تا 50 درصد ودیعه.

بر اساس این گزارش ، قیمت باقی مانده 12 خودروی ذکر شده می تواند به صورت اقساط یک ساله ، دو ساله ، سه ساله ، چهار ساله و پنج ساله پرداخت شود. در این فروش ها نرخ 18 تا 21 درصد برای سود کارخانه در نظر گرفته شده است.

خریداران یکی از محصولات ارائه شده توسط نمایندگی برتر شرکت مدیران خودرو ، خودروهای خریداری شده را فوراً دریافت می کنند.

نمایندگی ستوده

Tigo 8 و X22 جدید نیز در بازار هستند

یکی از برنامه های نمایندگی خودروهای ستوده آوردن محصولات جدید به بازار خودروی کشور بود ، بنابراین در نیمه دوم سال جاری موفق ترین محصول چری را در بازارهای چین و صادرات ، یعنی “تیگو 8 پرو” طولانی عرضه می کنیم. شاسی در برخی از بازارها مانند روسیه ، این خودرو از نزدیک با هیوندای سانتافه رقابت می کند.

رقبای اصلی تیگو 8 پرو در بازار ایران را می توان مدل های وارداتی از هیوندای سانتافه ، رنو کولئوس ، میتسوبیشی اوتلندر و … دانست. Tigo 8 Pro for Car Managers دارای طراحی به روز شده و کاملاً مدرن است ، این محصول از موتور 1.6 لیتری TGDI با قدرت 197 اسب بخار استفاده می کند که مجموعه کاملی از ویژگی های راحتی و ایمنی و چالش های جدید طراحی و مهندسی زبان را برای رقابت فراهم می کند.

اما X22 Pro خودروی دیگری است که به زودی وارد بازار می شود. نمای جلویی این محصول از جمله چراغ های جلو ، جلوپنجره و سپر جلو کاملاً تغییر کرده است و شبیه خودروهای نسل جدید مانند هیوندای کونا و سانتافه است. فضای داخلی نیز تغییر کرده و کاملاً مدرن و جدید است.

چراغهای جلو LED های روشن هستند که 2.7 برابر قوی تر از چراغهای جلو هالوژن هستند و با سنسورهای نور مدرن خود ، در صورت لزوم به طور خودکار روشن می شوند. اما تغییرات X22 Pro فقط به ظاهر محدود نمی شود ، گزینه ها و فناوری این خودرو نیز به روز شده است ، از جمله صفحه نمایش لمسی بزرگ خودرو که در اندازه 9 اینچ ، تمام نیازهای راننده را برآورده می کند و می توان گفت که یکی از بزرگترین مانیتورهای لمسی در بین رقبای این خودرو است.

فیس لیفت X 22 Pro دارای تغییرات دیگری مانند AutoHold و EPB است.

X22 Pro مجهز به موتور 1 لیتری توربو با قدرت 107 اسب بخار است. در سال های اخیر ، مارک های معروف مانند سیتروئن ، مینی و بیامو از موتورهای کوچک و بسیار کارآمد استفاده کرده اند. گیربکس این خودرو 9 سرعته CVT است که در آریزو 6 عملکرد خوبی داشت و انتظار می رود X22 Pro موفقیت X22 را در بازار ایران تکرار کند.

یک ماشین دست دوم بیاورید و یک ماشین جدید بگیرید

صفایی ، مدیر فروش و بازاریابی نمایندگی ستوده ، همچنین یکی دیگر از خدمات نمایندگی ستوده را برای دارندگان محصولات شرکت مدیران خودرو مدل 1390 و بعد در نظر داشت تا صاحبان گرانقدر این خودروها بتوانند خودروهای فرسوده خود را با محصولات جدید جایگزین کنند.

نمایندگی ستوده

وی خاطرنشان کرد: در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده با محصولات جدید تا 70 درصد امکانات و نرخ تا 60 ماه برای متقاضیان لحاظ شده بود.

صفایی افزود: کارشناس قیمت گذاری محصولات مدیران خودروهای فرسوده این طرح به صورت رایگان انجام می شود.

این گزارش می افزاید: شعبه مرکزی آژانس ستوده کد 401 در خیابان ستارخان تهران و سه شعبه دیگر در نازی آباد ، فدائیان اسلام و شیخ فضل الله است. در شعبه شیخ فضل الله این نمایندگی خودرو ، به صاحبان محصولات نیز خدمات پس از فروش مقرون به صرفه توسط مدیران خودرو ارائه می شود.

کسانی که اطلاعات بیشتری می خواهند و قصد خرید محصولات از مدیران خودرو را دارند می توانند با شماره های 02144251055 (شعبه ستارخان) ، 02155333553 (شعبه نازی آباد) ، 02136652646 (شعبه هایپرسان) و 02144271619 (شعبه شیخ فضل الله) تماس بگیرند ؛ یا به آدرس محل این آژانس https://mvm401.com رجوع شود به.

یادآور می شود آخرین اطلاعات مربوط به طرح فروش و خدمات پس از فروش محصولات مدیران خودرو در آدرس اینستاگرام نمایندگی ستوده همچنین موجود است.

https://www.instagram.com/mvm401/



[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما