دروغ هایی که مشاوران کنکور هنر به شما می گویند را جدی نگیرید!

هرم یادگیری نشون میده که اکثر دانش آموزان فقط ۱۰ درصد از اونچه که از کتاب های درسی می خونند رو به خاطر میارن؛ اما می تونند تقریبا ۹۰ درصد از چیزی که از طریق آموزش به دیگران یاد می گیرند رو حفظ می کنند. لازم به ذکر است که میانگین درصد کل دروس این 3 داوطلب تقریبأ 60 درصد میباشد. متقاضیان واجد شرایط می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و تنظیم تایم مصاحبه باشماره اعلام شده در آگهی تماس و یا مشخصات و رزومه خود را به همین شماره مندرج در آگهی ارسال نمایند. در رابطه با زمان مشاهده کارنامه کنکور (در مرحله اولیه) با مشاوران ایران تحصیل در تماس باشید تا آن ها تاریخ دقیق دریافت کارنامه کنکور را خدمت شما دوستان عزیز داطلب اعلام کنند. اما نه قدمت و نه گستردگی این ماجرا، نباید باعث پیشداوری شما در مورد مادر همسرتان شود. عده ای در فضای مجازی گفته اند: سیناتهرانی مشاور تحصیلی شاگردانش را بلافاصله و با هر بهانه ای اخراج می کند؟

خبرگزاری فردا: متأسفانه برداشت عموم دانش آموزان و خانواده هایشان از مشاورین تحصیلی یا کنکور این است که آنها برنامه درسی ای در اختیار بچه ها قرار می دهند، که در آن ساعت مطالعه هر درس مشخص شده و حتی به دانش آموز گفته شده که چه زمانی بخوابد و یا بیدار شود، تغذیه مناسبش چه باشد و … مشاوری که به گفته کارشناسان، روش تفکر کردن در تحصیلات و زندگی را به شاگردانش می آموزد. برخی نیز می گویند: سیناتهرانی مشاور کنکور تنها به شاگردان ممتازی که معدل بسیار بالایی داشته و پتانسیل لازم برای کسب رتبه های برتر کنکور را دارند، مشاوره می دهد، اینکه هنر نیست، آنها خودشان هم می توانستند رتبه بیاورند! سینا تهرانی به شفاف نیوز گفت: اگر هدف کسب رتبه تک رقمی و دو رقمی باشد، لازم است تا دانش آموز از همان سال اول ورود به مقطع دبیرستان، شیوه های مطالعاتی ای را بیاموزد که طراحان بر اساس آن اقدام به طرح سوال می کنند، البته بنده داشتن برنامه درسی ویژه کنکور را برای سال اول توصیه نمی کنم ولی در کنار آن ، اجرای یک برنامه درسی سبک با رعایت نکاتی خاصّ، برای موفقیت در امتحانات مدرسه اشکالی ندارد و خیلی هم خوب است.

مشاور کنکور ناصری

مشاور برای مقاطع ابتدایی و متوسطه ۱ هم دارید؟ شفاف نیوز: برخی از والدین پرسیده اند، آیا شما اعتقادی به آزمون های آزمایشی موسسات مختلف دارید و اگر پاسختان مثبت است، آزمون کدام موسسه را تایید می کنید؟ شفاف نیوز: آیا شما به استفاده از دبیران کنکور اعتقاد دارید؟ مشاور تحصیلی سیناتهرانی در ادامه گفت : درست در زمانیکه عراق مناطق وسیعی از ایران را تصّرف کرده بود و به سرعت پیش می آمد و در شرایطی که عملیاتهای طراحی شده ایران یکی پس از دیگری شکست می خورد، حسن باقری که تا آن زمان اغلب دوستان و نزدیکانش تصور می کردند هیچ استعداد خاصی ندارد و یک فرد معمولی است با طراحی عملیاتهای نظامی بزرگ ضربات سنگینی به ارتش متجاوز عراق وارد کرد که اوج شاهکار این جوان ۲۷ ساله طراحی عملیات آزادسازی خرمشهر بود. کنت دمارانش ژنرال فرانسوی در کتاب خود می گوید: بعد از آزادسازی خرمشهر، من با صدام در یکی از کاخ هایش ملاقات کردم در حالیکه او به شدت از این شکست بزرگ عصبانی به نظر می رسید ، گفت: آقای دمارانش می بینید یک پسر جوان ۲۷ ساله ایرانی چه ضربه سنگینی به ما زد؟

شاید تعجب کنید که او فقط دو سال و ۴ ماه در جنگ بوده و بعد از آن به شهادت رسیده است. اما در آنجا این مرد مرا بهزور مورد آزار و اذیت قرار داد و بعد تهدید کرد که اگر از وی شکایت کنم، آبرویم را خواهد برد.با شکایت این دختر، دستور بازداشت مرد جوان صادر شد و تیمی از ماموران برای شناسایی مخفیگاه او وارد عمل شدند. گاهی اوقات افراد در محل یا شهری قرار دارند که امکان رفت و آمد برای آنها وجود ندارد یا اینکه در نزدیکی آنها یک مرکز مشاوره تحصیلی خوب تاسیس نشده است. لذا از نظر بنده آزمون های آزمایشی گزینه دو و سازمان سنجش، تا حدودی به استانداردهای آزمون سراسری نزدیکتر می باشند و می تواند ارزیابی بهتری در اختیار دانش آموزان و والدینشان قرار دهد. به گزارش آفتاب ، سایت شفاف نیوز با طرح سوالات فوق که توسط دانش آموزان و والدین آنها مطرح شده است، به سراغ سینا تهرانی مشاور رتبه های برتر کنکور و علمی ترین مشاور تحصیلی کشور رفته تا پاسخ این سوالات و رازهای پنهان کنکور سراسری را از زبان وی به مخاطبین خود ارائه دهد. فراموش نکنید که یک آموزشگاه باید دارای معیار های برتر در زمینه فعالیت و رشته شما باشد به عنوان مثال اگر شما در رشته علوم انسانی به تحصیل مشغول هستید و برخی از آموزشگاه ها در رشته تجربی دارای زمینه های برتر هستند و شما به دلیل معروف بودن آن را به عنوان بهترین آموزشگاه کنکور در شیراز انتخاب می کنید اما آن آموزشگاه برنامه ریزی خاصی برای مشاور کنکور ارشد روانشناسی رشته انسانی ندارد.

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما