رضایت مربی ایتالیایی از سطح والیبال زنان ایران :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر : 1811317 |
29 بهمن 1400 ساعت 20:30 |
229 بازدید |

0
دیدگاه

قول می‌دهم از همه توان‌های فنی استفاده کنم؛

میهمان ویژه فینال لیگ والیبال زنان ایران، سرمربی ایتالیایی تیم ملی بود که از نزدیک نظارهگر دوئل جذاب باریج اسانس کاشان و سایپا تهران و قهرمانی تیم کاشانی بود.

به گزارش “ورزش سه” الساندرا کمپدلی قهرمان ایتالیایی تیم ملی والی ایران که از قراردادی با فدراسیون، سعی کنید از نزدیک نظاره گر بعد از مسابقه و در مرحله پلیآف نیز از مسابقات نزدیک به تماشاگر لیگ برتر باشد و پیش از ورود به ایران به صورت رسمی باشد. لیگ آنلاین برتر و لیگ یک را و یک لیگ را دنبال میکرد، میهمان ویژه مسابقه فینال لیگ برتر والیبال زنان بود.

این مربی ایتالیایی درباره سطح کیفی فصل آخر لیگ والیبال زنان: یگ برتر زنان در سطح خوبی برگگار شد; به خصوص از این نظر که شروعی برای شروع تیم ملی زنان ایران است. برای مسابقات بهتر این رقابت ها سه پیشنهاد دارم، در وهله اول تیم ها نیازمند تقویت اول هستند و تکنیک ها را باید نه تنها در رده تیم های باشگاهی دریافت کرد بلکه باید در سطح ملی نیز بهبود بخشید زیرا مهم است که بازیکنان در اول بالا برود دریافت کنند.

کمپدلی در ادامه پیشنهادات خود توضیح داد: پیشنهاد دومم ارتقای تاکتیک تیم هاست چون رتبه ملی قاعدتا باید عملکرد متفاوت و بهتری نسبت به تیم های باشگاهی ایران داشته باشد; نمیخواهم بگویم تا همیشه کار اشتباهی انجام شود اما بازی در سطح حرفهایتر متفاوت عمل کنیم.

الساندرا کمپدلی با توجه به نیاز به جوانگرادی و اعتماد به بازیکنان جوان گفت: سومین پیشنهادم توجه به بازیکنان جوان است; دختران جوان زیادی را دیدم که برای بازی و نه نیمکت نینی در لیگ برتر ایران را دارند.

او با اشاره به اینکه همه مسابقات را زیرنظر داشته و سعی می کند از همه توان موجود بهره برد، گفت: می خواهم از تمام ظرفیت های موجود استفاده کنم، تمرینات تیم ملی نوجوانان و جوانان دختر ایران را زیر نظر دارم; به همکارانم اعتماد دارم و از پیشنهاداتشان استقبال خواهم کرد. پیشنهادات را بررسی و سپس بازیکنان را به اردوهای انتخابی دعوت کرده و از بین آنها بازیکنان مدنظر را انتخاب خواهم کرد.

کمپدلی با اشاره به برپایی اردوی ملی توضیح داد: 35 بازیکن از لیگ دسته یک و 35 بازیکن لیگ برتر را در اردوها محک خواهم زد و درنهایت 24 بازیکن را انتخاب خواهم کرد; اسفندماه اولین اردوی تیم ملی را شروع کرد ولی قبل از آن دو مرحله اردوی انتخابی با حضور بازیکنان لیگ دسته یک برگگار میکنیم. اگر بتوانم از این دو اردوی کوتاه مدت بازیکنی پیدا کنم، حتما این افراد را به اردوی تیم ملی دعوت خواهم کرد.

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما