شایعه: MacBook Pro 2021 احتمالاً دارای بریدگی – Zomit خواهد بود

[ad_1]

اپل قصد دارد به عنوان بخشی از دوره دو ساله انتقال به پردازنده های اینتل ، به زودی نسل بعدی مک بوک پرو را با ابعاد 14 و 16 اینچ معرفی کند. این محصول به احتمال زیاد در رویداد Unleashed روز دوشنبه رونمایی می شود و ما احتمالاً بزرگترین تغییرات را در زبان طراحی این نوت بوک های خانواده اپل از زمان طراحی مجدد 2016 شاهد خواهیم بود. خوب ، درست قبل از راه اندازی مک بوک پرو جدید ، شایعه ای در اینترنت پخش شد که غول فناوری قصد دارد از ناچ برای مخفی کردن دوربین و وب کم روی این محصول استفاده کند.

گفته می شود این شایعه از سوی یکی از کاربران شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده است. شایعات حاکی از آن است که ظاهراً نوت بوک MacBook Pro همان اندازه ای است که در iPhone 12 استفاده شده است. با این حال ، یکی از افشاگران در توییتر معروف به DuanRui که بیشتر اطلاعات مربوط به برنامه های اپل از Weibo را به اشتراک می گذارد ، این شایعه را نادرست و یک شوخی نامید. در همین حال ، کاربر دیگری ادعا می کند که به زنجیره تامین اپل متصل است و استفاده از Notch در مک بوک پرو جدید را تأیید می کند.

مقاله مرتبط:

گفته می شود اپل ناچ مک بوک پرو را برای مخفی کردن وب کم ، سنسور True Tone و میکروفون ایجاد کرده است. گفته می شود MacBook Pro حتی با برش بالای صفحه لبه های متقارنی ندارد و ظاهرا MacBook Air 2022 نیز دارای طراحی مشابه خواهد بود.

طراحی مفهومی مک بوک پرو با بریدگی

جالب است بدانید که اخیراً اعلام شده بود که مک بوک پرو 14 اینچی و 16 اینچی به ترتیب دارای رزولوشن 3024 در 1964 پیکسل و 3456 در 2234 پیکسل خواهند بود. اگر 74 پیکسل را از ارتفاع هر دو معادل کم کنید ، نسبت تصویر 16:10 است. همه مک بوک های فعلی اپل دارای نسبت تصویر 16:10 هستند. بنابراین ، افزایش ارتفاع 74 پیکسل می تواند نشان دهنده بریدگی و حاشیه های باریک باشد.

با این حال ، استفاده از ناچ نیاز به تغییراتی در سیستم عامل دارد و عملکرد macOS در این زمینه نامشخص است. از آنجا که بریدگی بالای صفحه کاملا در نوار منوی Mac قرار می گیرد ، این امر کمی عجیب خواهد بود. علاوه بر این ، شایعه دیگری ادعا می کند که کل صفحه کلید مک بوک پرو مشکی است و احتمالاً بزرگترین تغییر بصری در صفحه کلید از زمان طراحی مجدد بدن در دهه گذشته است. این احتمال نیز وجود دارد که شاسی دوباره طراحی شده کمی ضخیم تر از نسل قبلی باشد.

به عنوان یادآوری ، در سال 2017 اپل iPhone 10 را با سیستم احراز هویت جدید خود به نام Face ID معرفی کرد که از نظر ماهیت کاملاً با Touch ID متفاوت بود. در حقیقت ، Face ID از سخت افزارهای درهم تنیده مانند سنسورهای نور محیط و مجاورت ، دوربینهای مادون قرمز ، پروژکتورها و حسگرهای نور برای تشخیص چهره در تاریکی تشکیل شده است. این غول فناوری سخت افزار را با بلندگوها ، میکروفون و دوربین سلفی در شکاف بزرگی به نام Notch قرار داده است و از این ترکیب برای پنجمین سال متوالی در iPhone استفاده می کند.

به طور کلی ، این ناچ به یک علامت تجاری اپل تبدیل شده است که به نوعی آیفون ها را از سایر گوشی های موجود در بازار متمایز می کند. با این حال ، بسیاری از کاربران می خواهند بریدگی را از طراحی تلفن های هوشمند این شرکت حذف کنند و اگر شایعه درست باشد ، می توان تفسیر کرد که این برش خشن نیز در سالهای آینده مهمان محصولات اپل خواهد بود.

برای خواندن همه مقالات مربوط به رایانه های Mac از این صفحه دیدن کنید.

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما