کریمی قدوسی: جریان غربگرا بزرگترین خطر است

[ad_1]

خبرگزاری فارس: جواد کریمی قدوسی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت نهم دی و بزرگ سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و چهلم شهید فخریزاده که در مصلی نماز جمعه نهاوند بصیرت را در نقطه مقابل فتنه عنوان کرد و افزود: اگر طرح و نقشه بصیرت در جامعه باشد. محقق چشم طمع جهانخواران از آن قطع می شود.

وی با بیان اینکه نبود بصیرت باعث وقوع حادثه عاشورا و برچیده شدن دین و شعارهای اسلامی و در نهایت فتنه در جامعه است گفت: در جنگ بین حضرت علی (ع) با معاویه، زمان پیروزی بسیار نزدیک بود اما در لحظه ای که میرفت کار فتنه برچیده. شود فقدان بصیرت باعث شد به یکباره بزرگترین پیروزی جهان اسلام به بزرگترین ککست جبهه حق تبدیل شود.

کریمی قدوسی: جریان غربگرا بزرگترین خطر است

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برنامه بصیرت نیاز به صبر و حوصله دارد.

وی با بیان اینکه در فتنه 88 دشمن به دنبال نابودی اسلام بود افزود: در این واقعه بحث دعوای سیاسی و یا اختلاف جناحی نبود بلکه قرار بود دشمنان برای همیشه بساط دین را در کشور جمع کنند که برای این کار از مدتها قبل برنامه داشته باشند. .

کریمیقدوسی با بیان اینکه دشمنی برای اجرای اهداف خود از مدتها قبل از برنامهریزی کرده و مترصد فرصت لازم برای اجرای آن است اضافه کرد: میل به آرامشطلبی و اشرافیگری یکی دیگر از زمینه های زندگی فتنه است.

وی با اشاره به اینکه اشرافیگری و میل به سلامت زمینهای شد برای ایجاد فتنه 88 که علاج آن فقط با نهم دی امکان پذیر بود افزود: انقلاب اسلامی بساط فامیلهای قدرت و ثروت را برچید، از انقلاب اسلامی فقط 53 فامیل از طبقه اشراف در کشور شناخته شده است. بود که با پیروزی انقلاب بساط اینها برچیده شد اما پس از مدتی سروکله باندهای قدرت و ثروت پیدا شد و زمینه نفوذ آنها فراهم شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی از جریان غربگرا به عنوان معضل نظام اسلامی یاد کرد و افزود: حضرت امام (ره) از مردم می خواستند که گراها را کنار بگذارند زیرا آن بزرگوار انقلاب اسلامی را از غرب غربگرایان در خطر میدید و می پسندید. خطر آنها را همیشه گوشزد می‌کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: طبق اسناد موجود که در سایت بنده نیز سروان فتنه با سرویس های بیگانه در ارتباط بوده و با ناتو هماهنگی کرده است.

کریمیقدوسی با اشاره به اینکه مردم باید بدانند که با مشکلات آنها حل نمی شود گفت: با جنتلمن های پشتمیزنشین نتیجه جز شهادت شهید سلیمانی و فخریزاده نداشت.

کریمیقدوسی به انتخابات پیش رو در سال 1400 اشاره کرد و افزود: در سال 1400 که در آغاز گام دوم انقلاب این مردم باید جبران همه دیدارها را انجام دهند و مصداق اکمل رجل سیاسی و متعهد و انقلابی را انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه تا مردم دنبال اولیای خدا نروند گره از مشکلات باز نخواهد شد افزود: باید با بصیرتاف و انتخاب اصلح مسیر را برای پیشرفت کشور مهیا کرد.

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما