فایل صوتی جنجالی کار خود کنعانی‌زادگان بود!

[ad_1]

فرارو- در هفته ملی های گذشته فوتبال ایران در سطح با یک شوک عجیب و غریب روبرو شدم. موضوع مربوط به انتشار فایل صوتی منتسب به محمد حسین کنعانی زادکان مدافع تیم ملی ایران بود که در حال حاضر مخاطب را برای دیدار با اتوبوس تیم ملی بود.

به گزارش فرارو، این اقدام در شرایطی تبدیل به سوژهای برانگیز در فوتبال ایران شد که مدافع تیم ملی در شرایطی بود که تیم در قرنطینه تلاش کرد از قرنطینه خارج شود و از طرفی قصد داشت از اتوبوس تیم ملی برای امور شخصی استفاده کند. با وجود بیان بر این موضوع که روابط شخصی انسانها مربوط می شود، ولی داستان مسئولیت اجتماعی کنعانی به عنوان یک بازیکن ملی پوش از یک سو و مشخص شدن اتوبوس تیم ملی به عنوان یک نماد در این پرونده، گزارش ها نسبت به این فایل ها. صوتی را دوچندان کرد.

روزهای اول بعد از انتشار این فایل صوتی، خیلی از اینها گفته شد که کنعانی زادگان باید از تیم ملی کنار گذاشته شود تا درس عبرتی برای بقیه شود. با این حال، عدهای از این گفته که سرنوشت او را نباید به خاطر چنین موضوعاتی تباه کرد و بهتر است جریمه های درخور برای او در نظر گرفته شود. نهایتا، اما اتفاق تاده تری رخ داد و کنعانی زادگان از این گفت که صدای فایل صوتی منتشر شده ربطی به او ندارد و جعلی است.

او ادعا کرده بود فردی دیگر برایش پاپوش دوخته و این فایل ارتباطی بردا دا. این ادعا را بعدها در چند نوبت دیگر، وکیل کنعانی زادگان مطرح کرد و گفت که این فایل شخصی است که آن را در رسانه ها منتشر کرده اند، ولی توسط پلیس فتا شناسایی شده است. وکیل کنعانی زادگان مدام از این میگفت که این فایل فقط منتسب به موکلش نیست و کار فرد دیگری است، ولی از آنجا که جعل صورت گرفته است خواهان برخورد با آنهایی است که میخواهند مدافع تیم ملی را حذف کنند.

از طرفی، فدراسیون فوتبال ایران هم با تاکید بر اینکه مسائل اخلاقی برایشان خط قرمز است، گفته شد که تا زمانی که کمیته اخلاق در حال بررسی این پرونده است، کنعانی زادگان مشکلی برای حضور در تیم ملی نخواهد داشت و همه چیز را منوط به رای می کند. کمیته اخلاق کرده بودند. اینطور شد که کنعانی زادگان در دو بازی حساس تیم ملی برابر عراق و امارات که در یکی از آنها می توانند به جام جهانی صعود کنند در ترکیب اصلی قرار گرفتن و تیم ملی در هر دو بازی کلین شیت را پیروز شدند.

در نهایت، اما شب گذشته کمیته اخلاق رای این پرونده جنجالی را صادر کرد و مشخص شد که کنعانی زادگان 100 میلیون تومان جریمه و دو بازی از همراهی تیم ملی محروم شده است. دو بازی محرومیت او هم دو دیدار تشریفاتی تیم ملی برابر لبنان و کره جنوبی است که شاید خیلی هم برای دراگان اسکوچیچ، جهت محک زدن دیگر مدافعان تیم ملی بد نباشد.

با این حال، نکته درخور در مورد این پرونده رد ادعای کنعانی زادگان و ل اسی چون اگر فایل این جعلی و وسی ادای کنعانی زادگان را درآورده بود، نیازی به محرومیت این مدافع ملی پوش نبود.

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما