فروش آپارتمان رونالدو در برج ترامپ

[ad_1]

کریستیانو رونالدو در این فصل نه فقط از نظر ورزشی افت محسوسی داشته، بلکه از نظر اقتصادی هم ضرر و زیان قابل توجه است.

ستاره پرتغالی منچستریونایتد آپارتمانش در برج شهر نیویورک که آن را در سال 2015 خریده بود به قیمت 7.18 میلیون دلار فروخت که این رقم 11:32 میلیون دلار پایین تر از رقمی است که برای خرید این واحد سه خوابه و مشرف به سنترال پارک شهر نیویورک پرداخته شده بود. .

در انجام این اتفاق، شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه هدف کاپیتان تیم ملی پرتغال از خرید این آپارتمان تهیه مکانی برای سکونت خود در هنگام ورودش به این کشور برای بازی در لیگ MLS است که زمان این اتفاق رخ نمی دهد. اکنون با فروش این آپارتمان آن هم با چنین ضرر مالی، به هیچ عنوان به نظر نمی رسد که شانسی برای ورود او برای ورود او برا ml وجود داشته باشد.

آیا این ضرر در قیاس با درآمدی که رونالدو دارد خیلی به چشم نمی آمد – چرا که طبق اعلام نشریه فوربس ستاره پرتغالی سال 2021 سومین ورزشکار پردرآمد دنیا با درآمد سالانه 120 میلیون دلار است – اما باز هم رقم کمی نیست. به گزارش سایت مارکتواچ دلیل کاهش شدید قیمت رونالدو در برج ترامپ تثثیر پاندمی آمریکا بر اقتصاد آمریکا بوده است. این سایت مدعی شده است که رونالدو سه سال پیش قصد خود را آپارتم خود را با رقمی در حدود 9 میلیون دلار بفروشد اما برای آن مشتری پیدا نکرد. به همین دلیل او یک سال بعد هم قیمت را پایین تر آورد و آن را به 7.99 میلیون دلار کاهش داد و در نهایت در سال جاری با همین قیمت ملک خود را که کمتر از نصف پولی است که برای خرید آن پرداخت می شود.

تملک رونالدو بر این آپارتمان برای او دردسرای او دردسرهایی هم داشت که چرا برجی که واحد او در آن قرار دارد، متعلق به رئیس جمهور سابق آمریکا است. سال 2017 گروهی از هوای حتی اقدام به جمع آوری امضا برای درخواست از رونالدو جهت فروش واحدش کردند اما با توجه به محبوبیت نه خیلی زیاد، نه فقط رونالدو بلکه مالکان دیگر واحدهای مستقر در برج ترامپ هم برای فروش املاک خود دچار مشکل شدند. ظاهرا علاوه بر مسائل سیاسی مربوط به مسائل مربوط به مسائل سیاسی، مسائل مربوط به مسائل سیاسی هم در تصمیم گیری آنها برای فروش واحدهای خود در برج بانک دخیل بوده است.

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما