فروش Lenovo در سه ماهه سوم سال 2021 از Zomit فراتر رفت

[ad_1]

به دلیل کمبود فلج کننده نیمه هادی ، فروش جهانی رایانه شخصی در سه ماهه ژوئیه-سپتامبر 2021 تنها 5 درصد افزایش یافت که نسبت به رشد دو رقمی در پنج فصل گذشته افت شدیدی داشته است.

طبق تحقیقات Canalys این بدان معناست که Lenovo بیشترین سهم از فروش جهانی رایانه شخصی را دارد و HP بعد از آن قرار دارد. پس از این دو شرکت ، دل ، اپل و ایسر هر کدام در رتبه های بعدی قرار گرفتند و بدین ترتیب 5 موقعیت برتر مشخص شد.

به گزارش گیزمچانا ، مجموع فروش میزهای رومیزی و نوت بوک ها ، از جمله ایستگاه های کاری ، 84.1 درصد در سه ماهه سوم سال 2021 افزایش یافت. از آنجایی که تقاضا در این مدت به طرز چشمگیری افزایش یافته بود ، اگر عرضه در اثر اختلال در زنجیره تامین مانع نمی شد ، می توانست بسیار بیشتر باشد.

آمار فروش رایانه در سه ماهه سوم سال 2021

بخش رایانه از زمان شیوع بیماری عروق کرونر سالانه 9 درصد رشد کرده است ، اما انتظار می رود مشکلات تأمین رایانه های شخصی تا سال 2022 افزایش یابد.

بر اساس آمار ، فروش نوت بوک ها و ایستگاه های کاری نسبت به سال قبل 3 درصد افزایش یافته و به 67.4 میلیون دستگاه رسیده است ، در حالی که رایانه های رومیزی با بیش از 16.6 میلیون واحد فروش حتی نرخ رشد بیش از 12 درصد را نیز ثبت کرده اند. دلیل افزایش تقاضا نیز واضح است. گسترش ویروس کرونا و نیاز به کار از راه دور و مجازی در کلاس های درس این را توجیه می کند.

آمار فروش رایانه در سه ماهه سوم سال 2021

مقالات مرتبط:

با این حال ، این Lenovo است که از رقبای خود پیشی گرفته و بیشترین سهم فروش رایانه های شخصی را در سه ماهه سوم سال 2021 داشته است. سهم بازار شرکت چینی در دوره گزارش 20.9 بود.

علی رغم کاهش سالانه 5.7 درصدی نسبت به سال قبل ، سهم بازار آن 20.9 درصد است. تعداد واحدهای فروخته شده 17،597 میلیون دستگاه بود. رتبه سوم Dell با 15.18 میلیون محموله است. با این حال ، از نظر رشد سالانه ، این شرکت با 26.7 ag سرسام آور در لیست قرار دارد.

در نهایت ، اپل و ایسر که به ترتیب 14.4 و 5.7 درصد رشد کردند. شرکت اول با فروش 7.824 میلیون واحد سهم 9.3 درصدی از بازار را به دست آورد ، در حالی که شرکت دوم با فروش 6.076 میلیون واحد سهم بازار را 7.2 درصد بدست آورد.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما