فکری در مسیر خطرناک مرفاوی و مظلومی؟!

[ad_1]

روزنامه خراسان: در حالی که محمد نادری است و مشخص نیست به دربی یا نه انتظار میرفت فکر محمودی برای احتیاط هم شده هوروویه میلیچ، مدافع چپ کلاسیک را در ترکیبش با گلگهر تیم قرار دهد تا حداقل او را برای بازی با سرخابی آماده کند. و استقلال هم دغدغه‌ای از این جناح نیست. چرا که به زعم موارد استفاده از محمد نادری و میلچ هم بسیار خوب جواب داده و میلچ در فصل گذشته هم نشان می دهد بازیکن باکیفیتی است با این حال نیمکتنشینی میلچ در حالی که نادری هم است و دربی هم نزدیک است، باعث تعجب می شود. شد!

پس از بازی و برد خوب استقلال مقابل گلگهر که البته نه با تدابیر تاکتیکی محمود فکری و دستیارانش که با رشادت رشید مظاهری و چاشنی خوششانسی به دست آمد میلیچ که در این بازی نیمکتنشین بود در صفحه اینستاگرامش پست گذاشت و سوالی درباره نیمکتنشینیاش و مشکلی داشت. ندارد، برد مقابل گل‌گهر را به هم‌تیمی‌هایش تبریک گفت: «نیمکت‌نشیلل تددشیلل تددشیلل تددشیند». اکالی همیشه از تیم حمایت کنید، دیروز می توانید خوبی را به دست آوردیم و همتیمی هایم خوب کار کردند. » یک متن و سوال بسیار ساده و منطقی که سرمربی تیم می توانم در تمرین جوابش را بدهد و ابهامات بازیکن کرواتش را نشان دهد اما ظاهرا این پست اینستاگرامی به مذاق محمودی و مدیران استقلال خوش نیامده و مربی آبی پوشان دیروز از حضور میلیونی در تمرینات تیم مامانعت به عمل آورد و او را در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار داد.

میلیچ و شیخ دیاباته که از معدود خارجی های با کیفیت و بیحاشیه استقلال در تاریخ باشگاه بوده و هستند با ورود فکری به استقلال دچار مشکلاتی می شوند و ظاهرا ریشه این موضوع را در جای دیگری قرار می دهند و نه فقط در افکار سرمربی تیم جستوجو کرد! وقتی فکر می کنم در اوایل لیگ با دیاباته که به اخلاق و ادب و متانت شهره است درگیری لفظی پیدا می کند و او را در اختیار کمیته انضباطی می گذارد یا حالا میلچ را به خاطر یک پست معمولی در اینستاگرام در اختیار باشگاه قرار می دهد در حالی که رفتار مناسبی دارد. رفتارهای ضدهواداری و مخالفت با تیمی از سوی بازیکنانی چون فرشید اسماعیلی و فرشید باقری و محمد دانشگر صورت نمی گیرد بیدرنگ علامت سوال بزرگی در اذهان ایجاد می شود.

این رفتارهای فکری فوتبالدوستان و هواداران استقلال را یاد کارهای عجیب صمد مرفاوی و پرویز مظلومی، مدیران سابق استقلال و مربی و سرپرست فعلی آبی ها میاندازد! مرفاوی و مظلومی در خارج از زمان مربیگریشان رفتار خوب و حسنهای با بازیکنان و مربیان استقلال نداشتند و یا آنها را در لیست مازاد گذاشتند یا قطع همکاری کردند. مرفاوی؛ پائولو رینالدو، بازیکن اهل پرو را که بعدها ستاره تیم ملی پرو و ​​کیهووی ایتالیا و بوکاجونیورز در لیست مازاد قرار داد و اریش روتهمولر و دییونگ، 2 دستیار خارجیاش را برکنار کرد تا استقلال در آن سال قهرمانی را آزاد و مسلم از دست داد. بدهد.

در مورد پرویز مظلومی می‌توانم کتاب نوشت! ایگور پروپیچ ملقب به بمب بالکان با 53 گل زده به خاطر عدم اعتقاد به او نیمکتنشین سجاد شهباززادهای شد که کل فصل فقط 6 گل زده بود! او درنهایت از استقلال کنار گذاشته شد و بعدها با شکایت از این باشگاه 430 هزار دلاری پول بیزبان به عنوان غرامت گرفت و یک ریال هم از این بدون تسویه و غرامت را نه مدیری که او را با درخواست مظلومی جذب کرده بود و نه جناب. سرپرست ! درباره گوران یرکوویچ، بازیکن صربستانی استقلال هم همین داستان تکرار شد و با ککایت او استقلال به 50 هزار دلار غرامت محکوم شد. عادل شیحی، بازیکن آلمانی-مراکشی که با اصرار مظلومی و با هشدار رسانه ها درباره استقلالی ها کهنهاش جذب دیگری شد، شاهکار سرپرست تیم فعلی بود که با چند دقیقه بازی و شکایت به فیفا حدود 90 هزار دلار به باشگاه ایرانی زد! کنار گذاشتن میشاییل هنکه، مربی آلمانی از کادر فنی پس از چند برد پیاپی در دربی سرخابی توسط مظلومی نتیجهاش باخت 4-2 که اگر درخشش رحمتی نتیجه غیرمنتظره و تاریخی رقم میخورد را نداشت!

البته به واسطه کایت هنکه از استقلال این باگ در فیفا محکوم شد و مبلغی را به عنوان غرامت پرداخت کرد. حالا فکری می خواهد یا ناخواسته با تاثیر گرفتن از توصیه های مرفاوی و مظلومی یا اعتقاد خودش به خارجیستیزی در مسیر خطرناکی قدم گذاشته که اگر تغییر رویه نمی دهد مثل موارد ذکر شده در چشم استقلال و هوادارانش خواهد رفت و فکری هم از تیر و ترکش آن بینصیب نمی شود. ماند.

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما