قیمت انواع تور قشم

[ad_1]

فرارو– تور قشم از تهران در ارزانترین حالت می تواند حدود یک میلیون تومان هزینه داشته باشد. در این تور شما را زمینی سمت جنوب میبرند و در هتلهای سه ستاره قشم اسکان میدهند. اطلاعات گرانترین تورهای قشم نشان می دهد رفتوبرگت با هواپیما است و اقامتگاهها به هتل های پنج ستاره تبدیل می شوند. این وسط گزینه‌های وجود دارد که از نظر اقتصادی نه گران می‌شوند یعنی مسیر رفتوبرگت را با قطار چهارتخته تجربه کنید و شبها را در هتل های معمولی بخوابید. تورهای هوایی به سمت قشم به جز پایتخت در بقیه شهرها هم طرفدار دارد و حالا برخی از سایت های فعال در حوزه گردشگری و سفر آفرهای ویژه را برای این بخش در نظر گرفته اند.

ارزانترین تورهای قشم از مبدا تهران

به گگارش فرارو، ارزانترین تورهای قشم از مبدا تهران دستکم یک میلیون و 200، 300 هزار تومان هزینه دارند. شما را با قطار شش تخته و به صورت زمینی به سمت جنوب میبرند، در هتلهای سه ستاره این جزیره اقامت میدهند و صبحانه و بلیت رفتوبرگشت تنها آپشنهای تور میشوند. به عنوان مثال اگر درخواست درشب اقامت در هتل سه شمس را داشته باشید، هزینه تور به یک میلیون و 350 هزار تومان میرسد. تورهای شش و چهار روزه را در این هتل بهترتیب هز میلیون و 500 هزار تومان و یک میلیون و 900 هزار تومان انتخاب کنید. انتخاب تور چهار روزه قشم از مبدا تهران در هتل مارینا هتل مارینا به دو میلیون و 350 هزار تومان میرسد. می توانید تعداد روزهای بعدی را با استفاده از تورهای ارزان قیمت تجربه کنید و برای مثال با انتخاب تور شش روزه و پرداخت سه میلیون و 270 هزار تومان در هتل ساحلی خلیجفارس اقامت داشته باشید. تور شش روزه قشم از مبدا تهران در هتل هانی که این یکی هم سه ستاره به شمار میرود، حدود چهار میلیون و 500 هزار تومان هزینه خواهد داشت.

تورهای ارزانقیمت قشم از مبدا تهران

مسیر رفت‌وبرگشت

مدت اقامت

هتل

هزینه (میلیون تومان)

قطار شش تخته

دو شب

هتل شمس

یک میلیون و ۳۵۰

قطار شش تخته

دو شب

هتل کیمیا چهار

یک میلیون و ۴۲۰

قطار شش تخته

چهار شب

هتل مارینا

دو میلیون و ۳۵۰

قطار شش تخته

چهار شب

هتل ساحلی فولتون

سه میلیون و ۱۴۰

قطار شش تخته

شش شب

هتل ساحلی خلیجفارس

سه میلیون و ۲۷۰

قطار شش تخته

شش شب

هتل هانی

چهار میلیون و ۴۷۰

تورهای گرانقیمت قشم از مبدا تهران

تورهای گرانقیمت قشم که در آن شما را با هواپیما به هتل های لوکس این جزیره میبرند، حداقل سه و نیم تا چهار میلیون تومان قیمت دارند. مثلا در آفرهای آخر بهمن یکی از سایت های فعال در حوزه سفر برای تور دو روزه قشم از مبدا تهران سه میلیون و 700 هزار تومان قیمت گذاشته شده است. در اطلاعات تور محل اقامتگاه هتل بوتیک ایران نوشته شده است. هتلی که پنج ستاره است و اگر بخواهید چهار شب در آن می توانید چهار میلیون و 300 هزار تومان بپردازید و اگر گزینه شش شب اقامت را انتخاب کنید، هزینه شما به چهار میلیون و 800 هزار تومان می رسد. هتل آوینا یکی دیگر از اقامتگاههای پنج ستاره قشم است. شخصی که بخواهد تا قبل از عید تورهای چهار روزه را در این هتل بگذراند، باید چهار میلیون و 500 هزار تومان بپردازد و انتخاب گزینه اقامت شش روزه در اتاقهای همین هتل حدود پنج میلیون تومان تمام می شود. یکی دیگر از گگینه های گرانقیمت را در سایت های مخصوص سفر پنج میلیون و 300 هزار تومان قیمت گذاشتند. در این تور با سفر هاگرس مسیر رفت و به قشم انجام می شود و شما در هتل دیانا اقامت دارد.

تورهای هوایی قشم از مبدا تهران

مسیر رفت‌وبرگشت

مدت اقامت

هتل

هزینه (تومان)

اداره زاگرس

دو شب

دیانا

پنج میلیون و 300

بیمارستان قشمایر

چهار شب

آوینا

چهار میلیون و ۵۰۰

دستگاه تابان

سه شب

هانی

چهار میلیون و ۷۵۰

سازمان آتا

دو شب

بو تیک ایرمان

سه میلیون و ۷۰۰

سازمان آتا

چهار شب

بو تیک ایرمان

چهار میلیون و ۸۰۰

تور زمینی قشم با قطار چهار تخته‌

تور زمینی قشم از مبدا تهران با قطار چهارتخته نه خیلی گران است و نه ارززززر تورهایی که مسیر رفتوبرگشت آنها قطار شش تخته باشد، با قیمت کمتری فروخته می شوند و قاعدتا تورهای هوایی گرانترین گزینه ها می شوند، اما این وسط یک دیگر میماند; تورهای زمینی با استفاده از قطار چهار تخته. اقامتگاههای نظر مور در این تورها لزوما هتلهای لنچ یا هه ستاره تا مشخص شود این تورها نه قرار است گرانترین انتخاب شوند نه ارزانترینها. به عنوان مثال تور دو روزه با قطار چهار تخته و اقامت در هتل چهار ستاره مارینا تقریباً دو میلیون تومان هزینه دارد. اقامت چهار روزه در هتل 3.5 ستاره ارم سه میلیون و 900 هزار تومان و هزر هتل هانی سه میلیون و 500 هزار تومان خوار تومان خوار بود. اطلاعات برخی از تورهای دیگری را که با قطار چهار تخته و از مبدا تهران برای جزیره قشم در روزهای قینده وجود دارد، در جدول زیر مشاهده میکنید.

مسیر رفت و برگشت

مدت اقامت

هتل

هزینه (تومان)

قطار چهار تخته

دو شب

مارینا

دو میلیون

قطار چهار تخته

چهار شب

ارم

سه میلیون و ۹۰۰

قطار چهار تخته

چهار شب

هانی

سه میلیون و ۵۰۰

قطار چهار تخته

شش شب

ساحلی فولتون

چهار میلیون و ۷۰۰

قطار چهار تخته

شش شب

ساحلی خلیجفارس

سه میلیون و ۶۰۰

تورهای قشم از اصفهان و مشهد

تور قشم از اصفهان عبارتی است که جست‌وجوی‌آن در گوگل رشد کرده است. احتمالا اصفهانی ها نسبت به بقیه شهرها بیشتر در فکر سفر به قشم هستند و از قضا در برخی از سایت های بخش ویژه به اسم تور قشم از مبدا اصفهان وجود دارد. تورهایی که فقط بهککل هوایی و هتل هتل و مدت اقامت بین سه میلیون و 300 تا پنج میلیون تومان فروخته می شوند. رقم پنج میلیون تومان بهخاطر چهار شب اقامت در هتل هانی می شود و سه میلیون و 300 هزار تومان را هزاب تومان را بابت سه شب ماندن در هتل دیاموند باید پرداخت کرد. همچنین تور قشم از مبدا مشهد قبل از تعطیلات عید بین چهار تا پنج میلیون و 360 هزار تومان فروخته می شود. مشهدی ها با پرداخت پنج میلیون و 360 هزار تومان می توانند با بلیط هواپیما برشم بروند و چهار شب را در هتل ساحلی فولتون اسپری کنند. تور چهار میلیون تومانی قشم از مبدا مشهد خواهد بواپیما خواهد بود و در اطلاعات مربوط به تور، محل اقامت سه ستاره پرشینگلف نوشته شده است.

هزینه تور قشم از اصفهان و مشهد

مبدا

مسیر رفت و برگشت

مدت اقامت

هتل

هزینه (تومان)

اصفهان

هوایی

سه شب

دیاموند

سه میلیون و ۳۰۰

اصفهان

هوایی

چهار شب

هانی

پنج میلیون

مشهد

هوایی

سه شب

پرشینگلف

چهار میلیون

مشهد

هوایی

چهار شب

ساحلی فولتون

پنج میلیون و ۳۶۰

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما