مسعود نمی‌خواهد خداحافظی کند

[ad_1]

خبرورزشی: محمود شجاعی مربی تراکتور تبریز و دستیار مسعود شجاعی در ویژه اخراج از کنار زمین در بازی دیروز مقابل شهر خودرو به رادیو ایران گفت: داور دوستان خیلی کم لطفی می کنند. 90 دقیقه بدون اینکه یک کلمه حرفی بزنم، روی صحنه هایی که داور در سه متری صحنه حضور داشت و ما روی نیمکت نیز آن صحنه را به راحتی مشاهده می کنید ولی آن صحنه را دید که جای تعجب داشت.

من نه اهانتی کردم و نه ناسزایی گفتم و تنها یک اعتراض ساده انجام دادم و گفتم چطور ما میبینیم از این فاصله و شما نمیبینید که در عین ناباوری به کارت قرمز نشان داد و من را اخراج کرد.

وی در خصوص اعتراض به وقت هایی که این بازی را به عنوان مثال می آورد: شما اگر فیلم را مشاهده کنید، متوجه می شوید که فقط در زمان هایی که دروازه حریف در نیمه اول ایجاد شده است، می توانید آن را به جزئی از بازیکنان دیگر در نظر بگیرید. حدود ۳ دقیقه بود که عادلانه می‌توانست حداقل ۴ دقیقه وقت تلف شود. تنها یک دقیقه حساب کرد و من به داور فکر کردم به خاطر سرما هستم 1 دقیقه زمان تلف شده و میخواستم زودتر به رختکن بروید که در جواب ما بچه ها سرماخورده هستیم و مشکلی نداریم.

برادر بزرگتر سرمربی تراکتور در پاسخ به اینکه مسعود شجاعی بعد از اینکه هدایت تراکتور را چه بر سر رد دیروز برای اولین بار به عنوان بازیکن به میدان رفت، در این حقیقت مسئولیت فنی بر چه کسی است و هر تیمی را هدایت می کند افزود: تراکتور کار تیم ورکی را انجام می‌دهیم و عباس چمنیان، نیکبخت و بنده به مسعود تصمیم‌های لازم را می‌دهند اما تصمیم نهایی را مسعود می‌گیرند. در زمانهایی که مسعود در زمین حضور دارد، تیم را مدیریت می کند و ماهم از بیرون به او کمک می کند.

مسعود نمی‌خواهد خداحافظی کند

محمود شجاعی در پاسخ به اولین بحثی که پیرامون شما مطرح می شود این بود که محمود شجاعی با کدام رزومه به عنوان مربی تراکتور انتخاب می شود پاسخ داد: سوال خیلی خوبی پرسیده می شود تا این مسئله شفاف سازی شود. در تمام رده‌های سنی پایه تا بزرگسالان صنعت نفت آبادان فوتبال بازی کرد در همان زمان که در تیم تیمان صنعت نفت آبادان بازی میکردم، سه دوره به اردوی تیم ملی فوتسال دعوت شدم و در تیم فوتبال نیروی زمینی دوران خدمت را اسپری کردم. بعد از پایان فوتبالم تمام دوره های مربیگری را گذراندم و از تیم های پایه کار خود را آغاز کردم که در این مرحله خیلی به کار من کمک می کند.

در تیمهای نونهالان، نوجوانان، جوانان و امیدهای صنعت نفت مربی بودم و تمام کلاسهای مربیگری از جمله کلاس C آسیا را در سال 2007 و دوره B آسیا را در سال 2009 و کلاس A آسیا را در خدمت مرتضی محصص و معینی با موفقیت در سال 2014 پشت سر گذاشتم و یک دوره ی ۱۴ روزه مربیگری را در برزیل گذراندم. تحصیلات بنده نیز کارشناسی ارشد روانشناسی ورزشی و کارشناسی تربیت بدنی

شجاعی در خصوص درخواست مالک باشگاه تراکتور از مسعود شجاعی برای قبول هدایت سرخپوشان تبریزی و مقاومت او از حضور به عنوان سرمربی روی نیمکت تراکتور ادامه داد: زنوزی بخاطر اعتماد بسیار زیادی که به مسعود شجاعی دارد، علاقه دارد مسعود سرمربی تیم باشد. به او این پیشنهاد را ارائه داد و چون مسعود سالها تجربه بازی در اروپا، لالیگا، یونان و قطر را دارد، باعث شد که پیشنهادات با تفکرات بیشتر پاسخ دهد چون در نظر دارد فوتبال را ادامه دهد و به فکر مربیگری و حضور روی نیمکت باشد. نیست.

برادر بزرگتر کاپیتان تیم تراکتور پیرامون این مسعود شجاعی تا چه زمانی قرار است که به بازیگری ادامه دهد گفت: ایشان عقیده دارد که یک عدد است و تا زمانی که توانایی و قدرت بدنی با امکان حضور در میادین وجود دارد. سیدجلال حسینی با وجود اینکه سه سال از مسعود بزرگتر است و در پست دفاع نیز بازی می کند که همچنان پر قدرت به بازی ادامه می دهد و مسعود نیز می تواند تا چند سال دیگر به بازی ادامه دهد.

دستیار مسعود شجاعی در تراکتور در خصوص اینکه یکی از احتمالات می تواند این باشد که تا پایان مسعود به صورت موقت بازی به بازی هدایت تراکتور را مدیریت فصل داشته باشد، گفت: این باشگاه تصمیم می گیرد. مسعود به باغ اعلام کرده است با توجه به شرایطی که باگگاه این مسئولیت را قبول کرده است تا فرصت مناسبی برای تیم انتخاب شود.

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما