پیروزی سخت پیاسگی با درخشش آمباپه (عکس)

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه” ، تیم پاری سن ژرمن امشب پس از باخت غیرمنتظره هفته نهم مقابل رن ، دهمین بازی هفته خود را مقابل آنجرز رده چهارم انجام داد. تیمی که در این فصل به طور غیرمنتظره ظاهر شد و سعی کرد تیم را در غیاب ستاره های پاریسی متوقف کند.

مائوریسیو پوچتینو امشب تیمش را بدون لیونل مسی به زمین فرستاد و نیمار و نام سرخیو راموس در لیست تیم ها نیامد. لیونل مسی و نیمار صبح امروز تیم های ملی خود را در مرحله مقدماتی جام جهانی همراهی کردند و امشب وارد پاریس شدند و غیبت آنها در بازی مقابل آنژه قابل پیش بینی بود. سرخیو راموس که دو روز پیش شایعه حضور در ترکیب تیمش را داشت ، سرانجام از سوی پزشکان ممنوع الخروج شد.

در غیاب مسی و نیمار ، شاهد شکل گیری مثلثی از رافینیا ، امباپه و ایکاردی در خط حمله پاریس بودیم. شاگردان پوچتینو که شکست هفته نهم خود را جبران کردند ، با گل دقیقه 36 آنجلو برای آنژه شگفت زده شدند. تیم مهمان با همان تک گل رختکن را برد.

پاریس چاره ای جز پیروزی در خانه نداشت و پوچتینو آن را به خوبی می دانست. حتی اگر نیمار و مسی را در این تیم ندیدیم. در دقیقه 15 نیمه دوم ، تیم میزبان نتوانست بازی را به تساوی بکشد تا اینکه پوچتینو دو تعویض انجام داد و جورجینیو وینالدوم و خوان برنات را به میدان آورد. دقایقی پس از این دو تعویض ، پاری سن ژرمن پس از ارسال امباپه و شوت پریرا بازی را به تساوی کشاند.

تساوی 1-1 نتیجه ای نبود که هواداران پاریسی را پس از باخت دو هفته قبل در خانه راضی کند. تلاش پاریسی ها بالاخره به ثمر رسید و به دقایق پایانی نزدیک شدیم و این بار خود کیلیان امباپه در نقش گلزن ظاهر شد و اولین مرد بازی شد.

در دقیقه 85 بازی ، پاریس به دلیل اشتباه هند کاپل پنالتی گرفت. شوتي كه امباپه در دقيقه 87 پشت سر گذاشت و آن را به گل تبديل كرد. پاری سن ژرمن با این گل موفق شد با نتیجه دو بر یک حریف خود را شکست دهد. شاگردان پوچتینو امشب با 27 امتیاز 27 امتیازی شدند و برتری خود در لیگ قهرمانان را 9 امتیاز با تیم دوم (لنس) افزایش دادند.

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما