مشاوره رایگان تلفنی کنکور انسانی – مشاور شما

شما عزیزانی که قصد دارید در آزمون سراسری ۱۴۰۱ ثبت نام کنید، بایستی در زمان ثبت نام چند نکته را در نظر داشته باشید. با توجه به دفترچه راهنمای ثبت نام، تمام داوطلبانی که شرایط ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ را دارند، می توانند ثبت نام آزمون سراسری و دانشگاه آزاد را انجام داده و در این رقابت شرکت کنند. با توجه به اینکه ثبت نام کنکور سراسری مستلزم پرداخت هزینه است، مطالعه مقاله زیر توصیه می شود. برای این کار بهتر است شما از از مراکز مشاوره کنکور – روی این سایت کلیک کنید انسانی کمک بگیرید. یا در صورت اخذ مجوز از سازمان بهزیستی کلینیک و مراکز مشاوره و روانشناسی خود را دایر کنند. اطلاعیه: به علت بالا رفتن حجم کاری، افتخار مشاوره تحصیلی کنکور انسانی در شیراز، مشهد، اصفهان، تهران که پیشتر به صورت حضوری انجام میشد را نداریم و دانش آموزان عزیز این شهر ها هم میتوانند در طرح مشاوره سالیانه کوچینگ دکتر معین الدین که به صورت آنلاین برگزار میشود ثبت نام نمایند. سلام.وقت شما بخیر.متولد ۱۳۷۲.۸.۱۶ هستم.۲ سال سربازی هم رفته ام.در کنکور سراسری ۹۹ انسانی نام نویسی کنم.مجاز به انتخاب دانشگاه تربیت معلم یا دانشگاه علوم قضایی هستم؟ به همین خاطر دپارتمان مشاوره تحصیلی بارسا، مجموعه محتواهایی در قالب مقاله که شامل بانک اطلاعاتی کاملی از سوالات دانش آموزان در سال کنکور و شروع برای درس خواندن برای این آزمون مهم است، جمع آوری کرده است.

لازم به ذکر است کلیه داوطلبان کنکور بندر عباس قبل از تکمیل روند انتخاب رشته کنکور بندر عباس می بایست مشخصات شناسنامه ای – فردی و سهمیه های کنکور سراسری بندر عباس را بررسی نمایند و در صورت وجود مغایرت می بایست موارد مربوطه را تصحیح نمایند شایان ذکر است پس از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری بندر عباس یا همان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور اگر داوطلبی به هر دلیلی به نتیجه آزمون اعتراض داشت می تواند جهت اعتراض به نتایج کنکور بندر عباس از طریق لینک مربوطه اعتراض خود را پیگیری نماید. 4. متقاضیان بعد از تعیین نظام آموزشی می بایست نسبت به تعیین رشته تحصیلی خود ( نظری و یا فنی ) اقدام نمایند. داوطلبان برای آپلود عکس می بایست بر روی گزینه browse کلیک کرده و عکس خود را انتخاب نمایند و بعد از انتخاب عکس بر روی گزینه ارسال عکس کلیک کنند. داوطلبانی که مدرک پیش دانشگاهی خود را قبل از سال 91 دریافت کرده اند. داوطلبانی که به جای مدرک پیش دانشگاهی از مدرک کاردانی استفاده می کنند. با توجه به اهمیت این مرحله و مشکلاتی که ممکن است به دلیل ثبت نام نادرست برای داوطلبان به وجود آید در ادامه نحوه ثبت نام کنکور سراسری 1401 به همراه راهنمای تصویری ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ برای راهنمایی و آموزش ثبت نام ارائه شده است.

مشاور کنکور 1400

متقاضیان ورود به مقطع دانشگاه آزاد هم دقت داشته باشند به دلیل ادغام کنکور سراسری و آزاد، ثبت نام دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ نیز با ثبت نام کنکور سراسری ادغام شده و متقاضیان باید مانند داوطلبان دانشگاه های سراسری (روزانه، شبانه (نوبت دوم)، پردیس خودگردان، پیام نور و غیر انتفاعی) مراحل ثبت نام را سپری و اطلاعات فردی و تحصیلی خود را در سایت سازمان سنجش ثبت کنند. 1️⃣ در زمان ثبت نام کنکور سراسری 1401 شرط تجانس رشته وجود ندارد و شما عزیزان می توانید بدون در نظر گرفتن مدرک تحصیلی خود، درگروه آزمایشی امتحانی مورد علاقه خود ثبت نام و شرکت کنید. سازمان سنجش به منظور ثبت نام تمامی متقاضیان، علاوه بر تمدید مهلت ثبت نام که بلافاصله پس از اتمام مهلت ثبت نام کنکور سراسری 1401 انجام می شود، بازه زمانی دیگری را نیز در اسفند ماه در نظر می گیرد که آخرین فرصت ثبت نام برای جاماندگان کنکور سراسری 1401 است. پس از ارسال مشخصات شما (نام و نام خانوادگی و پایه و رشته تحصیلی) به شماره پیامک مشاور کنکور مورد نظر، ایشان با شما تماس خواهند گرفت و لازم است طی این تماس یا گفتگو، کلیه انتظارات و شرایط خود را از جمله ساعات مطالعه هفته های اخیر، سطح درسی، معدل، تراز آزمون ها (در صورت شرکت در آزمون)، تایم های آزاد برای مطالعه در طول شبانه روز، منابع کمک آموزشی مورد استفاده و غیره را با مشاور مورد نظر در میان بگذارید تا ایشان دید بهتری نسبت به وضعیت و شرایط شما پیدا کرده و برنامه درسی مناسب تری برای شما طراحی نماید.

مشاور کنکور گزینه دو

5️⃣ با توجه به مصوبه شورای عالی فرهنگی کنکور ۱۴۰۱ در رشته های پزشکی با افزایش ظرفیت روبرو خواهد شد. پس از اتمام مهلت ثبت نام کنکور سراسری 1401 و برگزاری آزمون، پس از گذشت یک بازه زمانی یک نتایج اولیه برای تمامی متقاضیان دانشگاه های سراسری و آزاد به صورت یکپارچه از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می گردد. ثبت نام کنکور 1401 به صورت اینترنتی از طریق سایت سنجش انجام می شود لذا داوطلبانی که قصد شرکت در این رقابت نفسگیر را دارند در وهله اول باید به بررسی شرایط و ضوابط ثبت نام پرداخته و در صورت مجاز بودن نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام نمایند. توجه داشته باشید داوطلبان برای تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام کنکور سراسری به یکسری مدارک نیاز دارند که عکس یکی از آن ها بود. بعد از آپلود عکس در سایت ثبت نام کنکور سراسری، داوطلبان وارد فرم اینترنتی ثبت نام می شوند که در ادامه این مقاله نحوه تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام ارائه شده است. پس از اتمام مهلت ثبت نام کنکور سراسری 1401 متقاضیان باید با اطلاع از زمان برگزاری این آزمون، آمادگی لازم را برای شرکت در جلسه کسب کنند. 4. در سالهای گذشته موفق شده باشد که با هدایت تحصیلی دانش آموزان چه در مدرسه و چه در کنکور، آنها را به رتبههای برتر رسانده باشد.

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما