مصاحبه جدید تیم کوک: علاقه بیت کوین و گفتگوی بحث برانگیز در مورد برنامه های بارگذاری جانبی – زومیت

[ad_1]

اگر اخبار فناوری را دنبال کرده باشید، همیشه گمانه زنی های زیادی در مورد ورود اپل به حوزه ارزهای دیجیتال وجود داشته است و برخی از مردم فکر می کنند که پذیرش بیت کوین توسط این شرکت می تواند تأثیر زیادی بر این صنعت داشته باشد. اکنون تیم کوک، مدیر عامل اپل، در مصاحبه ای طولانی با A.ران راس سورکین او در مورد موضوعات مختلف مرتبط با اپل و صنعت فناوری با نیویورک تایمز صحبت کرد و علاقه شخصی خود را به بیت کوین ابراز کرد. در بخش جالبی از این مصاحبه از کوک پرسیده می شود که آیا بیت کوین دارد یا نه و کوک پاسخ می دهد:

من فکر می کنم منطقی است که آن (بیت کوین) را به عنوان بخشی از یک سبد سرمایه گذاری متنوع داشته باشیم.

به طور کلی، انتظار اینکه اپل بخشی از نقدینگی خود را به بیت کوین تبدیل کند، غیرمنطقی نیست. تاکنون، بسیاری از شرکت های بزرگ فناوری، از جمله تسلا، میلیاردها دلار بیت کوین (BTC) به ذخایر استراتژیک خود اضافه کرده اند. با این حال، کوک امکان پذیرش بیت کوین توسط اپل را به عنوان پرداخت برای محصولات خود یا خرید بیت کوین به عنوان یک سرمایه گذاری تجاری را رد می کند. او می گوید:

من در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری نمی کنم، نه به این دلیل که پول خودم را سرمایه گذاری نمی کنم. اما فکر نمی‌کنم مردم برای ورود به فضای کریپتو، سهام اپل را بخرند.

مدیر عامل اپل اضافه می کند که این شرکت در حال تحقیق در مورد فضای ارز دیجیتال است. اما ظاهرا هیچ برنامه فوری در این مورد وجود ندارد. اپل با ارزش 2.4 تریلیون دلار با ارزش ترین شرکت در بازار است و کوپرتینویی ها تخمین زده می شوند بیش از 200 میلیارد دلار پول نقد داشته باشند. از این رو، حتی با کسری بسیار ناچیز از سرمایه خود، اپل می تواند نفوذ غیرقابل انکاری در این بازار داشته باشد.

کوک علاوه بر ارزهای دیجیتال، در مورد سلامت روان و تاثیر شرکت های بزرگ در این زمینه نیز اظهار نظر کرده است. او می گوید این موضوع نیاز به تحقیق و توجه بیشتری دارد. او توصیه می کند که همه مردم باید مراقب تولید محصولاتی باشند که دارای مزایای سلامت روان هستند، نه مخالف آن. کوک با اشاره به ویژگی Screen Time به عنوان مثالی از نحوه الهام گرفتن شرکت ها برای حفظ سلامت روان خود، گفت که رفتار خود را بر اساس داده های استفاده از آیفون که ویژگی ردیابی می کند تغییر داده است.

شبکه های اجتماعی

مدیر عامل اپل در خصوص تاثیرات منفی و مثبت شبکه های اجتماعی معتقد است که این شما هستید که از این فضا برای خود استفاده کنید. به گفته وی، نقش اپل صرفاً ارائه اطلاعات به کاربران است تا بتوانند آگاهانه تصمیم بگیرند. آشپز اضافه کرد:

اگر بی احتیاطی پیمایش کنید یا به منفی گرایی روی بیاورید، آن را برای سلامت روان شما و اطرافیانتان بد و مضر می دانم. اما فردی که در نهایت باید تصمیم بگیرد همان شخص است.

مدتی است که موضوع sideloading در آیفون ها بسیار بحث برانگیز بوده است. در ماه ژوئن، تیم کوک به تغییرات اخیر مقررات اروپایی که می‌تواند باعث بارگذاری جانبی آیفون شود، پاسخ داد و گفت که این تغییر آیفون را به یک نگرانی امنیتی بزرگ تبدیل می‌کند. کوک گفت که چنین اقدامی امنیت آیفون را تضعیف می کند.

کوک در مصاحبه ای جدید اذعان می کند که کاربران می توانند از ویژگی بارگذاری جانبی برای دریافت یک گوشی اندرویدی استفاده کنند. و تو می گویی:

من فکر می کنم مردم امروز یک انتخاب دارند. زیرا اگر می خواهید بارگذاری صفحه داشته باشید، می توانید یک گوشی اندرویدی بخرید. بنابراین این انتخاب وجود دارد و اگر برای شما مهم است، باید یک گوشی هوشمند اندرویدی بخرید.

کوک بار جانبی مجاز را با استفاده و عدم استفاده از ایربگ در خودرو مقایسه می کند. به نظر او، اجازه بارگذاری جانبی در iOS بسیار خطرناک است: زیرا اگر امنیت و حریم خصوصی را به حداکثر نرساند، قطعاً با ماهیت آیفون سازگار نخواهد بود.

به عنوان یادآوری، کوک قبلاً ادعا کرده بود که اندروید 47 برابر بیشتر از iOS در برابر حملات بدافزار آسیب پذیر است و ظاهراً اپل iOS را طوری طراحی کرده است که یک فروشگاه نرم افزار واحد داشته باشد و همه برنامه ها را قبل از ورود به فروشگاه بررسی کند. اپل استدلال می‌کند که بدافزارهای موبایل، تهدیدات امنیتی و حریم خصوصی رایج‌تر می‌شوند و بیشتر در سیستم‌عامل‌هایی یافت می‌شوند که پتانسیل بارگذاری جانبی را دارند.

اپل و چین

این مصاحبه همچنین شامل سوالاتی در مورد سیاست اپل در چین و بازار آن است. اپل همیشه با چالش‌های متعددی در کشور روبرو بوده است و تامین‌کنندگان چینی مدت‌هاست که اتهامات زیادی را مبنی بر کار اجباری مطرح کرده‌اند. تا کنون، ارائه دهندگان بزرگ مانند فاکسکان، پاگاترون، ویسترون و غیره مکررا قوانین کار را نقض کرده اند و توجه مقامات نظارتی را به دقت جلب کرده اند.

با این حال، کوک از رویکرد اپل دفاع می کند و می گوید که از نگرانی ها آگاه است. اما اپل باید از قوانین هر کشوری تبعیت کند. او بیان کرد:

مسئولیت اپل این است که هر کجا که می توانیم تجارت کنیم، به این معنی که قوانین فردی هر کشور رعایت می شود. تعامل رویکرد درستی است و در حاشیه بودن هرگز مکان خوبی نیست، حداقل برای تجارت.

کوک درباره نقش مدیر عامل شرکت گفت: “من به این فکر می کنم که در سیاست دخالت نکنم، اما به نوعی به سیاست پایبند باشم.” می دانید، اپل یکی از معدود شرکت های متوسط ​​یا بزرگی است که حتی PAC هم ندارد. بنابراین سعی می کنیم از سیاست دوری کنیم.»

مفهومی که به Apple Work نسبت داده شده است

در پایان مصاحبه از کوک در مورد محصولات آینده مانند Apple Car سؤال شد. اما او از اظهار نظر خودداری کرد. کوک گفت: “حتما رازهایی در مورد ماشین دارم.” همیشه باید چیزی در آستین ما باشد. “خب، من نمی خواهم در مورد ماشین نظر بدهم.”

اعتقاد بر این است که کوک به دلیل سنش در سالهای آینده بازنشسته خواهد شد. اما پیش از آن، احتمالاً سال آینده هدست واقعیت مجازی و در سال 2025 عینک واقعیت افزوده اپل را معرفی خواهد کرد.

مقاله مرتبط:

شاید برخی بر این باورند که محصول بزرگ بعدی کوپرتینویی یک خودروی برقی با نام احتمالی Apple Car است که شایعات و شایعات زیادی درباره آن منتشر شده است. با این حال، شواهدی وجود دارد که نشان می دهد هیچ چارچوب زمانی یا برنامه مشخصی برای افشای اپل وجود ندارد و ممکن است کوک پس از بازنشستگی فاش شود. بنابراین، محصول بزرگ بعدی احتمالاً یک هدست واقعیت مجازی یا واقعیت افزوده خواهد بود.

شایعات حاکی از آن است که اولین هدست واقعیت هیبریدی اپل با مشخصات سخت افزاری بسیار قوی در سال 2022 عرضه خواهد شد. ظاهرا اپل ترکیبی از فناوری واقعیت افزوده و واقعیت مجازی را در این دستگاه ارائه خواهد کرد تا کاربر را بیش از پیش غرق کند. تمرکز اپل می تواند بر روی بازی یا احتمالاً بهره وری و برنامه های ورزشی باشد. این دستگاه با کد N301 قصد دارد کاربر را در یک محیط کاملا مجازی غوطه ور کند، مانند هدست Achilles Quest که دید محیطی کاربر را مسدود می کند. اما نگاهی اجمالی به دنیای اطراف خود برای ایجاد یک اثر واقعیت ترکیبی ارائه می دهد. گفته می شود این محصول در مرحله نهایی توسعه نمونه اولیه قرار دارد.

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما