نوکیا نسخه جدید تلفن آجری کلاسیک 6310 خود – Zomit را روانه بازار کرد

[ad_1]

امروز خبری در فضای مجازی منتشر شد که بوی نوستالژی می داد. طبق اخبار ، دو دهه پس از فروش مدل اصلی ، نوکیا نسخه به روز شده ای از تلفن سنگی 6310 کلاسیک خود را روانه بازار می کند.

به گزارش nypost ، 6310 در مارس 2001 راه اندازی شد و به سرعت به یکی از محبوب ترین دستگاههایی تبدیل شد که شرکت مخابراتی فنلاند تا کنون تولید کرده است. صاحبان این تلفن آن را به دلیل طراحی محکم و باتری طولانی مدت آن ستایش می کنند. همچنین دو ویژگی در نسل جدید این گوشی ذکر شده است.

نوکیا 6310

در حالی که بسیاری از تلفن های همراه مدرن در صورت افتادن خراب می شوند ، نوکیا ادعا می کند 6310 جدید به اندازه کافی قوی است که در برابر ضربه های شدید مقاومت می کند! یکی از مشکلات تلفن های هوشمند این است که باتری های آنها به سرعت تمام می شوند ، سازنده نسل جدید تلفن های آجری نوکیا عمر بسیار طولانی مدعی است. به گفته نوکیا ، این گوشی می تواند بین شارژها سه هفته دوام بیاورد.

اما در حالی که عمر باتری طولانی و طراحی مقاوم دستگاه باقی مانده است ، برخی از مشخصات برای مدل جدید تغییر کرده است.

نوکیا 6310

مقالات مرتبط:

6310 اصلی دارای صفحه نمایش 1.8 اینچی بود که اکنون با دوربین و فضای ذخیره سازی بیشتر به 2.8 اینچ افزایش یافته است. علاوه بر این ، این گوشی در رنگ های مختلف در دسترس خواهد بود.

طرفداران تلفن همراه نوکیا در توییتر نسبت به بازگشت واکنش نشان دادند.

یک نفر اظهار داشت:

تلاش های زیادی توسط نوکیا انجام شده است تا زمان را به عقب برگرداند … کلاسیک به عقب!

دیگری نوشت:

بله ، 6310 احتمالاً آخرین گوشی بود که در واقع “به عنوان یک تلفن کار می کرد” و به احتمال زیاد به این بهانه فروش خوبی خواهد داشت. مردم به اندازه کافی به روزرسانی آیفون را دریافت کرده اند تا پس از 18 ماه گوشی های خود را غیرقابل استفاده کنند.

نوکیا 6310

در واقع ، تلفن می تواند مخاطبی از افراد را پیدا کند که مشتاق هستند زمان استفاده از گوشی را کاهش دهند. با این حال ، 6310 هنوز هم یک بازی مار با تکنولوژی پایین است که کاربران قدرت را ساعت ها مشغول می کرد. نوکیا به تازگی اعلام کرده است که 6310 جدید ابتدا با قیمت 59.99 پوند (82 دلار) در دسترس مشتریان انگلستان قرار می گیرد. در حال حاضر مشخص نیست که او پس از ترک سمت خود چه خواهد کرد.

نظر شما در مورد بازگشت 6310 چیست؟ آیا خاطره ای از آن دارید؟

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما