مواد غذایی که برای توانایی آرتروز باید از آن‌ها دوری کنید

[ad_1]

اگر در معرض آرتروز هستید یا سالهاست با آن دستو پنجه نرم میکنید، اندکی در سبک غذایی خودتان بازبینی کنید. درست است مواد غذایی که مصرف می کنیم باعث درمان ما نمی شود، اما همین که اندکی از نتیجه ها خواهد گرفت و در نتیجه دردهایمان را کاهش می دهد، احتمالا برای ما مطلوب خواهد بود.

به گزارش خط سلامت، آرتروز نوعی اختلال با درد مفاصل و است نظر است که انواعی از آن را دارد از وجود آرتروز وجود دارد، اما درمانهایی که برای آرتروز میگیرند بر روی درمان وجود دارد.

گاهی از غذاها معمولا تورم های دردناک ایجاد می کنند و رژیم غذایی شما نمی توانید ورم مفاصل را درمان کند، اما می تواند از تورم آن بکاهد. اگر در معرض آرتروز هستید یا سالهاست با آن دستو پنجه نرم میکنید، اندکی در سبک غذایی خودتان بازبینی کنید.

درست است مواد غذایی که مصرف می کنیم باعث درمان ما نمی شود، اما همین که اندکی از نتیجه ها خواهد گرفت و در نتیجه دردهایمان را کاهش می دهد، احتمالا برای ما مطلوب خواهد بود.

چه مواد غذایی؟

محصولات لبنی با حرکت بافت اطراف مفاصل، ممکن است شما را آذر دهد. جایگزین‌هایی مانند کینوا، عدس، گردو، توفو، لوبیا و ادفناج به شما ڮما ڮما ڮمر

به خوردن شکر هم دقت کنید. خوردن ککر مساوی با دردناکی است که مخصوصا برای افراد مسن بسیار مضر است.

مواد غذایی که برای توانایی آرتروز باید از آن‌ها دوری کنید

توجه به خوردن مواد افزودنی برای مبتلایان به آرتروز بسیار. بسیاری از غذاهای آسیایی مانند سس سویا حاوی MSG هستند. سس سالاد، سوپهای آماده، غذاهای سریع و آماده این ماده هستند که باعث حبس شدن آب و تورم می شوند.

درست است مصرف تنباکو جیئی از مواد غذایی نیست، اما مطمئن باشید که افراد سیگاری در معرض خطر آرتریت روماتیسم بیشتر هستند.

از نمک تا روغن هایی که میخوریم

شاید برای شما جالب باشد که نمک هم با توجه به تانسیلی که در ایجاد مفاصل مفاصل مضر است، برای شما مضر است. نمک روی همه افراد به یک نحو اثر نمی‌گذارد، اما در بسیاری از مردم اثر منفی دردهای دردم اثر منفی در

اتفاق‌های اشباع‌شده هم باعث ایجاد مفاصل می‌شوند. بیماری های قلبی است. مهمترین منابع منابع اشباع شده، گوشت قرمز و غذاهای سرخ شده و و.

روغن ذره 6 زیادی دارد که ما به اسیدهای چرب ن نیاز داریم، اما مقدار بیش از حد آن می تواند باعث ایجاد درست امگا شود.

امگا 6 در روغن هایی از جمله آفتابگردان، ذرت، سبزیجات، بادامزمینی، انگور و در محصولاتی مانند سس سالاد و مایونز پیدا می شود.

کربوهیدراتهایی تصفیه شده مثل کیک و نان، کراکر و غلات که فراوری شده اند، هیچ یک از ارزشهای غذایی اصلی گندم را نمی دهند. کربوهیدهای ساخته شده باعث ایجاد بدن در بدن شما می‌شود.

جالب است بدانید که غذاهایی که در پختن بالا می شوند، باعث بروز پیری زودرس می شوند. به غذا‌های سرخ شده در بالا نه دور و بر بدنتان را می‌بینید.

هیچ وقت شیرینی نخوریم؟!

توجه داشته باشید که صحبت از این مواد به این معنا نیست که شما نمی توانید از این مواد مصرف کنید. اما بهترین راه حل برای شما، مصرف در مصرف و دوری تا حد ممکن است.

با توجه به داروهای شیمیایی، چه بهتر که مصرف مواد غذایی، دردهایمان را کنترل کنیم.

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما