مومنی: فکری مربی نتیجه‌گرا است

[ad_1]

خبرگزاری میزان: پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تاکتیک استقلال خلاء دارد. چون بازیکنان قدیمی این تیم با تفکرات استراماچونی و مجیدی بازی می‌دکن.

محمد مومنی، در خصوص دیدار روز گذشته (چهارشنبه) تیم استقلال برابر گلگهر سیرجان که با برتری 2 بر یک آبی پوشان پایتخت به پایان رسید، اظهار داشت: بازی استقلال با گلگهر چند وجه داشت; اما مهمترین نکته این بازی و همینطور بازیهای قبلی استقلال این بود که فلسفه تاکتیکی فکری نتیجه گیری است. فکری اول به دنبال کسب نتیجه است و من هم حق را به او میدهم و به این تفکر احترام میگذارم.

وی افزود: استقلال در بازی روز گذشته از اشتباهات فردی بازیکنان گلگهر بهترین استفاده را کرد و اگر پنالتی دوم هم گل میشد شرایط این تیم در ادامه بازی بهتر هم میشد. البته درخشش مظاهری در نتیجه بازی خیلی تاثیر داشت. مشکلی که در استقلال می‌بینم این است که از عمق کار نمی‌کند و این موضوع را سست می‌کند. تاکتیک استقلال خلاء دارد؛ چون بازیکنان قدیمی این تیم با تفکرات استراماچکونی و مجیدی بازی می کنند و بازیکنان جدید این تیم را در ترکیب استقلال هنوز جا نیفتادهاند.

، مرفای و برهانی روی نیمکت استقلال می تواند کمک حال فکری داشته باشد یا خیر پیش تیم استقلال در خصوص اینکه آیا این افراد نقش مظلومی دارند، اظهار داشت: هر سه نفر کسانی هستند که سوابق درخشانی در استقلال دارند. مرفاوی و مظلومی قهرمانی استقلال را دارند و می توانند به فکر کمک کنند. حضور برهانی در کادر فنی استقلال برای کسب تجربه است و در آینده می تواند برای استقلال مفید باشد.

مومنی در پایان در خصوص اینکه منصورینکه عنوان کرد دستیاران فکری نباید به دنبال جانشینی این مربی باشند، گفت: این صحبتها صحیح نیست. من خودم سال‌ها بیرون از فونتبال هستم؛ اما هیچگاه دنبال این حرفها نبودم. نباید دنبال اختلاف افکنی باشیم و فوتبال را خراب نکنیم. شاید برخی از مسائلی که ممکن است وجود داشته باشد اما نبایید؛ عنوان شود چون عده ای در خارج از کشور هستند که از این اختلافات سوء استفاده می کنند. الان جامعه در شرایط سختی است و باید از فوتبال برای ایجاد آرامش در جامعه استفاده کنیم; نه اینکه باعث ایجاد اختلاف و حاشیه شود.

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما