نامه عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه به رئیسی: جلوی ورود زنان به ورزشگارگاه

[ad_1]

ولی الله لونی رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین در نامهای به ابراهیم رئیسی رئیسجمهور، با ورود زنان به ورزشگاه مخالفت کرده و طرح چنین موضوعی “موجب شگفتی بدنه انقلابی و متدین جامعه که حامی شما” است.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از کانال نامه های حوزوی، متن این نسمه شتر شتس ش:تر

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک حضرت آیت الله دکتر رئیسی ریاست جمهوری اسلامی ایران

-دام عزه-

سلام علیکم

تصدی سمت ریاست جمهوری توسط حضرت عالی، بارقه های امید را در دل دلسوزان نظام بالا برد. روحیه جهادی و تلاشهای شبانه روزی جناب عالی در این مدت کوتاه، جهت رفع مشکلات مردم، نگرش قاطبه مردم به حاکمیت دینی را که در سالهای گذشته به شدت خدشه دار شده بود، تا حدود زیادی ترمیم کرده است.

با این وجود در مواردی اندک، تصمیمات حاشیه ساز در مجموعه دولت ها می شود که با نگاه و منش حضرت عالی مطابقت ندارد. اجازه ورود بانوان گرامی به ورزشگاه‌ها از آن جمله است.

مستحضرید این موضوع که مورد مخالفت صریح رهبر معظم انقلاب است، مراجع عظام تقلید و بزرگان حوزه نیز قرار گرفته است، نه تنها در ردیف مسائل و مسائل دارای امتیاز بانوان جامعه نیست، بلکه اساسا ارزش های اسلامی ایرانی بوده است و در جهت نگاه ابزارهای حوزه غرب به زن است. .

پرداختن به چنین موضوعاتی در زیر مجموعه دولت حضرت عالی، باعث گگفتی بدنه انقلابی و متدین جامعه که حامی شما بوده و هستند، می شود.

از وزارت ورزش تحت مدیریت مستطابعالی انتظار میرود تا در دیدگاههای جنابعالی سیاست گذاری و اقدام فرمایند.

دلسوزان کشور و مردم از دولت حضرت عالی انتظار دارند علاوه بر مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم که اولویت امروز کشور است، در اصلاح سیاست ها و عملکرد مخرب فرهنگی که در دولت افزایش شدت یافته نیز گام های اساسی و بزرگی بردارد.

از این رو با توجه به استقامتی که از حضرت عالی در دفاع از ارزشها داریم انتظار این را داریم که از اجرای این تصمیم جلوگیری شود، بخش های مختلف دولت را از تصمیم حاشیه ساز و اولویت های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور منع و برحذر دارید. .

منتظر تصمیم انقلابی و شرعی وزارت ورزش و جوانان هستیم.

توفیقات روزافزون جناب عالی را از درگاه حضرت احدیت خواستارم.

ولی اله لونی

مدرس حوزه علمیه قم

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما