(ویدئو) رباتی برای آموزش به کودکان که به ۸ زبان صحبت می‌کند!

[ad_1]

فرارو-شرکت Miko به تازگی یک ربات آموزشی بنام Miko 3 طراحی کرده است. این شرکت ادعا می کند که ربات Miko 3 ذذابترین ربات آموزشی است که تا بحال ساخته شده است و با پویایی های آموزشی و رشدی کوزشی و رشدی کودکان 5 تا 10 ساله مطابقت دارد.

به گزارش فرارو، این ربات به هشت زبان صحبت می کند، همچنین دارای یک صفحه نمایش لمسی بزرگ و یک دوربین HD با زاویه دید عریض است. Miko 3 در هند با قیمت 19999 روپیه به فروش میرسد و برای خرید در سایت آمازون و وب سایت Miko موجود است. این وب سایت در حال حاضر این ربات را با قیمت ۱۸۹۹۹ روپیه به فروش می‌رسا. Miko 3 در دو رنگ قرمز و آبی موجود است.

ویژگی های ربات آموزشی Miko 3

Miko 3 برای کودکان 5 تا 10 ساله طراحی شده و مناسب سن این کودکان است که در حوزه STEM (علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات) به آنها آموزش می دهد و با پویایی های آموزشی و رشدی منحصر به فرد کودکان مطابقت دارد. Sneh R. Vaswani، یکی از مشتریان Miko میگوید “ربات Miko 3 پیشرفته ترین و باهوشترین ربات این شرکت است این ربات توسط هوش مصنوعی و طبق هوش و استعداد هر کودک با او رفتار می کند و مطالب را به او میآموزد..”

ربات آموزشی// در حال ویرایش

این ربات آموزشی از برنامه های حوزه کودک را به کودکان میآموزد و شامل بیش از 1000 بازی، ویدئو، داستان، پازل، آهنگ، آموزشهای کدنویسی و جلسات است. Miko 3 همچنین به والدین این امکان را می دهد که از طریق برنامه Miko Parent از روند فرزندان خود مشخص می شوند. کودکان نیز به کدهای این ربات دسترسی دارند و این ربات به آنها یاد می دهد که یونه با استفاده از برنامه نویسی، ربات را کنترل کنند. طبق گفته این شرکت، تمام داده های کاربران با بالاترین استانداردهای ایمنی، از جمله سیاست های حفظ حریم خصوصی قوی و یک سیستم بسته با رمزگذاری پیشرفته محافظت می شود.

ربات آموزشی// در حال ویرایش

میکو 3 همچنین دارای باکگوهایی با کارایی بالا، کرخهای لاستیکی و بدنه ABS است که در برابر ضربه بسیار مقاوم است. این ربات دارای یک دوربین با زاویه دید اریض HD، دو میکروفون MEMS، سنسور زمان پرواز و سنسورهای کیلومتر است که به ربات کمک می کند تا از کودک ترسیم کند و از برخورد با کودک و محیط اطراف جلو کند.

منبع: gadgets360

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما