(ویدئو) مردم کره شمالی سال نو را چگونه جشن می گیرند؟

[ad_1]

مردم کره شمالی جشن سال نو قمری را با نشان دادن وفاداری خود به خانواده کیم آغاز می کنند.

به گزارش فرارو، مردم کره شمالی با گذاشتن گل بر مجسمه رهبران فقید در پیونگ یانگ که در سال جدید قمری پوشیده از برف غلیظ است، به کیم ایل سونگ و کیم جونگ ایل رهبران سابق این کشور ادای احترام کردند.

ساکنان پیونگ یانگ از کاخ خورشید کومسوزن در گوشه شمال شرقی پیونگ یانگ بازدید می کنند که به عنوان یادبود کیم ایل سونگ بنیانگذار کره شمالی و پسرش کیم جونگ ایل شناخته می شود که هر دو پس از مرگ او رهبران ابدی کره شمالی اعلام شدند.

سپس از تپه منسو بالا می روند تا در برابر مجسمه های برنزی عظیم رهبران متوفی تعظیم کنند.

اما در کره شمالی هیچ حرکت دسته جمعی برای دیدار با خانواده وجود ندارد، برخلاف چین، که در هر سال جدید بیشترین مهاجرت را به سراسر جهان دارد.

کره شمالی برای سفر به خارج از محل زندگی خود به مجوز سفر نیاز دارد. علاوه بر این، دولت کیم جونگ اون به بهانه پیشگیری و کنترل شیوع کووید-19، محدودیت‌های سفر داخلی را اعمال کرد.

مردم کره شمالی بی سر و صدا سال نو چینی را جشن می گیرند و نمایش های هنری از جمله کنسرت های موسیقی، اپراهای انقلابی و سیرک را در هر منطقه تماشا می کنند.

رهبر آنها، کیم جونگ اون، از این قاعده مستثنی نیست. در دو سال گذشته، کیم و همکارانش کنسرت‌ها و جشن‌هایی مملو از آهنگ‌ها و اجراهایی را دیده‌اند که عظمت حزب کارگر کره و رهبر کره شمالی را نشان می‌دهند. رسانه‌های رسمی کره شمالی ژانویه گذشته گزارش دادند که آهنگ‌هایی مانند «ما در جاده وفاداری قدم می‌زنیم» و «ما برای همیشه در جاده سفر خواهیم کرد» در سراسر سالن کنسرت طنین انداز شد. حضار بار دیگر عمیقاً متاثر شدند که علیرغم همه سختی ها و مشکلات در مسیر پیشرفت، تا زمانی که کیم جونگ اون این کشور را رهبری می کند، کشور ما و مردم ما آینده بسیار درخشانی دارند.

تقویم امسال نشان می دهد که کره شمالی تعطیلات رسمی را برای سال جدید تعیین کرده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، مردم روز عید را مرخصی می گیرند اما باید با انجام کارهای اضافی روز یکشنبه آن را جبران کنند.

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما