پردرآمدترین برنامه تلفن همراه Tic Tac در سه ماهه سوم 2021 – Zomit

[ad_1]

شیوع ویروس کرونا منجر به قرنطینه کاربران شد. اما در همین حال اتفاقات تلخ و شیرینی در دنیای فناوری رخ می داد. برخی از بازارهای دستگاه هایی مانند دوربین به شدت کاهش یافت ، اما برخی از محصولات مانند لوازم جانبی رایانه استقبال شد. زیرا بسیاری از کاربران برای کار در خانه به دستگاه های مختلف نیاز داشتند.

در این میان ، محبوبیت برنامه های تلفن همراه به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. بسیاری از کاربران برای ادامه فعالیت های آموزشی یا تجاری خود به برنامه های دیگر نیاز داشتند و برخی دیگر از برنامه های جدید برای گذراندن اوقات فراغت ایجاد شده در قرنطینه استفاده کردند.

البته در ماه های اخیر با شروع واکسیناسیون در سراسر جهان ، زندگی کاربران اندروید و iOS عادی شده است و آمارها نشان می دهد که نصب برنامه ها بر روی پلتفرم اندروید 1.2 درصد افزایش یافته و در پلتفرم iOS 2.1 کاهش یافته است. درصد ؛ اما درآمد نه تنها کاهش نیافته بلکه به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

به طور کلی ، کاربران سیستم عامل های Android و iOS در Google Play Store و Apple App Store بین ماه های جولای و سپتامبر 33.6 میلیارد دلار آمریکا هزینه کردند. GSMArena گزارش می دهد که این مبلغ شامل کلیه فعالیت ها از جمله خرید اشتراک یا پرداخت درون برنامه ای می شود و اگر آن را با مدت مشابه سال 2020 مقایسه کنیم ، 15.1 درصد رشد را شاهد خواهیم بود. بین جولای تا سپتامبر 2020 ، کاربران دو سیستم عامل 29.2 میلیارد دلار در Play Store و App Store هزینه کردند.

دریافت درخواست ها در سه ماهه سوم سال 2021

از بین این دو سیستم عامل ، iOS بالاترین درآمد را با 21.5 میلیارد دلار دارد. در مقایسه با مدت مشابه در سال 2020 ، اپل امسال 13.2 درصد رشد کرد. البته گوگل در حال نزدیک شدن به اپل است. آمارها نشان می دهد که فروشگاه Play برای دوره گزارش 12.1 میلیارد دلار درآمد کسب کرده است که نسبت به سال گذشته 18.6 درصد افزایش یافته است.

پس از ارائه اطلاعات مربوط به درآمد دو پلتفرم ، آمار به برنامه های محبوب و پردرآمد رسید. اول از همه پردرآمدترین برنامه Tik Tak است که می تواند پردرآمدترین برنامه در پلتفرم iOS در سه ماهه سوم 2021 باشد. بر اساس گزارشات ، تعداد نصب TickTalk از 3 میلیارد فراتر رفته است و در واقع اولین برنامه غیر فیس بوکی است ، اما توانسته چنین رکورد قابل توجهی را ثبت کند.

مقالات مرتبط:

اگر به آمار سیستم عامل های Android و iOS نگاه کنیم ، Tic Tac پردرآمدترین برنامه خواهد بود. اما در آمار تفکیکبرنامه Google One بیشترین درآمد را در Google Play Store داشت و Tic Tac رتبه دوم را دارد. بیشترمی توانید لیستی از برنامه های محبوب را در هر دو سیستم عامل مشاهده کنید. آنچه توجه را به این آمار جلب می کند تعداد فزاینده سیستم عامل های پخش ویدئو مانند Disney Plus است که محتوای خود را برای فروش مشترک به کاربران ارائه می دهند.

محبوب ترین برنامه های Android و iOS

اما بخش بازی های موبایل کمی رشد کرده است. در مقایسه با سه ماهه سوم سال 2020 و بر اساس آمار ، بخش بازی های موبایل در سه ماهه سوم 2021 7.7 درصد رشد کرد و گردش مالی 22.4 میلیارد دلار آمریکا به دست آورد. این عدد بین سیستم عامل های Android و iOS تقسیم شده است. طبق آمار ، درآمد بازی های تلفن همراه در Play Store 13.1 میلیارد دلار و در App Store 9.3 میلیارد دلار بوده است.

درآمد بازی های موبایل در سه ماهه سوم سال 2021

از آنجایی که قبلاً PUBG محبوب ترین عنوان در بین بازی های تلفن همراه بود ، گزارش های جدید نشان می دهد که PUBG توانسته محبوبیت خود را در میان کاربران تلفن های هوشمند و رایانه های لوحی حفظ کند. از ارقامی که برای بیشترین فروش بازی های تلفن همراه ذکر شد ، 5 میلیارد دلار متعلق به PUBG است و گیمرهای سراسر جهان این رقم را برای خرید برنامه های درون برنامه ای PUBG در سه ماهه سوم 2021 خرج کردند. این آمار شامل نسخه چینی این بازی نیز می شود که گفته می شود در کشور آسیایی با نام دیگری منتشر شده است.

محبوب ترین بازی های Android و iOS

Honor of Kings در رتبه دوم و Genshin Impact در رتبه سوم قرار دارند. اگرچه Genshin Impact کمتر از یک سال است که حضور ندارد. اما او موفق به فروش 2 میلیارد دلار برای ناشر بازی شد. چهارم Pokemon Go است ، یکی از قدیمی ترین عناوین تلفن همراه ، و پنجم Roblox است.

نظر کاربران Zomit در مورد موفقیت بازی هایی مانند PUBG یا برنامه هایی مانند Tic Tac Toe چیست؟ آیا خودتان از چنین برنامه هایی استفاده می کنید و آیا هزینه آنها را پرداخته اید یا کارت هدیه خود را در برنامه های دیگر خرج می کنید؟

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما