چلسی 3-1 ساوتهمپتون ؛ فرار از بحران در باران

[ad_1]

چلسی که هفته گذشته دو باخت مقابل منچسترسیتی و یوونتوس متحمل شده بود ، در دقایق پایانی از بحران نجات یافت و سرانجام موفق شد از سد 1-3 ساوتهمپتون عبور کند.

چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و شانس این را داشت که در ابتدای بازی با ارسال سزار آزپیلیکوئتا به زمین اولین گل خود را به ثمر برساند اما ضربه تیمو ورنر راهی در ساوتهمپتون پیدا نکرد.

اما در دقیقه 16 چلسی اولین گل را به ثمر رساند. چک لوفتوس از سمت راست از بین جمعیت بازیکنان محوطه جریمه عبور کرد و دهانه دروازه این چالوبا بود که او با موقعیت خوب و ضربه سر دروازه حریف را باز کرد.

ساوتهمپتون سعی کرد این کار را به تساوی بکشد و به زودی فرصتی برای ضربه زدن توسط جیمز وارد پراوس پیدا شد اما ضربه والی و ضربات این بازیکن فقط دروازه ادوارد مندی را از دست داد.

چلسی در دقیقه 26 شانس خوبی برای گلزنی داشت و متئو کواچیچ می توانست در موقعیت سخت تک به تک گلزن دوم باشد ، اما مک کارتی موفق شد مانع از باز شدن ساوتهمپتون شود.

در پایان نیمه اول ، واکر پیترز پیترز را از سمت چپ کشید و از سد مدافعان چلسی گذشت ، این موقعیت خوبی را برای تیمش فراهم کرد تا ضربه تساوی به ثمر برسد ، اما ضربه سر والکوت دقیق نبود و تنها راهی دروازه نیمه چلسی شد. با تساوی 0 مزیت 1 بلوز لندن به پایان می رسد.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم اتفاق خاصی رخ نداد و در دقیقه 58 این ساوتهمپتون بود که با متوقف کردن لیوارمنتو توسط بن چیلول پنالتی گرفت. وارد پراوس پشت توپ بود و توانست با ترفندی با مندی گلزنی کند.

دقایقی بعد ، تیمو ورنر در موقعیت تک به تک با ارسال دیدنی رفت و برگشت رومولو لوکاکو با نفوذ به محوطه جریمه قرار گرفت ، اما ضربه او توسط مک کارتی با واکنش قاطع دفع شد و فرصت از دست رفت.

در دقیقه 77 او با خطای شدید روی جورجینیو در پرواس وارد زمین شد و بلافاصله پس از مشاهده صحنه اخراج شد. در دقیقه 82 یک پاس بن چیلول بود که میسون مونته به گوشه محوطه جریمه ساوتهمپتون زد اما مک کارتی دوباره واکنش نشان داد.

اما در دقیقه 85 چلسی گل دوم را به ثمر رساند. آسپلیکوتا از سد واکر-پترز گذشت و توپ را شش قدم به ساوتهمپتون فرستاد تا تیمو ورنر سرانجام بهترین گلزن شود. اما در دقیقه 89 چلسی گل سوم را به ثمر رساند. ضربه لوکاکو توسط مک کارتی مهار شد و بعد از ریباند آسپلیکوتا به تیر دروازه برخورد کرد ، اما ضربه چیلول از سمت چپ به ثمر رسید تا چلسی با نتیجه 3-1 مغلوب شود.

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما