ژاوی برگشته یا مسیح ظهور کرده؟!

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، هواداران بارسلونا هم اکنون قابل خرید هستند! کسانی که خدایان مستطیل سبز را در اوایل فصل از دست دادند، اکنون روی دم مسیحایی او متمرکز شده اند، زیرا ژاوی به نوکمپ بازگشته تا تیم سقوط کرده خود را احیا کند. البته خوش بینی کولوسیان بی دلیل نیست. ناب ترین محصول لاماسیا، بازیکن وفادار باشگاه، قلب تپنده کاتالان ها و مغز متفکر تیم پرافتخار، یک دهه پیش به نوکمپ بازگشت. بنابراین اگر تنها یک نفر باشد که بتواند اقتدار و غرور بارسلونا را بازگرداند، غیرممکن است که او را بهتر از ژاوی پیدا کنید.

اما واقعیت ها را نباید نادیده گرفت. بارسای فعلی ابزار کافی برای اجرای فوتبال مورد نظر هواداران و البته ژاوی را ندارد. آبی اناری ها در این فصل قدرت کافی برای نگه داشتن توپ در مرکز زمین را ندارند و دلیل آن مشخص است. بازیکنانی که فلسفه باشگاه را نمی فهمند یا به آن پایبند نیستند.

“ماموریت غیرممکن او برای بازگشت به بارسلونا به عنوان مربی بدون حضور ژاوی در زمین، کسب عناوین و افتخارات متعدد در طول دوران حرفه ای خود به سبک و فلسفه کاتالان ها است، چیزی که فقط ژاوی (بازیکنان) می توانند تصور کنند.” از “همه افتخار کردند.” در حالی که سرمربی جدید آبی اناری ها نه تنها مثلث ژاوی-اینیستا-مسی را برای پیشبرد اهدافش ندارد، بلکه باید با تفکرات تاکتیکی خود با ده ها بازیکن بی روح و ناآماده و غریبه بسازد.

بعید است وضعیت مالی نامطلوب باشگاه در حال حاضر به او اجازه چنین خریدهایی را بدهد، بنابراین هدف اصلی لاپورتا این است که او را به عنوان جانشین کومان انتخاب کند، پیش از علاقه شخصی و تمایل هواداران برای خرید این فرصت و بازگرداندن فضایی از کومان. امید و اعتماد، بارسا این را می دانست.

اینکه همه این‌ها بهانه‌ای برای تمایل بیشتر ژاوی به استفاده از محصولات لاماسیا است، برای لاپورتا مهم نیست، همانطور که هرکسی که فلسفه فوتبال کاتالونیا را دنبال می‌کند، از بهترین بازیساز دوران انتظار دارد به جای سرگرمی، با ستاره‌های مشهور بازی کند. باید جواهرات آکادمی باشگاه را جلا داده و با مراقبت از آنها، دوران درخشان و طولانی دیگری را در تاریخ بارسلونا رقم بزند.

در گام اول البته لازم است ژاوی فصل جاری را با شوک مثبت آغاز کند و با پایانی امیدوارکننده به پایان برساند. بر این اساس، او باید اقدام فوری را در دستور کار قرار دهد، زیرا روش او از نظر تاکتیکی مشخص است، اما مدت زمان اجرای آن جای سوال دارد.

اما ژاوی الان جایی است که باید باشد. در خانه. و این به کاتالان‌ها خوش‌بینی زیادی بخشیده است و هواداران بارسا بسیار مطمئن هستند که خاطرات خوبی با ژاوی خواهند داشت. در حالی که تکرار افتخار پپ بسیار سخت و غیرمنتظره خواهد بود، اما اگر ستاره سال های نه چندان دور آبی اناری ها در پروژه بازسازی موفق باشد، قطعا تیمی خواهد ساخت که مانند یوهان کرایف از قدرت و عمق برخوردار باشد. ریشه های قله های بزرگ برای فتح. بارسلونا پس از مسی آینده درخشانی دارد.

مهدی بشکانی

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما