کاسمیرو: به نوه هایم می گویم که با این دو نفر بازی کردم

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، کاسمیرو یکی از دلایل اصلی موفقیت رئال مادرید در فصول اخیر بوده است. او در طول این سال ها به همراه تونی کروس و لوکا مودریچ مثلث فوق العاده ای را در خط هافبک لوس بلانکوس تشکیل داده است. هافبک برزیلی حالا در مصاحبه ای جالب درباره موضوعات مختلف اظهار نظر کرده است.

یک مثلث فوق العاده در کنار کروس و مودریچ تشکیل دهیدسال‌ها بازی کردن در بزرگترین باشگاه جهان یک امتیاز بود و فکر می‌کنم تنها یک روز، زمانی که دوره من تمام شود، بتوانم آنچه را که به دست آورده‌ام اندازه‌گیری کنم. بازی با تونی کروس و لوکا مودریچ یک امتیاز است «این که اجازه داشتم برای مدت طولانی با آنها بازی کنم. به نوه هایم می گویم که با دو بازیکن استثنایی و یک نماد فوتبال بازی کردم.»

کونته یا کاسمیرواز شما می خواهم به این سوال پاسخ دهید، اما در عین حال می خواهم به شما یادآوری کنم که در حالی که کونته بازیکن بزرگی است، او در پست متفاوتی برای چلسی بازی می کند. فکر می کنم با آزادی و حمله بیشتر، اولین هافبک دفاعی اوست. ” جورجینیو است. ما باید به یاد داشته باشیم که بازیکنانی مانند بوسکتس و فابینیو در بالاترین سطح در این پست هستند.

درخشش وینیسیوستنها چیزی که می توانم بگویم این است که وینیسیوس بهترین دوران خود را سپری می کند. او در مرحله خاصی است و هنوز جوان است و پتانسیل زیادی برای رشد دارد.”

دستاورد نفس گیر کریم بنزمابازی در کنار کریم بنزما باعث افتخار است و از او در کسب توپ طلا حمایت خواهم کرد.

کارلو آنچلوتی یا زیدان: هر دو مربی سبک خاص خود را دارند و خوشبختانه ما به خوبی با رویکرد کارلو آنچلوتی سازگار شده ایم. همانطور که برای مدت طولانی در مورد زیدان اتفاق افتاده است. اما بگذارید یک نکته بسیار جالب در مورد آنچلوتی بگویم: او 62 سال سن دارد و بیش از 40 سال است که در فوتبال حضور دارد. او قبلاً همه چیز را فتح کرده است، اما اراده او برای پیروزی و آموزش با تجربه اش به ما باورنکردنی است.”

[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما