کانسپت کوه نوردی با تحرک بالا نیسان ارائه شد | دیجیاتو

[ad_1]

نیسان روز شلوغی دارد و مشغول معرفی کانسپت های مختلف است. آخرین مفهوم این شرکت یک فضاپیما است که با همکاری آژانس اکتشاف فضایی ژاپن (JAXA) توسعه یافته است. این کانسپت بدون سرنشین است و ساختار بسیار ساده تری نسبت به کانسپت فضانورد تویوتا دارد.

مفهوم کوهنوردی نیسان در اصل توسط JAXA توسعه داده شد و از فناوری های نوآورانه نیسان استفاده می کند. فناوری E-4ORCE یکی از آنهاست. این فناوری که در نسخه پرچمدار کراس اوور برقی آریا استفاده شده است، پیشرانه را به هر چهار چرخ منتقل می کند.

نیسان می‌گوید با تکیه بر این فناوری و کنترل مستقل چرخ‌ها، کانسپت کوهنوردی می‌تواند به راحتی سطوح بسیار نرم و پودری مانند سنگ‌ها و سربالایی‌ها را کنترل کند.

طبق گزارش ها، نیسان و آژانس فضایی ژاپن از سال گذشته روی این مفهوم و کنترل آن کار می کنند. این همکاری برای نیسان بسیار مفید است زیرا عملکرد فناوری e-4ORCE را بیشتر می‌کند. واضح است که این مشکل باعث بهبود عملکرد محصولات نیسان در کره زمین خواهد شد!

در ماه البته عاملی به نام آیرودینامیک نقشی ندارد. به همین دلیل است که نیسان Sailor Concept مانند یک جعبه چهار چرخ طراحی شده است.

اطلاعات زیادی در مورد مشخصات فنی این مفهوم در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است. اما با کمی دقت در تصاویر می توان جزئیاتی مانند سیستم تعلیق مستقل، قابلیت کنترل متفاوت هر چرخ و استفاده از سنسورهای پیشرفته را مشاهده کرد.

هندلینگ مستقل چرخ ها امکان دور زدن این مفهوم را در سایت فراهم می کند.

IQoh Funaki، مدیر نوآوری در JAXA، گفت درس‌های آموخته شده از کار با نیسان در پروژه‌های فضایی آینده گنجانده خواهد شد.

گفتنی است این نمایندگی علاوه بر نیسان با سایر خودروسازان، دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی نیز پروژه های مشترکی دارد.

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما