کدام درمان‌های خانگی مسمومیت می‌شوند؟

[ad_1]

درمان های خانگی که استدلال با استدلال بر داده های وبسایت های نامعتبر صورت می گیرد جان ما را به خطر بیاندازند.

داروهایی و ممکن است با ترکیب تداخل داشته باشند و گیاه را به مسمومیت ما تبدیل کنند. حتی ترکیب برخی از داروهای ایاهی با احتمال نیز ممکن است باعث فشار خون بالا شود، حالت تهوع، محیط داخلی و در برخی موارد برخی موارد به مرگ منتهی شود.

۱. مصرف همزمان داروی گیاهی و شیمیایی

تا به حال به فکر مصرف داروهای شیمیایی و گیاهی، برای سرعت بخشیدن به روند درمان خود افتادید؟ آیا نتیجه‌ی رضایت بخشی گرفتید؟

همه ما میدانیم که گیاهان خواص دارویی دارند. اما ممکن است برخی از آن‌ها برای ما مسمومیت‌زا باشند. برای مثال، ترکیب زنجبیل، سیر، چای سبز و کوهی با داروهای شیمیایی ممکن است عوارض خطرناکی مانند تشنج و طبیعت داشته باشد.

همچنین مصرف سیر با داروی شیمیایی «سیکلوسپورین» که قبل از عمل پیوند تداخل دارد و ممکن است بدن عضو پیوندی را پس بزند. نباید داروهای گیاهی و شیمیایی را هم مصرف کنیم.

۲. کرم های درد تسکین دهنده

تسکین دهنده های موضعی برای ما یکی از بیخطرها حساب می شود. چون فکر می‌کنیم خطرات قرص و آمپول را ندارد. در ادامه با خطرات خوردن احتمالی این کرمها و مسموم (حتی در مصرف موضعی) آآنا میشویم.

به کتابخانه ملی پپککی آمریکا، متیل سالییلات (تسکین دهنده درد موضعی است) در صورت مصرف شدن می تواند سمی باشد.

بر اساس بررسی تحقیقاتی که در سال 2007 در مجله درمانهای خانگی کالیفرنیا منتشر شد، مسمومیت با سالیسیلات از طریق خوردن می تواند باعث استفراغ، تشنج و در برخی موارد منجر به مرگ شود. حتی پیشنهادی این کرم می تواند یک خطر خاص برای افراد با بیماری های باشد، به مواردی که به نارسایی ها مبتلا می شوند.

۳. ترکیب اشتباه ادویه‌ها

گاهی اوقات برای بهتر شدن طعم غذا از چند نوع ادویه استفاده می کنیم غافل از این که گیاهان نوعی هستند و اشتباه آنها ممکن است باعث مسمومیت ما شوند.

همزمان استفاده از سیر، آویشن و زنجبیل به بالا بردن فشار خون می‌شود. در مواردی که از قرص های وارفارین استفاده می کنند، استفاده از این ادویه می تواند منجر به پاره شدن مویرگ ها و محیط های داخلی شود.

استفاده از بابونه، انجبیل و ژینکو که اثر رقیق کنندگی خون دارند، اثر منفی بر آسپیرین و وارفارین و وارفارین می گذارند و به نوعی آنها را خنثی می کنند.

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما