کومان: من از دفاع از خودم خسته شده ام

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه” ، بارسلونا فردا شب در یک بازی فوق العاده حساس و حیاتی در هفته هشتم لالیگا به دیدار اتلتیکو مادرید می رود. بر اساس آخرین نتایج ، بارسا رونالد کومان در آستانه اخراج از هدایت تیم است و به نظر می رسد هر نتیجه ای غیر از پیروزی مقابل اتلتیکو حکم اخراج آنها را امضا کند.

رونالد کومان ، سرمربی هلندی بارسلونا در نشست خبری پیش از بازی با اتلتیکو مادرید گفت: “در حال حاضر عدم تعادل در تیم وجود دارد. بازیکنان تهاجمی بهبود می یابند. ما فاقد اثربخشی لازم هستیم. اتلتیکو می تواند یک شوت به سمت دروازه داشته باشد و آن را به گل تبدیل کند. ”این کار را نکنید. با این حال ، بازی فردا می تواند متفاوت باشد. “

بهترین لحظه در بارسلونا“آیا من باید به این سال پاسخ دهم؟ در حال حاضر به نظر می رسد که من طلاق گرفته ام ، اما بهترین لحظه من قرارداد با بارسلونا بود و بدترین آن خروج لیونل مسی بود.”

بی احترامی به شهرت شما“نیازی به پاسخ نیست. به نظر شما؟ ربطی به خوب یا بد بودن من ندارد و به رفتار من مربوط می شود. نمی دانم با مربی دیگری صحبت کنم یا نه؟ “اگر جیب من پر از پول بود ، مسی اکنون اینجا بود و همچنین سایر بازیکنانی که می توانستند به من کمک کنند.”

نمره شما در بارسلونا“من از دفاع از خودم خسته شده ام. هرکسی می تواند وضعیت باشگاه و تیم را تحلیل کند. ما تغییرات را در باشگاه پیش بینی کرده بودیم.”

بازی حساس مقابل اتلتیکو“این س tomorrowالی برای فردا است. همه می دانند که من به خاطر عشق به این باشگاه اینجا هستم. من در شرایط سختی به اینجا آمدم و هرکس نظر خود را دارد.”

آخرین بازی: “هیچ کس به من چیزی نگفت. درست است که رئیس امروز صبح اینجا بود ، اما ما با یکدیگر صحبت نکردیم زیرا او برای بازی آماده می شد. او چیزی به من نگفت ، اما در عین حال من” خودم “را دارم چشم و گوش “و من متوجه می شوم که چه چیزی نشت می کند.”

مشکل مقابل اتلتیکو“فردا دو سبک مختلف مقابل هم خواهد بود. اتلتیکو سال گذشته به دلیل شایستگی خود پیروز شد. دادن فرصت به آنها کار را دشوار می کند. اتلتیکو توپ زیادی در اختیار ندارد ، اما آنها در عین حال تیم بسیار بزرگی هستند. زمان.” عملکرد خوب در چند پاس اخیر و ایجاد فرصت. ما باید گل بزنیم. “

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما