یواز پیکاپ خودکار روسیِ سروش دیزل چه ویژگی‌هایی دارد؟

[ad_1]

فرارو- شریک تجاری یواز خودروساز روسی در ایران عرضه یواز پیکاپ با جعبه دنده اتوماتیک را آغاز کرده است. این پیکاپ که با تویوتا هایلوکس مقایسه خودکار می شود، نسبت به رقیب ژاپنی خود کمتری دارد.

به گزارش فرارو، سروش دیزل فروش نقدی این پیکاپ را دی ماه آغاز کرد و حالا فروش اقساطی آن با سود 21 درصد را نیز شروع کرده است. در حال حاضر خرید نقدی این پیکاپ روسی برای ایرانی‌ها یک میلیارد تومخی اما قیمت تمام شده، خرید اقساطی آن قدری بیشتر است.

در فروش اقساطی، بازه زمانی 6 تا 60 ماه برای آن در نظر گرفته شده و پیش پرداخت شرایط 6 ماهه آن 425 میلیون تومان است. همچنین خریدار دو چک سه ماهه به مبلغ 323 میلیون تومان تحویل می دهد که در مجموع پیکاپ خودکار روسیه حدود یک میلیارد و 71 میلیون تومان برای خریدار تمام می شود.

در شرایط 60 ماه نیز، خریدار باید 504 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت واریز کند و 20 چک ماه به مبلغ 52 میلیون تومان و 300 هزار تومان تحویل دهد. در چنین شرایطی این پیکاپ بعد از یک میلیارد و 550 میلیون تومان برای خرید آب می خورد.

علاوه بر اینها شرایط فروش اقساطی به ککل 9 ماهه، 12 ماهه، 18 ماهه، 24 ماهه، 30 ماهه، 36 ماهه و 48 ماهه نیز وجود دارد. اما در نهایت خریدار با این شرایط باید بین 100 تا 440 میلیون تومان به عنوان سود خرید اقساطی این پیکاپ در طول 9 ماه تا سه سال پرداخت کند.

یواز پیکاپ خودکار روسیه چه مشخصاتی دارد؟

بررسی اطلاعات منتشر شده در سایت شرکت خودروسازی یواز روسیه و سروش دیزل ایران نشان می دهد که پیکاپ خودکار مونتاژی در ایران به پیشرانه 2.7 لیتری مجهز است. موتوری که قادر به تولید قدرتی معادل ۱۴۹ اسب بخار با گشتاور ۲۳۰ نیوتر مستن استر.

علاوه بر این جعبه دنده یواز پیکاب اتوماتیک، ۶ سرعته و از نوع AT است. جعبه دندهای که توسط کمپانی پانچ تولید می شود و از سری 6L50 پانچ پاورگلید استراسبورگ است. این جعبه دنده با مشارکت جنرال متورز ساخته شده و در محصولاتی مانند شورولت، کادیلاک، هولدن و برماک و بعدها در برخی از محصولات بی ام و استفاده قرار گرفته است.

در مصرف سوخت نسخه اتوماتیک سروش دیزل هیچ اطلاعاتی منتشر نشده است، اما یواز میگوید که نسخه اتوماتیک محصول اش، در سرعت 90 کیلومتر بر ساعت نسبت به نسخه دندهای به ازای هر 100 کیلومتر 2 لیتر سوخت کمتر مصرف می کند. این بدان معناست یه 11.5 لیتر در هز 10 کیلومتر، نسخه اتوماتیک 9.5 لیتر مصرف می کند.

این پیکاپ نیز در طول 5125 میلی متر، در عرض 1915 میلی متر و در ارتفاع به 1915 میلی متر میرسد. همچنین فاصله بین محورها نیز 30 میلیون متر است. این نشان می دهد که یواز پیکاپ خودکار روسی نسبت به تویوتا هایلوکس خودکار طول کمتری و تنها قدری در ارتفاع بلندتر است.

اما از نظر پیشرانه رقیب ژاپنی قدرتمندتر است و امکانات رفاهی و فنر4 دری بری بری بری

بررسی طبق ها یواز پیکاپ اتوماتیک از امکانات رفاهی و فنی کامپیوتر مانند سفر، دوربین عقب، سنسور پارک جلو، سنسور پارک عقب، تهویه اتوماتیک، نمایشگر لمسی با قابلیت نمایش صفحه تلفن همراه، بلوتوث، رهیاب ماهواره ای، سامانه اضطراری و ارتباطی SOS، هشتم بلندگو، تنظیم جلو وضعیت انتقال قدرت به چرخ ها، یخ زدای شیشه، رینگ خودروی، کول باکس، دریچه تهویه ردیف، صندلی های گرمکن های جلو و عقب، فرمان گرمکن، ژیروس دیجیتال، شیشه های جلو و عقب برقی، دو کیسه هوا، ترمزهای ABS, EBD, BA سامانه کنترل پایدارفل الکتریکی, سامانه مدیریت مقایسه, ق دیفرانسیل برقی, شبیه ساز مصنوعی ق دیفرانسیل, سامانه کنترل حرکت در سراشیبی و سربالایی, کروز کنترل, محدود کننده سرعت و … بهره میبرد.

تصاویر یواز پیکاپ اتوماتیک روسیه

یواز پیکاپ خودکار روسیِ سروش دیزل چه ویژگی‌هایی دارد؟

یواز پیکاپ خودکار روسیِ سروش دیزل چه ویژگی‌هایی دارد؟

یواز پیکاپ خودکار روسیِ سروش دیزل چه ویژگی‌هایی دارد؟

یواز پیکاپ خودکار روسیِ سروش دیزل چه ویژگی‌هایی دارد؟

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما