یونایتد 2: 1 ویارئال ؛ پیروزی چشمگیر در دقیقه 95

[ad_1]

ورزش سه گفت: منچستریونایتد که در نیمه اول بارها با واکنش های داوید دخیا نجات یافت ، در نیمه دوم شرایط را تغییر داد و در نهایت با درخشش رونالدو در لحظات پایانی 2-1 ویارئال را شکست داد.

ویارئال بازی را با حمله آغاز کرد و می توانست خیلی سریع گلزنی کند. در دقیقه هفتم ، کاپو فقط با داوید دخیا موقعیت تک به تک داشت اما ضربه مهاجم ویارئال توسط دروازه بان یونایتد به خوبی مهار شد.

دقایقی بعد دانجوما این بار چپ کرد و این فرصت را پیدا کرد که پس از عبور از سد دیه گو دلو ، دروازه های منچستر یونایتد را باز کند ، اما این بار داوید دخیا مانع از آن شد.

دقایقی بعد دانجومی دوباره از سمت چپ نفوذ کرد و این بار پاس خوبی به دروازه یونایتد بود اما این بار دروازه بان شیاطین سرخ به ضربه سر آلک اسر سرو پاسخ داد.

در دقیقه 31 ، پس از اشتباه رافائل واران ، آل اس اس سرو فرصت خوب دیگری برای به ثمر رساندن اولین گل ویارئال داشت ، اما ضربه او روی زمین فقط دروازه یونایتد را از دست داد.

یونایتد می توانست با نفوذ برونو فرناندز و ارسال او به کریستیانو رونالدو در دقیقه 39 اولین گل را به ثمر برساند اما توپ به پای آن بازیکن نرفت و فرصت از دست رفت.

در اواخر نیمه اول ، پینو از سمت راست بیرون رفت و یونایتد را با ضربه زمین تهدید کرد ، اما داوید دخیا باز هم مانع از باز شدن دروازه شد و دو تیم پس از تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

اما حمله ویارئال سرانجام در شروع نیمه دوم نتیجه داد و این تیم اولین گل خود را در دقیقه 53 به ثمر رساند. ارسال صاف گرین والد از سمت چپ به دروازه آغازین به Paco Alc اسر cer رسید ، ضربه او از پاهای دخیا عبور کرد و به درون دروازه تیم میزبان رفت.

دقایقی بعد و خیلی زود یونایتد شانس تساوی را پیدا کرد. برونو فرناندز در گوشه محوطه جریمه ویارئال صاحب موقعیت شد ، اما ضربه او با فاصله کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

اما یونایتد در دقیقه 61 بازی را به تساوی کشاند. پاس برونو فرناندز از سمت راست با ضربه ای عالی همراه شد و الکس تلس فرماندار به کرنر رفت و وینگر با به ثمر رساندن اولین گل یونایتد کار فوق العاده ای انجام داد.

دقایقی بعد ، روی پاس میسون گرینوود ، بازیکنان ویارئال اشتباه کردند و ادینسون کاوانی می توانست دومین گلزن باشد اما نتوانست از آن استفاده کند.

گل دوم را ویارئال در دقیقه 86 به ثمر رساند. گومز در ابتدا توسط دخیا اخراج شد ، در ریباند او با ضربه دیا مبارزه کرد و در نهایت توپ را دور انداخت تا این تهدید جدی برداشته شود.

اما در دقیقه 95 ، جسی لینگارد از سمت راست دروازه ویارئال رونالدو بیرون آمد و با ضربه دیدنی از زاویه حاد گل دوم را به ثمر رساند تا یونایتد با نتیجه 2-1 به پیروزی برسد.

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما