۸ کار برای مبارزه با چربی

[ad_1]

سوءمصرف الکل تنها موردی نیست که شما را چرب می‌کند. خیلی از عادات غلط در ما هستند که ما را در معرض خطر زندگی قرار می دهند. صبح بخیر

به گگارش د هلثی، توجه به سلامتی، جروی از توجه به سلامت عمومی و حال خوب بدنتان است. برای مثال سوءمصرف سنگین الکل، شما را در معرض خطر قرار دادن انواع بیماری های بیماران مانند، هباتیت سی، سرطان بیماری و … قرار می دهد. موارد دیگری نیز هستند که سلامت بدن را می‌کند. مانند سیگار، نوشابه و دیگر عاداب بد سبک زندگی. در ادامه شما را با مواردی که بهتر است جایگزین عادات شوند، همرةٌ⌆ی می.

۱. نوشیدنی قهوه

طبق گفته های دکتر راکفورد یاپ، عضو انجمن تخصصی سلامت کشور در آمریکا، تحقیقات زیادی روی فواید قهوه انجام شده است که یکی از مهمترین فواید آن جلوگیری از سرطان است. همچنین قهوه از ایجاد فایبروسیسها (دگرگتی، نوعی اختلال در سلولهای سوخت و ساز) نیز جلوگیری می کند. در تحقیقات نشان داده شده است، افرادی که از هپاتیت نوع سی رنج میبرند با نوشیدن قهوه از فعالیت های بیشتر ویروس هاپاتیت جلوگیری می کنند.

۲. دوری از غذاهای چرب و شیرین

مستقیم دارد. همچنین کسانی که در رژیم غذایی خود از ککر زیاد استفاده می کنند، به خود آسیب میرسانند; زیرا شکر گرسنگی را محدود کرده و سطح انسولین خود را کاهش می دهد. در این بین سلولهای تیم برای مقابله با مقابله با شکست خوردن در خود می‌شود که باعث می‌شود انواع بیماری‌های مانند چربی‌های چرب چرب می‌شود.

۳. رژیم مدیترانه‌ای امتحان کنید

سلامت غذا در گرو خوراک سالم است. رژیم سالم بر کیفیت زندگی و سلامت ما اثرگذار است س رای بالا بردن سطح کیفی زندگی خود هم که شده است، از رژیم سالم مدیترانهای استقبال کنیم. در اینجا می‌توانید درباره رژیم غذایی دیترانه‌ای کامل بخوانید.
۴. استفاده از مواد غذایی آنتی اکسیدان دار

اولین خط دفاعی بدن در برابر دنیای بیرون است. ما می‌توانیم این خط دفاعی را با استفاده از مواد ضداکسیدان قوی‌نر ماکسیدان قوی‌نر انجام دهیم. از جمله مواد غذایی آنتیاکسیداندار میتوانم ککلات تلخ، توت فرنگی، تمکک، کلم قرمز، لوبیا، غغندر و اسفناج را نام برد.

۵. فعالیت بدنی بیشتر

. بالا بردن متابولیسم (سوخت و ساز) بدن یکی دیگر از راه‌های داشتن سولای س.ای

۶. دوری از قرصهای مکمل

بیجهت از قرص های مکملی که به شما مواد اضافه میدهد به آسیب مستقیم میرساند. بهتر است ابتدا آمایش های مربوطه را انجام دهید و با مشورت پپکک، از این دسته از قرص ها مصرف کنید.
۷. ارتباط بین سلامت دندان‌ها و سلامت سلامت

اما این موضوع هنوز کاملا اثبات نشده است. ولی وجود زیادی دارد که نشان می دهد اگر در بدن خود می توانید داشته باشید (کبد) نیز وجودی دارد. از این رو مهم به سلامت دهان و دندان‌ها برای سلامتی بدن نیز ار،اس یاسی.

۸. چک آپ بدن

از ملاقات با پزشک خود فرار کنید. 6 ماه یا 1 سال، یکبار چک آپ بدن را انجام دهید و اگر مککلی بود برای درمان هر چه سریعتر اقدام کنید.

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما