آیا بورس دوباره خواهد شد؟

[ad_1]

خبرگزاري آريا: بازار سرمايه هفته گذشته در جريان روند نوساني و نزولي داشت که ارزيابي ها براين باورند همه شرايط براي اين بازار فراهم مي شود و دليل حرکت نوساني و نزولي بازار سرمايه بيشتر خارجي است تا داخلي.

شاخص کل بورس در حالی که در هفته های گذشته دوباره تا کانال یک میلیون و 500 هزار واحد افزایش یافته بود، طی هفته جاری روندی نزولی به خود گرفت و به کانال یک میلیون و 300 هزار واحد عقبگرد کرد به طوری که شاخص کل این بازار در روز باشد. شنبه بیش از ۲۴ هزار کاهش یافت و در رقم یک میلیون و ۴۲۳ هزار واد.

این در حالی است که شالی کل با هم وزن در این روز افزایشی بود و رقم 473 هزار و 546 واحد را ثبت کرد. روز یککنبه روند کاهشی شاخص بورس ادامه داشت و این شاخص با حدود 4500 واحد کاهش یک میلیون واحد و 419 هزار را ثبت کرد. شاخص کل با هم وزنی در این روز کاهش داشت و با بیش از 1200 واحد کاهش به رقم 472 هزار و 141 واحد رسید.

در روز دوشنبه اما شاخص بورس روندی پیشرفتی داشت به طوری که با 18 هزار و 121 واحد افزایش رقم یک میلیون و 437 هزار واحد را ثبت کرد. از ۳۰۰۰ واحد به رقم ۴۶۹ هزار و ۱۲۵ واحد رسید. سه روز شنبه دوباره حرکت شاخص کل بر مدار نزول ادامه یافت و این شاخص با 25 هزار و 168 واحد افزایش رقم یک میلیون و 412 هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با هم وزن هم 3657 واحد کاهش یافت و به رقم 465 هزار هدر و 4ر3ورس2 دد32

در نهایت در روز چهارشنبه شاخص کل به کانال یک میلیون و 300 هزار واحد عقبگرد کرد و با 13 هزار و 857 واحد کاهش در رقم یک میلیون و 398 هزار واحد ایستاد. شاخص کل با هم وزن نیز 1719 واحد کاهش یافت و رقم 463 هزار و 715 واحد را ثبت کرد.

روند کاهشی بازار سرمایه در حالی که ادامه دارد که تحلیلگران برای این بازار از همه شرایطی که باید برای اطمینان بیشتر اطمینان حاصل شود. آنها به گگارش عملکردهای شرکت های بورسی اشاره می کنند که در آذرماه رکورد خوبی زده اند. .

به عقیده آنچه که باعث نوسان و کاهش کل بورس می شود، عوامل بیرونی از اتفاقات سیاسی است. آنها همچنین براین باورند که در هفته آینده و پس از اینکه سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اسپری دوباره دوباره روندی صعودی یافت و حتی تا مرز یک میلیون و 800 هزار واحد نیز خواهد کرد.

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما