اسلحه پنهان پرسپولیس برای گلزنی

[ad_1]

کمال کامیابینیا در این فصل 4 شوت در منطقه زده که 3 شوت او گل شد و دیگری را در این هفته دروازهبان هفت آبادان به طور معجزهآسایی گل نخورد. کامیابی‌نیا تا هفته دوازدهم، جایگاه ثابتی در ترکیب این فصل پرسپولدا شندا. به او چند در میان بازی می‌رسید و خط مقدم گزینه اول یحیی گل‌محمدی نبی تا کمال در آن مسابقه، تنها گل بازی با سپاهان را زد و دوباره در دل سرمربی جا باز کرد.

کامیابینیا در بازی با سپاهان، از ضعف نورافکن در عملکردهای دفاعی آگاه بود. در نتیجه، با قرار گرفتن در نقطه کور دفاع حریف، سانتر ارسالی از کنار زمین را با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

کمال کامیابی نیا این فرمول را در مسابقات بعدی هم پیاده سازی کرد. کامیابی‌نیا پس از این گل، اعتماد به نفسش بازگشت. او که تا پیش از اولین گل فصلش در هفته دوازدهم، فقط 2 مرتبه شانسش را با شوت امتحان کرده بود، برای زدن گل بعدی، 6 شوت دیگر هم زد. کدامیک از ضربات او در امانبود؛ تا دومین شوت در این فصل کمال کامیابی‌نیا، دومین گ.گل او راو راو

کامیابی‌نیا برای زدن این گل از همان فرمول قبلی بهره برد. او نقطه کور دفاع نساجی را پیدا کرد، روی تقاطع خط شش قدم ایستاد و سانتر ارسالی را باز هم با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

شم گلزنی کمال کامیابی‌نیا در ادامه فصل هم به کمک او آمد. بازیکنی که به خاطر همین تجربه، تا پیش از حضور یحیی گلمحمدی در نفت تهران به عنوان هافبک تهاجمی بازی میکرد و با حضور یحیی، یک خط عقبتر یک خط عقبتر رفته بود. فصل سومین گل کامیابی‌نیا هم با ضربه سر به ثمر رسید. مس رفسنجان، هدف بعدی کمال بود. در شرایطی که بازی با نتیجه تساوی دنبال میشد، گلمحمدی اجازه حضور او در محوطه جریمه حریف را داد و کامیابینیا هم اعتماد سرپرستاش را بیپاسخ نگذاشت.

حریف بعدی پرسپولیس، نفت آبادان بود. بازی دوباره برای پرسپولیس گره خورد و کمال کامیابی به کمک خط حمله رفت. شماره 11 پرسپولیس این فرصت را داشت که دوباره با جایگیری در نقاطی که هیچ مدافعی حواسش به او نیست، گل تساوی را بزند. اما یک سوپرواکنش عجیب از فرزین گروسیان، آمار 100 درصد گل شدن شوتهای در این فصل کما کامیابی نیا را خراب کرد. او اولین دروازه‌بانی بود که در این فصل سر کمال را زد.

فوتبال 360

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما