۲+۲ جای خالی در پرسپولیس

[ad_1]

تیم فوتبال پرسپولیس عملکرد مطلوبی در پنجره زمستانی نقل و انتقالات و آنطور که یحیی گلمحمدی، سرمربی این تیم میگوید هیچ کدام از بازیکنان مدنظر جذب نشدند. یحیی در این خصوص گفته بود که فهرستی 12 نفره را در اختیار باشگاه قرار می دهد که حتی یک بازیکن از این لیست (مدافع راست و واقعی) می تواند شرایط را برای ایجاد ایجاد کند.

روز گذشته پرسپولیس در یک قدمی جذب رامین رضاییان بود، اما انتظار و پیشبینی مستقر در ساختمان این باشگاه، تحولات به سمت دیگر پیش رفت تا در آخرین خبر، این بازیکن همچنان در دوحه باقی بماند. این در حالی است که چند روز پیش سرمربی ها مهدی شیری را در فهرست مازاد قرار داد تا به این ترتیب نیاز به بازیکن در پس از آن بیش از پیش احساس شود.

نکته مهم این است که قبل از گذشته باشگاه پرسپولیس توافق با یک برزیل برزیلی را تائید کردند، اما در فاصله حدود 24 ساعت پایان نقل و انتقالات، خبری از حضور او در ایران نیست تا به این ترتیب احمد گوهری تنها خرید سرخپوشان در پنجره زمستانی لقب بگیرد. .

* آخرین وضعیت فهرست پرسپولیس
تیم های حاضر در لیگ برتر برای حضور در این رقابت ها امکان ثبت قرارداد 20 بازیکن بزرگسال، 4 بازیکن زیر بیست و پنج سال و 8 بازیکن لیگ امید را دارند. پرسپولیس در ابتدای فصل 19 بازیکن بزرگسال در فهرست خود داشت که رضا دهقانی خیلی زود راهی تراکتور شد و سپس بوژیدار رادوشوویچ جمع قرمزها را ترک کرد تا لیست این تیم سه جای خالی داشته باشد.

حالا احمد گوهری 26 ساله در اردوی پرسپولیس حضور دارد تا سرخپوشان با دو جای خالی آخرین روز نقل و انتقالات را اسپری کنند. نکته مهم اینکه با احتمال خروجی مهدی شیری که در فهرست مازاد پرسپولیس حضور دارد، یک جای خالی دیگر در فهرست سرخپوشان خواهد بود.

نکته مهمی که همیت رباط عیسی آل کثیر باعث می شود تا امکان خروج از لیست وجود داشته باشد که البته باتوجه به شرایط این باشگاه در زمینه خرید بازیکن، شاید این سهمیه هم به درد آنها نخورد.

مهدی عبدی، علی شجاعی و مهدی مهدیخانی بازیکنانی هستند که در فهرست زیر 25 سال پرسپولیس قرار دارند که در این بین شجاعی و مهدی قهرمانی فصل آینده به لیست بزرگسالان خواهند شد، اما عبدی همچنان فرصت این را دارد که بدون اشغال یک سهمیه، در ترکیبی قرار گیرد. قرمزها بدرخشد.

حنانوف، منوچهر صفروفی، محمد شریفی، علی جودکی و محمد عمری از بازیکنان حاضر در لیست امید یا زیر 23 سال تیم پرسپولیس می شوند.

در فهرست بازیکنان خارجی هم که 3 غیر آسیایی و یک آسیایی می توانند حضور داشته باشند، تنها وحدت حنانوف و منوچهر صفروف حضور دارند و پرسپولیس می تواند دو خارجی دیگر جذب کند.

* بررسی خط به خط فهرست پرسپولیس
پرسپولیس در نقاط مختلف زمین با ضعف های جدی پیشرو بود و حتی کادرفنی قرمزها نیز به تقویت تیم اشاره کرد تا مشخص شود فهرست سرخپوشان شاید با تیم ایده آل یحیی گلمحمدی فاصله داشته باشد و برای قهرمانی ششم با مشکلات زیادی دست به بانک باشد.

خط دروازه: حامد لک (۳۱ سال و دو ماه)، احمد گوهری (۲۶ سال)

دفاع راست: سیامک نعمتی (۲۷ سال و ۹ ماه)، منوچهر صفروف (۲۱ سال و ۸ ماه) + مهدی شیری (سۧۄ)

دفاع مرکزی: سیدجلال حسینی (40 سال)، علی نعمتی (26 سال)، فرشاد فرجی (27 سال و 10 ماه)، علیرضا ابراهیمی (32 سال و 2 ماه)، وحدت حنانوف (21 سال و شش ماه)

دفاع چپ: سعید آقایی (۲۷ سال)، علی شجاعی (۲۵ سال و ۱۱ ماه)

هافبک دفاعی: کمال کامیابینیا (33 سال)، میلاد سرلک (26 سال و 10 ماه)، رضا اسدی (26 سال)، محمد شریفی (21 سال و 10 ماه)

هافبک کناری: وحید امیری (33 سال و 10 ماه)، امید عالیشاه (30 سال و یک ماه)، احسان پهلوان (28 سال و 6 ماه)، مهدی ترابی (27 سال و 5 ماه)، سیامک نعمتی (27 سال و 9 ماه) ، علی شجاعی (25 سال و 11 ماه)

می باشد: مهدی عبدی (23 سال و یک ماه)، مهدی مهدی خانی (24 سال و 6 ماه)، حامد پاکدل (30 سال و 3 ماه) + عیسی آلکثیر (32 سال)

ورزش سه

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما