اعلام تاریخ خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس

[ad_1]

رضا درویش در حاشیه نشست پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس با رئیس سازمان خصوصی سازی، در جمع خبرنگاران مطرح کرد: جلسات بسیار میان مدیران سازمان خصوصی سازی با باشگاه انجام شد. روزی دو جلسه یا هفتهای چهار یا پنج نشست برگگار میشد تا س از حسابرسی باگگاه، فضایی که باگگاه پرسپولیس برابورس برود، مهیا شد. این کار روز سوم شعبان (15 اسفند) که مصادف با ولادت امام حسین (ع) است، عملیاتی می شود.

وی با اشاره به نحوه توزیع سهام باشگاه پرسپولیس مشخص کرد: بناست سهام مجزایی برای پیشکسوتان و بازیکنان کنار بگذارند و این سهام به همه پیشکسوتان پرسپولیس داده شود. سهامی هم متعلق به هواداران پرسپولیس است و اگر کانون هواداران دارای برنامه مشخصی باشد، میخواهیم برای آن کانون هم سهامی در نظر گرفته شود.

باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا تست های پزشکی شرزود تمیروف بازیکن ازبک مدنظر کادر فنی سرخپوشان انجام شده است یا خیر، اظهار نظران کرد: روال معمول کار جلو میرود و مراحل مربوطه را می گذارند. این کارها امروز (یکشنبه) به پایان می‌رسد تا پارت بازی این بازیکن را رگ.

درویش ضمن بیان این جمله گفت: حتی میگفتند سرخابیها 10 یا 15 روز دیگر میشوند. با این حال عزمی راسخ و برنامه ریزی مدونی از سازمان خصوصی سازی و رئیس این سازمان دیدیم و جلسات بسیار زیادی دارند. سجادی هم ما را ظرف چند ساعت احضار میکرد تا مدیران باگگاها مککلات را می فهمند تا اهدافی که 40 سال به دنبال آن بودیم، به منصه ظهور برسد.

وی در مورد نحوه پرداخت مطالبات بازیکنان و مربیان پرسپولیس بیان کرد: باگگاه سالهاست با مککل مالی دست و پنجه نرم افزار می کند. ما هم پنج درصد پرداخت می کنیم و انشاءالله ظرف روزهای آینده، بخشی از هزینه ها را انجام می دهیم.

مدیران باشگاه در ویژه رقابت با بازیکنان مدنظر یحیی گلمحمدی برای تمدید قرارداد و اینکه گفته شده است آنها شروطی برای باشگاه گذاشته شده است، عنوان کرد: هرکسی که سرمربی به ما اعلام کند و لازم باشد به تمدید باشد، انجام وظیفه می کند. هیچکس شرطی ذکر شده است.

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما