انگیزه‌های ناشی از ایجاد تنش احتمالی با ایران

[ad_1]

وب سایت خبری – تحلیلی دیپلماسی ایرانی در یادداشتی با عنوان عنوان پیش از خداحافظی به ایران حمله می کند؟ » به موضوع بحران مبارزه علیه ایران پرداخته است.

پیش از خداحافظی به ایران حمله می کند؟

در بخشی از این یادداشت:

* این سوال مطرخ است که اگر بخواهد در آخرین هفته های حکومت جمهوری خود به دنبال رویارویی با ایران باشد، او چیست؟ در اینجا لازم است به دو نکته اشاره شود: اول، دلیل او هر چه باشد، احتمال خطای او در محاسبات خیلی بالاست. سیاست در قبال ایران سراسر کاست بوده و او در این چهار سال هیج نکته ای از اشتباهات خود نیاموخته است.

* دوم، سوابق کاری را نشان می دهد که او هرچه نامیدتر شود، بی محاباتر عمل می کند. دولت که اکنون نومیدانه به دنبال چسبیدن به قدرت است، همه راه های تغییر در نتیجه از جمله ایده درخواست حکومت نظامی، را در دست بررسی دارد. ژنرال مایکل فلین که در ماه دسامبر توسط برکنار شد، حتی تا پیشنهاد مستقر کردن نیروهای ارتش در “ایالت ها با گرایش به هر دو حزب” و انتخاب مجدد در آنها پیش رفت.

* ممکن است با امید ایجاد هرای مرج کافی برای جلویی از روی کار آمدن جو باید در ژانویه به شروع یک درگیری نظامی با ایران باشد؟ هیچ دلیلی وجود ندارد که فکر کنیم چنین اقدامی جواب می دهد، اما جنون آمیز این هم دلیل قانع کننده ای است برای اینکه ترامپ ناامید به آن رویورد، نیست.

* او دست کم حمایت مسیحیان انجیلی که خواستار تقابل با ایران هستند و آن را پیشگویی آخرالزمان در کتاب مکاشفه کتاب مقدس می دانم، خواهد داشت و حمایتدون آدلسون، بزرگ ترین حامی مالی جمهوری خواه، را هم نمی شود نادیده گرفت. پذیرش پیشتر به همه درخواست های آدلسون (به استثنای جنگ با ایران) از انتقال سفارت به قدس اشغالی گرفته تا پذیرش الحاق بلندی های بادگیر به سرزمین های اشغالی، عمل کرده است.

* حتی اگر رویارویی با ایران مانع از ریاست جمهوری جمهوری اسلامی شود، احتمالاً می تواند با چنین توافقی در ایران را یک بار برای همیشه از بین ببرد و حتی پس از پایان ریاست جمهوری، می تواند با حمایت آدلسون و مسیحی باشد. های انگلیسی بر حزب جمهوری خواه نفوذ داشته باشد. محاسبات رئیس جمهور هرچه که باشد، کی نیست که خطرناکترین سه هفته ریاست جمهوری جمهوری حالاست.

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما