ایران مقابل هند پیروز شد

[ad_1]

تیم ملی هندبال کشورمان در دومین دیدار خود در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا و جام جهانی 2023 در لهستان و هند در شهر دمام عربستان سعودی با نتیجه 42 بر 29 این تیم را شکست داد. نیمه اول این بازی با نتیجه 18 بر 14 به سود ایران به پایان رسید.

محمد الرشید از جردن کوبل و محمد جمال ابوالوصل قضاوت این بازی را بر عهده داشتند.

بازی در حالی آغاز شد که هندی ها گل اول بازی را به ثمر رساندند. برخلاف تصور، عملکرد ضعیف ایران در دروازه باعث شد هندی ها حریف نزدیکی مقابل ایران نباشند و به راحتی دروازه ایران را باز کنند و حتی در دقایق نیمه اول اختلاف گل را به یک رساندند.

این امر باعث شد تا فرناندز، سرمربی اسپانیایی تیم ایران، بارها تعویض شود. این روند در حالی رقم خورد که عربستان، حریف اصلی ایران در مرحله گروهی دیروز، هند را با 23 گل شکست داد.

تیم ایران توانست قدرت خود را به هندی ها تحمیل کند و در نهایت تیم ایران با نتیجه 42 بر 29 مقابل هند به برتری رسید.

پنج تیم برتر این مسابقات جواز حضور در جام جهانی 2023 لهستان را کسب خواهند کرد. تیم ایران پیش از این به جام جهانی قطر قبل از سوم شدن در آسیا 2014 راه یافته بود.

آخرین و مهمترین بازی مرحله گروهی (فردا) تیم ملی ایران با هدایت مانوئل فرناندز از ساعت 18:30 پنجشنبه برابر عربستان سعودی برگزار می شود.

یونس اطری، محمدرضا اورعی، احسان ابویی، مجتبی حیدرپور، امیدرضا سرپوشی، محمد سیاوشی، علی رحیمی کازرونی، محمدرضا کاظمی، محمد کیانی، یاسین کبیریان، کیارش طاهری، محمد غلامی، سجاد استکی، پویا نوروزی مهدی نژاد، محمدی نژاد، افشین صادقی و حسین جهانی اعضای تیم ملی کشورمان در این رقابت ها هستند.

مانوئل مونتایا فرناندز سرمربی تیم ملی ایران است. همچنین کیوان صادقی به عنوان مدیر فنی، محسن طاهری و مسعود ظهرابی به عنوان مربی، فرید علیمرادی به عنوان مربی دروازه بان، علی بخشی به عنوان متخصص تغذیه و درمانگر و ناصر سلیمی به عنوان آنالیزور و رئیس کادر فنی تیم ملی هندبال ایران.

گروه بندی مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا:

گروه A: کره، کویت، اردن و سنگاپور

گروه B: عربستان، ایران، استرالیا و هند

گروه C: قطر، امارات، عراق و عمان

گروه D: بحرین، هنگ کنگ، ازبکستان و ویتنام

برنامه روز سوم مسابقات هندبال قهرمانی آسیا به شرح زیر است:
پنجشنبه ۳۰ دی:
ازبکستان – ویتنام ساعت 12:30
استرالیا – هند ساعت 12:30 ب.ظ
هنگ کنگ – بحرین ساعت 14:30
سنگاپور – اردن ساعت 14:30
قطر – امارات متحده عربی ساعت 16:30
عراق – عمان 16:30
کره – کویت ساعت 18:30
عربستان – ایران ساعت 18:30

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما