درآمد پرسپولیس از بشار; 120 تا 400000 دلار!

[ad_1]

ورزش سه: پس از جدایی بشار رسن از پرسپولیس، ارقام مختلفی درباره میزان درآمد پرسپولیس از فروش بشار رسن جمع آوری شد.

بیش از دو ماه از سخنان رسول پناه می گذرد که به هیچ وجه اجازه خروج بشار رسن را نمی دهیم و حالا بشار سومین تمرین تیم جدیدش قطر را پشت سر می گذارد. تورف پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا در دوحه ماند و مذاکرات را از سر گرفت و در نهایت راهی زردپوشان قطر شد تا جدایی پرسپولیس از لیگ نوزدهم را دو چندان کند.

اما سوال مبهم درآمد پرسپولیس از بشار اسد است. در بیانیه باشگاه پرسپولیس آمده است: «در مقطعی صد و بیست هزار دلار به باشگاه پرداخت شد. گزارش های موثق رسانه ها این رقم را 130000 دلار و بستگان بشار اسد 140000 دلار ذکر کرده اند.

این البته یک طرف ماجراست. برآورد باشگاه پرسپولیس این است که دستمزد 260 هزار دلاری که بشار باید پرداخت می شد اما تا نیم فصل پرداخت نمی شد را باید به این رقم اضافه کرد تا پرسپولیس بتواند به 380 تا 400 هزار دلار درآمد برسد. ماجرایی که برخی از هواداران پرسپولیس آن را قبول ندارند و آن را اشتباه می دانند. گفته می شود بشار رسن تنها 5 بازی انجام داده و حتی در قراردادش نیز نباید این مبلغ را دریافت می کرد.

نکته دیگر «بی اطلاعی از جدایی بشار» است که از زبان کادرفنی پرسپولیس آمده است. حمید مطهری و یحیی گل محمدی بر این ادعا پافشاری کردند و حتی گفتند که اگر می دانستند چنین توافقی انجام می شود، «اجازه نمی دادند بشار از هم جدا شود». اما پس از صعود پرسپولیس به فینال آسیا، مدیران باشگاه پرسپولیس و همچنین کارکنان عادی از علاقه بشار به جدایی و قطعیت او در این موضوع مطلع بودند و مشخص نیست چرا یحیی گل محمدی از این اتفاق بی اطلاع بوده است. شاید انتظار داشت مدیران باشگاه مستقیماً با او صحبت کنند.

یک سوال بزرگ در مورد جدایی از بشار رسن این است که چرا مدیران باشگاه تصمیم گرفتند با ستاره عراقی قرارداد جدایی امضا کنند؟ چون اساساً اگر بشار حق داشت طبق قرارداد قبلی برود، بعید بود با ارائه لایو درخواستش در اینستاگرام و سپس حضور چندین بار در باشگاه، ماجرا را جلو ببرد و می توانست به همین راحتی مثل خودش برود. دارم انجام میدم.

[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما