بهترین نرم افزار Crm رایگان رو چجوری بشناسم؟

بنابراین راه اندازی مجدد یک SA، وجود خطا در آن و یا تنظیمات اشتباه SA نباید مانع از ادامه فعالیت فارم شیرپوینت شود. همچنین امکان درج وب پارت در انواع صفحه وجود دارد. همچنین می توان برای یک SA بین سرورهای مختلف فارم تعادل بار ایجاد کرد. نرم افزار بازاریابی، پلی است که فروشندگان را به بازاریابان وصل می کند و محتواهای مناسبی که می توان برای سرنخ های فروش ارسال کرد را در اختیار فروشندگان قرار می دهد. یعنی حسی که فروشنده به ما به عنوان مشتری منتقل میکند. خط مشی جدید ما چگونه است؟ بستر شیرپوینت بسیار انعطاف پذیر و متشکل از یک معماری سرویس گرای چند لایه است. سرورها از سرویس های پیکربندی نظیر IIS، ویژگی های ویندوز و اتصالات پایگاه داده برای تطبیق نیازمندیها با فارم، اعلام گزارش مشکلات سلامتی و یا اعلام مشکلات اختصاص منابع استفاده می کنند. برنامه سرویس (SA) تکه های کوچکی از قابلیت های شیرپوینت هستند که برای دیگر برنامه های وب و دیگر SAها در فارم مورد استفاده قرار می گیرند. بسیاری از برنامه های مدیریت سرویسی مشتریان دارای ابزارهای خاصی جهت تخصیص و گسترش پرونده ها، ردیابی مشکلات و همچنین مدیریت قرارداد های بسته شده با مشتریان هستند.

اما غافل از اینکه شرکتها با راهکارهای خاصی می توانند فارغ از نتیجه این انتخابات، کسب و کار خود را حتی در همین شرایط وخیم اقتصادی نیز رونق ببخشند. شما برای اینکه بتوانید با استفاده از سیستم CRM نیازهای سازمانتان را بر طرف کرده و نیز آنقدر واقع بین باشید که با بودجه موجود اقدام کنید، باید سیستم های مختلفی را مورد بازبینی قرار دهید. بنابراین برای جذب این افراد شما نیاز دارید تا افراد زیر را درون سازمان خود داشته باشید تا بتوانید مجموعه خود را به صورت اصولی بهینه سازی کنید. نسخه های مختلف جستجوی شیرپوینت دارای ویژگی های متفاوتی هستند مانند توانایی جستجو درون اسنادی که از منابع خارج از شیرپوینت مانند فایل سیستم، معرفی شده اند. معمولا هر برنامه وب حداقل دارای یک مجموعه سایت می باشد. معادل یک برنامه وب به صورت خودکار یک وب سایت با پورت مشخص در IIS ساخته می شود. و یا با دیگر مجموعه سایت های همان برنامه وب به صورت اشتراکی از یک پایگاه داده محتوا استفاده کنند. كاربران ميتوانند با همان نام كاربري و رمز ورود به سيستم خود كه در نرم افزارCRM آفلاين مورد استفاده قرار ميگيرد وارد نسخه تحت وب شده و به كارها رسيدگي نمايند.

مایکروسافت شیرپوینت به همراه خود تعدادی لیست و کتابخانه از قبل تعریف شده دارد. در نرم افزار مایکروسافت داینامیک سی آر ام تمامی تعاملات با مشتریان را با استفاده از فعالیتهای متنوعی که پیش بینی شده است مدیریت کنید. مایکروسافت یک محصول رایگان به نام Microsoft Search Server Express به عنوان مکمل Foundation تولید کرده است. وب پارت ها یک کد کاملا سفارشی هستند که توسط Microsoft Visual Studio ساخته می شوند و بوسیله کاربر در قالب یک پکیج بارگذاری شده و یا به صورت افزونه sandboxed نصب می شود. نمونه هایی از قالب های سایت موجود در شیرپوینت شامل: بلاگ، سایت تیمی، مستندات و جلسات می باشد. در پایان باید گفت دنیای فروش روز به روز در حال تغییر و تحول است و در این بین برد با کسانی است که با نیازهای و انتظارات مشتریان همسو شده و از تمام امکانات و ابزار موجود بهره ببرند. این کار علاوه بر آنکه جزو اصول مشتری مداری محسوب میشود تا حد زیادی در تداوم استفاده از محصول توسط مشتری، موثر است. یک SA را می توان متوقف کرد در حالیکه روی یک سرور دیگر در حال کار است. برنامه های وب معمولا از یکدیگر مستقل هستند و Application Pool اختصاصی دارند و می توان آنها را به صورت مستقل در IIS شروع مجدد کرد.

امروزه با توجه به گسترش شرکت ها و توسعه تکنولوژی در زمینه های مختلف، تنها چیزی که باعث تفاوت شرکت ها از یکدیگر می شود وجود خدمات پس از فروش برای مشتریان می باشد. بهترین ابزارهای بازاریابی آنهایی هستند که بدون توجه به اندازه شرکت در بهبود کارآیی بخش بازایابی شما تاثیر مثبت داشته باشد. حال که متوجه شدید خدمات پس از فروش یعنی چه و چه اهمیتی دارد، توجه داشتهباشید که به کمک یک نرم افزار خدمت پس از فروش میتوانید برنامه ریزی خدمات پس از فروش را سریعتر و راحتتر انجام داده و در جلب رضایت مشتریان موفقتر عمل کنید. یعنی میتوانید با استفاده از پکیجهای توسعهای به انواع نرم افزارهای مالی و اداری وصل شوید و از اطلاعات آنها استفاده کنید. با استفاده از ابزارها و افزونه های مختلف یکپارچه، تجزیه و تحلیل داده ها و ارائه آنها به روشی که برای تهیه گزارش در سطوح مختلف مفید باشد، آسان می شود. وب پارت ها بخش هایی هستند که می توان آنها را به صفحات اضافه کرد.

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما