بیانیه تند پرسپولیس علیه استقلال؛ نجات نده!

[ad_1]

به نقل از سایت باغ پرسپولیس، در این بیانیه آمده است: در ابتدای امر یک شوخی به نظر میرسید. باوری نیست که آن باشگاه شاید به خاطراتی باشد که از آن بهره مند شده باشد تا جایی که احساس می کند، می تواند برای باشگاهی بزرگتر و پرطرفدارتر چون پرسپولیس تصمیم بگیرد و تکلیف کند.

به نظر به خاطر فضایی که مدیران آن باشگاه در آن قرار دارند و دارند، این احساس در آن مجموعه وجود دارد که اجازه فعالیت در امور پرسپولیس را دارند تا حدی که در ارتباط با باشگاه با ارکان فوتبال و لیگ کشور هم برای خود حق دارند. اظهارنظر قائلاند.

افکار عمومی را دعوت می کنیم به این مسئله بیندیشند که چگونه آن باشگاه فکر می کند باید درباره چنین امری، با چنین ادبیاتی بیانیه صادر کند و در ادامه بخواهد ارکان فوتبال را نیز برای رسیدن به خواست خود فرا بخواند! حرکت این باشگاه دقیقا مصداق بارز این ضرب المثل است که «چوب را که بردا» است

باگگاه پرسپولیس چهارشنبه بر اساس حقوق خود با هیچ فدراسیون نامه نگاری، موضعگیری رسانه ای نداشت و حاشیه هایی نیز ایجاد نکرد. باشگاه استقلال میتوانست متقابل برای فدراسیون نامه بنویسد، اگر به دنبال آن نبودند که در آستانه دربی، با ایجاد چنین تنشها و جنجالهایی، امتیازهای نامتعارف را بگیرند. اتفاقا، اگر موضوعی برای حل مسئله در کمیته اخلاقی همین است و خواهان ن نیز هستیم.

پرسپولیس یک نامه ارسال و نگرانی خود را بیان کند و خواستار نظارت بیشتر شود، این یک کار قانونی است و اگر استقلال فکر می کند صاحب حقوق فراقانونی است، حداقل بداند که اجازه تصمیم گیری برای پرسپولیس را ندارد.

پرسپولیس نگران است، چرا که متعجب است چگونه کمکداوری که گل واضح مهدی عبدی به نفت آبادان (که توپ نیممتر درون دروازه بود) را ندیده است، در یک بازی دیگر ابتدا آفسایدی که وظیفه ذاتیاش را تشخیص نمی دهد و از فاصله 30 متری و فاصله دارد. با وجود حضور چند بازیکن در مسیر دیدش، خطای هندی را اعلام می کند که داور وسط نزدیکتر و در زاویه ای بهتر بوده ولی تشخیص خطایی نداشته است؟! تلویزیونی هم اعتقاد به اشتباه بودن تصمیم داوران است.

ادعا کرده و کمیته اخلاق باید ورود کند (!) اما به «مدعیان اخلاق» باید گفت شما هنوز وظایف و اختیارات کمیته اخلاق را هم نمیدانید.

«مدعیان اخلاق» بگویند چگونه وقتی با زورگویی و بیقانونی بازی خود در جام حذفی را عقب انداختند و حتی در همان بازی هم با اشتباهات مسلم داوری پیروز به یاد اخلاق نیفتادند؟ چه بسا، اگر جوانمردانه بازی میکردند اکنون تیم جوان پیکان در یک چهارم نهایی جام حذفی حاضر بود.

به «مدعیان اخلاق» که ادعای داشتن نیمکتی آرام را باید گفت آیا محدوده مربیان در کنار زمین تغییر کرده و بقیه خبرها را ندارند که یک مربی در حرکتی بیسابقه به ده متر وارد زمین می شود ولی از مراجع انضباطی تذکر هم نمی گیرد؟

باشگاه استقلال در بیانیه خود از حمایت‌های نامتعارف برای پرسپولیس اڪفس دخ. فارغ از این افراد بیطرف همیشه چنین مسائلی در فضای مجازی را ساده لوحانه توصیف کرده اند، اما باور و طرح چنین ادعاهای بچهگانهای در فضای رسمی بر حیرت ما افزوده می شود و قطعا باشگاه پرسپولیس تصمیم به پیگیری می گیرد و باید درباره آن پاسخگو باشد.

به مدعیان اخلاق میگوییم در روزگاری که حق تیمهای زحمتکشی مثل پارسجنوبیجم، پیکان، گلگهر و … خورده شد و هیچ نهادی هم به این اتفاقات وارد نشد، خوش باشید. از کمیته اخلاقی نام بردید اما به یاد داشته باشید اگر همه بررسی و کمیته های انضباطی دنیا هم جمع شوند برای حل مشکلات شما کافی نیست.

در این رابطه هم حرف داریم…

[ad_2]

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما