(تصاویر) آمیکرون در چند کشور اروپایی دیده شد؟

[ad_1]

گونه جدیدی از ویروس کرونا به نام آمیکرون که در آفریقای جنوبی ظهور کرده است، هر روز در سراسر جهان و اروپا در حال انتشار است.

بر اساس داده های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های اروپا، آمیکرون از نوامبر در مجموع در 5789 نفر در اروپا یافت شده است.

مرکز اروپایی کنترل و پیشگیری از بیماری ها (ECDC) می گوید که تا 14 دسامبر، 4713 مورد از کل موارد Amicron در اروپا متعلق به بریتانیا بوده است. در مجموع 1076 مورد در 22 کشور دیگر تایید شده است. یک فرد مبتلا نیز در بریتانیا جان باخت.

در آلمان، برای اولین بار، دو مورد در ایالت باواریا در جنوب آلمان کشف شد. تا 23 آذر 101 مورد در این کشور مشاهده شد. آلمان در راه معرفی واکسیناسیون اجباری علیه ویروس همراه با محدودیت‌های جدید است.

130 مورد در فرانسه شناسایی شده است. به گفته اولیویه واران، وزیر بهداشت فرانسه، 21 مورد از موارد تایید شده در افرادی که از آفریقای جنوبی بازگشته بودند و چهار مورد در نتیجه عفونت محلی یافت شد. اولین مورد شناخته شده در جزیره Reunion، جزیره ای فرانسوی در اقیانوس هند، در فردی که پس از سفر به موزامبیک از موریس بازمی گشت، مشاهده شد.

به گفته مقامات بهداشتی ایسلند، با وجود محدودیت های مرزی پس از کشف سویه آمیکرون، تعداد افراد مبتلا به آمیکرون به 20 نفر افزایش یافته است.

مقامات بهداشتی ایتالیا همچنین اولین مورد آمیکرون را در مردی که در 27 نوامبر از موزامبیک به ناپل بازگشته بود، تأیید کردند. اکنون این بیمار و خانواده اش به خوبی گزارش شده اند. تاکنون 23 مورد آمیکرون در ایتالیا تایید شده است.

در نتیجه آزمایش های انجام شده در فرودگاه اسخیپول آمستردام، از هر 600 مسافری که اخیراً از آفریقای جنوبی وارد هلند شده اند، 61 نفر مبتلا به کووید-19 هستند. تا 14 دسامبر، تعداد کل موارد تایید شده 62 مورد است.

یکی از بالاترین موارد ابتلا به Emicron در نروژ گزارش شده است. 19 نفر پس از یک جشن کریسمس در دفتر اسلو آلوده شدند. تا امروز 1176 مورد توسط Emicron در کشور تایید شده است.

آمیکرون به دلیل حضور بازیکن یک باشگاه پرتغالی در آفریقای جنوبی در 13 بازیکن آن تیم شناسایی شده است. تاکنون 49 پرتغالی به آمیکرون مبتلا شده اند. مقامات بهداشت دانمارک تعداد افراد مبتلا به آمیکرون را 268 نفر اعلام کردند.

بر اساس گزارش موسسه بهداشت و امور اجتماعی فنلاند (THL)، نوع آمیکرون شناسایی شده در این کشور در تاریخ 13 دسامبر تاکنون 20 نفر را تحت تاثیر قرار داده است.

به گفته مقامات بهداشت کرواسی، اولین گونه Emikron در 6 دسامبر در این کشور مشاهده شد. تا 13 دسامبر، 3 مورد آمیکرون در کرواسی گزارش شده است.

در 27 نوامبر، بیمارستانی در منطقه لیبرک جمهوری چک از کشف نوعی آمیکرون در یک بیمار مبتلا به کووید-19 خبر داد. مشخص شد که زن واکسینه شده که علائم خفیفی از خود نشان داد، پس از سفر به آفریقا، ویروس را به کشورش بازگرداند. از 13 دسامبر، تعداد Emicron ها در جمهوری چک به 9 افزایش یافت.

در استونی، 317 نفر در یک روز به کووید-19 مبتلا شدند. در 12 آبان که بیشترین میزان ابتلا به این بیماری مشاهده شد، 2300 مورد جدید ثبت شد. در 13 دسامبر، آمیکرون 26 شهروند استونیایی را دیده بود که بیشتر آنها به آفریقای جنوبی سفر کرده بودند.

آمیکرون در 5 نفر در یونان تشخیص داده شد. در مجارستان، جایی که ویروس تنها در 13 دسامبر یافت شد، یک روز بعد اعلام شد که دو نفر به Amicron آلوده شده اند.

تاکنون 5 نفر در لتونی به این ویروس مبتلا شده اند. دو مورد از مسافران بازگشت از آفریقای جنوبی در 30 نوامبر در رومانی شناسایی شد.

روسیه هفته گذشته دو مورد Emicron را تایید کرد. در دسامبر تعداد مبتلایان در این کشور به 16 نفر رسید.

تاکنون 3 نفر مبتلا به آمیکرون در اسلواکی شناسایی شده اند. در ایرلند 18 نفر، رومانی 2 نفر، سوئد 51 نفر و سوئیس 32 نفر به ویروس آمیکرون مبتلا شدند.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما