جدیدترین یخچال شیائومی با قیمت 855 دلار در دسترس است – Zomit

[ad_1]

شیائومی امروز نسخه جدید چهار یخچال را در Mijia به طور رسمی منتشر کرد منحصر به فرد در چین معرفی شده است. در حال حاضر ، این محصول در کشور سازنده با قیمت 5499 یوان (معادل 855 دلار آمریکا) موجود است.

به گزارش Gizmochana ، Mijia Cross-Door Exclusive Edition 550L اولین یخچال درجه یک این برند است. عمق آن 690 میلی متر ، عرض 910 میلی متر و ارتفاع 1902 میلی متر است و دارای انگل عرض 90 درجه است.

این یخچال دارای 120 میلیون گروه یون مثبت و منفی با انرژی بالا برای عقیم سازی فعال است. همچنین دارای هفت پارتیشن مستقل برای ذخیره سازی و قسمتی با قابلیت خنک کننده سریع است.

یخچال شیائومی

یک کشوی میوه و سبزیجات تازه با سیستم حفظ تازگی وجود دارد که اتیلن و ویروس ها را با کارایی بالا از بین می برد و به طور موثر هوا را تصفیه می کند تا از تازه بودن غذا مانند قبل اطمینان حاصل شود. میزان عقیم سازی ویروس در 30 دقیقه 99.99 is ، میزان حذف اتیلن 86، و سرعت تجزیه بو 92.1 است.

این محصول از پنل پشتی فلزی با مجرای هوای سرد استفاده می کند که 360 درجه سرما را منتقل می کند تا از دمیدن مستقیم بر روی مواد جلوگیری کرده و از خشک شدن هوا جلوگیری کند. یخچال از مواد آب بندی ضد باکتری برای جلوگیری از غیرفعال شدن اجزای نور و گرما و همچنین محافظت از غذا در برابر رطوبت و لکه های آسپتیک استفاده می کند.

مقالات مرتبط:

یخچال Mijia Cross-Door Exclusive Edition از قفل دمای متغیر با محدوده وسیع از 5 درجه سانتیگراد تا منفی 20 درجه سانتی گراد پشتیبانی می کند. 26 درجه حرارت مختلف وجود دارد که می توانید آنها را برای شرایط مختلف تنظیم کنید.

یخچال شیائومی

شیائومی اعلام کرد که این محصول از اولین سطح بهره وری انرژی پشتیبانی می کند و کل مصرف انرژی آن 0.79 کیلووات ساعت در روز برآورد شده است. همچنین بدون سر و صدا با سرعت 37 دسی بل کار می کند. میجیا هم از دستیار صوتی XiaoAI از به روزرسانی های آنلاین OTA و بسیاری از عملکردهای دیگر پشتیبانی می کند. همانطور که قبلاً ذکر شد ، این محصول در حال حاضر در چین با قیمت 5499 یوان (معادل 855 دلار) به فروش می رسد.

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما