خرید آیفون تصویری تابا از آریا ایمان – زومیت

[ad_1]

تابا آیفون تصویرییکی از محصولات شرکت تابا الکترونیک می باشد. علاوه بر طراحی و تولید چنین محصولاتی، این شرکت سعی کرده است به صورت حرفه ای بر روی آیفون های صوتی و تصویری تمرکز کند. به همین دلیل علاوه بر نام آیفون تابا، به دلیل سابقه درخشان این شرکت، نام FF تابا نیز برای مصرف کنندگان شناخته شده است. شرکت تابا علاوه بر کیفیت بالا و رعایت استانداردها، مشتری مداری را نیز سرلوحه کار خود قرار داده است. برای آشنایی بیشتر با این شرکت، فروشگاه اینترنتی آریا ایمان مقاله ای با عنوان راهنمای خرید آیفون تصویری تابا نوشت تا شما را در خرید آیفون تصویری تابا راهنمایی کند.

البته این شرکت در کنار تولید قرار دارد تابا آیفون تصویری در سایر زمینه های مرتبط نیز موفقیت های زیادی داشته است و بالابرهای پارکینگ این شرکت از کیفیت خوبی برخوردار بوده و بسیار محبوب هستند. اما دلایل این استقبال زیاد از محصولات شرکت تابا الکترونیک چیست؟ برای یافتن پاسخ این سوال، بخش بعدی را با ما بخوانید.

برترین قابلیت ها و کارکردهای آیفون تصویری تابا نسبت به سایر برندها

عموماً وقتی یک برند با محصولات خود گوی سبقت را از سایر رقبا می رباید، قطعاً مهارت هایی را در طراحی و ساخت محصولات آن ها در بر می گیرد و در مقایسه با سایرین دارای ویژگی هایی است که منجر به چنین نتیجه ای شده است. از این رو با بررسی قابلیت های آیفون تصویری تابا در خدمت شما هستیم.

مهارت های ارتباط داخلی

قابلیت ارتباط داخلی آیفون تصویری تابا در واقع مصرف کننده را قادر می سازد تا به سایر واحدهای آپارتمانی مجاور خود متصل شود. پیشرفت تکنولوژی و وجود وسایل جدید مردم را در مسیر جدیدی در زندگی سوق می دهد. اگر شما نیز در یک ساختمان چند طبقه زندگی می کنید، ممکن است این تجربه را داشته باشید که از نظر فیزیکی در آنجا نباشید و با استفاده از تلفن ثابت یا تلفن همراه خود با طبقه دیگری تماس بگیرید. این ممکن است در گذشته عجیب باشد، اما امروزه رایج است و مردم از خطوط تلفن نیز برای صحبت با نزدیک ترین همسایگان خود استفاده می کنند. با این حال، راه بهتری وجود دارد که آن را به صورت رایگان انجام دهید و قبض تلفن خود را وارد نکنید. هنگامی که یک آیفون تصویری تابا تهیه می کنید، می توانید از اتصال داخلی آن استفاده کنید و به هر دستگاه دیگری در خانه یا محل کار خود متصل شوید.

البته سرعت عملکرد این دستگاه بسیار بیشتر است و در مواقع اضطراری بسیار بهتر عمل خواهد کرد. به طوری که ارتباط بین تمامی واحدها امکان پذیر بوده و همه بتوانند با بخش حراست ارتباط برقرار کنند.

البته اگر مدیر املاک هستید، استفاده از آیفون تصویری تابا یک پیشنهاد ویژه برای شماست. به جای ارجاع فیزیکی به هر واحد، به صورت داخلی با آنها ارتباط برقرار می کنید. این نه تنها در پول شما صرفه جویی می کند، بلکه در زمان نیز صرفه جویی می کند.

عملکرد ضبط تصویر

اولین باری که با این قابلیت مواجه می شوید، این سوال از شما پرسیده می شود که عکس گرفتن در آیفون تصویری تابا به چه معناست؟

این ویژگی به شما این امکان را می دهد که با فشار دادن قاب آلارم، از طریق لنز دوربین آیفون خود به صورت خودکار از چهره فرد عکس بگیرید. مطمئناً فکر می کنید که عکس گرفته شده چگونه با شما همراه خواهد شد؟

برای ثبت این تصاویر یک حافظه داخلی در اینگونه آیفون ها تعبیه شده است که وظیفه ذخیره اطلاعات را بر عهده دارد. اگر به یک آیفون تصویری با چنین قابلیتی علاقه دارید، خوب است بدانید که علاوه بر عکس گرفتن، می توانید چند فیلم کوتاه از محیط و محوطه بیرونی ساختمان خود نیز بگیرید.

این به شما امکان می دهد لیستی از افرادی که به خانه شما آمده اند را با تاریخ و زمان دقیق تهیه کنید.

گاوصندوق آریا

صفحه کلید لمسی

مطمئنا شما هم از آن دسته افرادی هستید که در حال حاضر از گوشی های هوشمند با صفحه کلید لمسی استفاده می کنید و به این قابلیت عادت کرده اید. با گسترش این فناوری، آیفون تصویری تابا نیز چندان از این موضوع عقب نمانده و آیفون هایی با کیبورد لمسی باکیفیت تولید کرده است تا رضایت تمامی مشتریان خود را جلب کند.

به دوربین مداربسته متصل شوید

یکی دیگر از وسایلی که حفاظت و امنیت ساختمان را تامین می کند، سیستم های دوربین مداربسته است. این دوربین ها به تنهایی نمی توانند این کار را انجام دهند و به تجهیزات جانبی دیگری نیاز دارند که هر کدام به هزینه جداگانه ای نیاز دارند. اما شما به عنوان یک مصرف کننده تابا آیفون تصویرینگران نباشید، می توانید از آیفون های متصل به دوربین مداربسته این شرکت استفاده کنید، هزینه های خود را کاهش دهید و خروجی تصاویر ضبط شده توسط دوربین های مدار بسته را بر روی مانیتور دستگاه خود مشاهده کنید.

به دو پنل متصل شوید

این عملکرد برای ساکنان ساختمان های دو طبقه یا به اصطلاح دو راهرو بسیار مناسب است. اکثر مدل های آیفون تابا قابلیت اتصال به دو پنل آیفون تصویری را دارند. با استفاده از این عملکرد، همیشه می توانید فضای خارج از پنل را مشاهده کنید و در را برای مشتریان باز کنید.

تا اینجا با ویژگی هایی آشنا شدید که بسیار جذاب و شگفت انگیز هستند. اما همچنان مواردی وجود دارد که باعث افزایش علاقه و استقبال مشتریان از محصولات تابا می شود. این شرکت بهترین خدمات پس از فروش را در بین شرکت های داخلی ارائه می دهد و به همین منظور نمایندگی های مجاز این شرکت در تمامی شهرهای کشور فعال و آماده ارائه خدمات می باشند. این شرکت توجه خاصی به ظاهر محصولات خود دارد و از طراحی های زیبا و کاملا منحصر به فرد استفاده می کند.

تابا الکترونیک نیز از قطعات باکیفیتی استفاده می کند که جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا را در خود جای داده است و این امر در تمامی قطعات و تجهیزات مشهود است. این تا جایی پیش رفته است که محصولات این شرکت می توانند از تمامی ویژگی های پیشرفته پشتیبانی کنند. این شرکت به تمامی مشتریان خود در هر سطح مالی احترام می گذارد و محصولاتی را با قیمت های مختلف تولید و به دست مصرف کنندگان می رساند.

با مطالعه موارد فوق جای نگرانی نیست و می توانید با خیالی آسوده از یک محصول ایرانی استفاده کنید و سال ها نیاز خود را برطرف کنید.

پرفروش ترین مدل های آیفون تصویری تابا

همانطور که گفتم مشتری مداری یک اصل مهم در طراحی و تولید است تابا آیفون تصویری و با تنوع بالایی به بازار عرضه می شود. به همین دلیل شما به عنوان یک مشتری و خریدار قطعا می توانید محصول مورد نیاز خود را از میان این طیف وسیع از محصولات انتخاب کنید. با این حال، اگر می خواهید از تجربیات سایر مصرف کنندگان استفاده کنید، ما پرفروش ترین محصولات این شرکت را به شما معرفی می کنیم.

گاوصندوق آریا

آیفون تصویری مدل 1040

این آیفون با نمایشگر 4.3 اینچی خود یکی از پرفروش ترین مدل های این شرکت باقی مانده است. اگرچه این مدل ظاهری قدیمی و ساده دارد، اما رابط کاربری ساده و بدنه پلاستیکی محکمی دارد. مدل‌های حافظه‌دار و غیرحافظه‌ای در دسترس شما هستند و سال‌ها ضمانت استفاده بی‌نقص را به شما می‌دهند.

آیفون تصویری مدل 1043

این مانیتور خاص دارای ویژگی های زیادی با قیمت مناسب است و از آنجایی که یکی از محبوب ترین اندازه ها برای صفحه نمایش ویدیویی آیفون است، 4.3 اینچ است. این مدل مانیتور 1043 تابا با مانیتور 3.4 اینچی فروش بسیار خوبی دارد.

از ویژگی های این مانیتور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. حافظه داخلی برای ذخیره عکس و فیلم

  2. امکان ارتباط داخلی با واحدهای دیگر تا 64 واحد

  3. وضوح بسیار بالایی دارد

  4. قیمت بسیار مناسب نسبت به قابلیت هایش

  5. حافظه را به 1024 عکس و 256 فیلم کوتاه افزایش دهید

آیفون تصویری مدل 1070

اگر به مدل قبلی نگاه کنید، قطعاً می توانید فرض کنید که مدل 1070 دارای مانیتور 7 اینچی است. با خرید این مدل می توانید تصویر بزرگتری را ببینید که تمام جزئیات را به خوبی به شما نشان می دهد. مادر، در ادامه به برخی از قابلیت های این مانیتور اشاره می کنیم.

  1. صفحه نمایش 7 اینچی دارد

  2. امکان ارتباط داخلی بین واحدها تا 128 واحد

  3. دارای قابلیت عکس و فیلم برداری از بیرون

  4. امکان اتصال به دو پنل مجزا

  5. وضوح تصویر 480*800

  6. کل منطقه بیرونی را برای امنیت بیشتر مشاهده کنید

خرید، امتیاز دهی و ارائه آیفون تصویری تابا

اکنون که با کارکردها، مزایا و مدل های پرفروش آیفون تصویری تابا آشنا شدید، توصیه می کنیم برای تهیه محصول مورد نظر خود از نمایندگی آیفون تابا با قیمت واقعی، آیفون تصویری تابا را خریداری کنید.

فروشگاه اینترنتی آریا ایمان سال هاست که به عنوان نماینده تابا آیفون تصویری در لاله زار شناخته می شود و شما می توانید به صورت فیزیکی و آنلاین به فروشگاه اینترنتی آریا ایمان مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را به صورت 24 ساعته با قیمتی بسیار مقرون به صرفه خریداری کنید. لیست قیمت تمامی محصولات تابا با مشخصات کامل آنها در این فروشگاه توسط کارشناسان آریا ایمان تفکیک شده است و شما می توانید با چند کلیک به تمامی این اطلاعات دسترسی داشته باشید.

[ad_2]

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما