دیزل ژنراتور قیمت و خرید دیزل و موتور ژنراتور زرآب

دیزل ژنراتور برق علاوه بر تمام اجزا و جزئیاتی که بررسی شد، شامل تعدادی تجهیزات قابل سفارشی‌سازی نیز می باشد که به عنوان آپشن ها یا قابلیت های ویژه یک دستگاه ژنراتور دیزلی محسوب می‌شوند. کانوپی برای بیصدا کردن دستگاه و استفاده از تابلو کنترل اتوماتیک و سنکرون از جمله سفارشی‌سازی‌های ژنراتور برق دیزلی محسوب می شوند. دیزل ژنراتور دائم کار، عنوانی است که به این نوع از مولدهای برق اطلاق می شود.

چرخه تنزل به این معناست که موتور بزودی به‌طور تغییرناپذیری آسیب می‌ بیند و ممکن است هرگز شروع بکار نکند و زمان طولانی تری قادر نخواهد بود که به تمام توان زمانی که نیازمند است، دست یابد. استفاده تحت بار زیر حد مجاز به‌ناچار نه تنها باعث دود سفید از سوخت نسوخته می‌شود بلکه با گذشت زمان‌های بیشتر، با دود آبی روغن کاری سوخته نشتی از رینگ‌های پیستون قدیمی آسیب دیده همراه خواهد شد. حفظ و نگهداری ژنراتور خود بخش مهمی در اطمینان از تأمین انرژی الکتریکی در صورت نیاز به آن است. هنگامی که به عنوان منبع اصلی برق استفاده می شود (به عنوان مثال وقتی منبع تغذیه برق وجود ندارد یا شبکه برای استفاده از آن بسیار ضعیف است) از این به عنوان “حالت جزیره ای” یاد می شود.

سلام جناب بابازاده عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت با شما تماس خواهند گرفت. سلام جناب دانش عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

کاربرد دیزل ژنراتور

احتراق داخلی چیست؟ این احتمال وجود دارد که یک موتور احتراق داخلی به موتور نیرو دهد. یک موتور احتراق داخلی از طریق خود منبع سوخت خود را به حرکت مکانیکی تبدیل می کند. قطعات متحرک داخلی همانطور که هوای بیرون با این قسمتهای متحرک با سوخت داخل موتور مخلوط می شود.

گرد و خاک و ناخالصی های دیگر توسط فیلتر اول و دوم گرفته می شوند و هوای پاک و تصفیه شده وارد موتور می شود.

منبع تغذیه برای استفاده روزانه مجموعه های دیزل ژنراتور، در معادن، راه آهن، سایت های ساختمانی، تعمیر و نگهداری ترافیک جاده، کارخانه ها، شرکت ها، بیمارستان ها و سایر بخش ها به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند. مجموعه دیزل ژنراتور در مکان هایی استفاده می شوند که به شبکه متصل نیستند، یا در صورت خرابی شبکه به عنوان منبع برق اضطراری استفاده می شوند.

در این ویدئو مراحل خرید و انتقال یک دستگاه دیزل ژنراتور را مشاهده خواهید نمود. برای حفظ و افزایش عمر دیزل ژنراتور و همچنین استفاده ایمن از آن، نگهداری و تعمیرات دوره‌ای باید انجام شود. برای استفاده ایمن از دیزل ژنراتور، باید آن را به درستی نصب و راه‌اندازی کرد و دستورالعمل‌های تولید کننده را رعایت کرد. باید سایز و وزن دیزل ژنراتور را در نظر بگیرید و بر اساس نیاز خود، سایز مناسب را انتخاب کنید.

باید توجه داشت که موتور های کامینز ساخت کارخانه های چین و یا هند از نظر قیمتی نسبت به موتورهای دیزل تولیدات کارخانه انگلستان در رده قیمتی بسیار پایین تری قرار دارند. همچنین توجه داشته باشید برخی از رده های دیزل کامینز فقط در کشورهای هند و چین تولید می گردند. به عنوان مثال موتور های دیزل سری KTA50 در حال حاضر فقط در هندوستان تولید می شوند از نظر قیمتی در مقایسه با خانواده هم توان خود یعنی QSK بسار پایین تر هستند.

دیزل ژنراتور

هیچکدام از سازندگان خارجی برای مشکلات خاص کاری شما نمی توانند کاری انجام دهند. به عنوان مثال مسئله محدودیت فضا، ساخت داکت رادیاتور و یا کانوپی سایلنت جهت کاهش صدا متناسب با محل نصب … از جمله مسائلی است که حتی استفاده از برترین برندهای سازنده ژنراتور برق نیز نمی تواند هرگز مشکل شما را برطرف سازد.

ژنراتور شامل مجموعه ای از قطعات ثابت و متحرک است که در محفظه روکشی قرار گرفته است. این قطعات با یکدیگر به صورت اتوماتیک در ارتباط می باشند که منجر به حرکت نسبی بین میدان های مغناطیسی و الکتریکی و در نتیجه تولید برق می گردد. نمودار تخمین مصرف سوخت دیزل ژنراتور بر اساس اندازه ژنراتور و میزان توان ژنراتور در نظر گرفته شده است.

در این مقاله از سری مقالات بینش ابتکار خاورمیانه به بررسی مزایا و معایب دیزل ژنراتور ها می پردازیم. به دلیل مزایای بیشمار، بسیاری از شرکت ها استفاده از این نوع ژنراتورها را انتخاب می کنند. در صورتی که شما تأمین برق اضطراری توسط دیزل ژنراتورها را تجربه کرده باشید، با مشکل تأمین سوخت مواجه می شوید. باید بدانید که این دستگاه ها قابلیت حمل بسیار مناسبی داشته و می توانید آن ها را با خود برای تأمین سوخت، جا به جا کنید.

دیزل ژنراتور بادوین ۱۰۰kva الی ۱۱۰kva کاوا

پدر ایشان کارخانه دار و از پیشروان صنعت و کشاورزی مدرن در زمان خود بودند. با توجه به پیش زمینه خانوادگی و علایق شخصی، وی از دوران کودکی و نوجوانی در زمینه صنعت شروع به کسب تجربه و فعالیت نمودند.

استفاده از یک فوندانسیون مناسب برای قرارگیری دستگاه از مهم ترین نکاتی است که بایستی در نصب دیزل ژنراتور مد نظر قرار دهید. انتخاب فوندانسیون بایستی با توجه به وزن دستگاه و دمای آن انجام گردد تا بهترین نتیجه حاصل شود.

پیش صافی دارای کاسه ای پلاستیکی شفاف است که توسط درب آن محصور می گردد. قسمت ورود هوا به پیش صافی از پره های مورب ساخته شده است و لوله مکش هوای موتور در وسط آن قرار می گیرد. با مکش هوا از لوله اصلی، هوا توسط پره های مورب در داخل کاسه حالت گردبادی پیدا می کند.

سوخت اصلی که در موتورهای دیزلی مورد استفاده قرار می گیرد سوخت بنزینی و گازوئیلی می باشد. دینام یا ژنراتور AC یک ژنراتور الکتریکی است که انرژی مکانیکی چرخشی را به شکل جریان متناوب به انرژی الکتریکی تبدیل می کند. حرکت چرخشی موتور مشخصات دیزل ژنراتور را به برق تبدیل می کند، که برای تأمین انرژی بار ژنراتورها استفاده می شود. این برق برای تأمین انرژی مدارس، خانه ها، بیمارستان ها، کارخانه ها، ایستگاه های پایه ارتباط از راه دور و بسیاری از برنامه های دیگر استفاده می شود.

برند انگلیسی پرکینز در ارائه انواع دیزل ژنراتور با عملکرد سریع و منحصر به فرد، بازار جهانی را شگفت‌زده کرده است.

با انجام این کار می توانید میزان بازدهی دیزل ژنراتور را تا حد قابل قبولی افزایش دهید.

ما در این مطلب قصد داریم با انواع برند دیزل ژنراتور آشنا شده و این محصولات را از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار دهیم. خدمات نگهداری و تامین قطعات حتی پس از اتمام دوره گارانتی نیز برای خریداران محصولات “آبیاران پویان آذر” برقرار است.

به طور کلی کارکردهای طولانی مدت موجب ساییدگی و فرسایش دستگاه می‌شوند. در واقع می‌توان تنها عیب این دستگاه‌ها را اینکه توسط فرد دیگری مورد استفاده قرار گرفته‌اند، در نظر گرفت.

برای استعلام قیمت و خرید دیزل ژنراتور مناسب برای شما بر حسب برند و توان آنها می‌توانید با کارشناسان فروش دیزل ژنراتور ما تماس بگیرید.

در واقع، یک ژنراتور دیزلی ترکیبی از یک موتور دیزلی (برای چرخاندن ژنراتور) و یک آلترناتور یا ژنراتور الکتریکی است که از آن برای تولید انرژی الکتریکی استفاده می‌شود.

این مسئله زمانی پررنگ تر می شود که نصب و راه اندازی آن به صورت غیر استاندارد صورت گرفته باشد. اگر دیزل ژنراتور درست و اصولی نصب نشده باشد ممکن است با به وجود آوردن میزان زیادی گاز باعث آلودگی محیط زیست و بیماری تنفسی در افراد گردد. ساختمان های تجاری و عمومی نیاز بالایی به انرژی و برق دارند و وجود یک ژنراتور برق در اینگونه مراکز بسیار مهم است.

دینام قطعه‌ای است که وظیفه آن تولید جریان الکتریکی بوده و می‌تواند با دریافت انرژی مکانیکی، آن را به الکتریکی تبدیل کند. بعد از اینکه جریان الکتریکی تولید شد می‌توان این جریان را وارد قسمت‌های دیگر کرد و آن را به جریان برق تبدیل نمود.

در این مقاله برآن شدیم تا برندهای معروف این دستگاه‌های مهم را معرفی و بررسی کنیم. احتراق ناقص سبب شکل‌گیری دوده و پس ماند سوخت نسوخته می‌شود که مسیر رینگ‌های پیستون را بسته و می‌چسباند و سبب کاهش شدید در کارایی مهر و موم کردن می‌شود و فشار کم ابتدایی را تشدید می‌کند. ژنراتورها وقتی به عنوان آماده به کار استفاده می شوند ، معمولاً چیزی به نام Transfer Switch دارند. این وسیله مکانیکی است که همزمان با منبع تغذیه شبکه ، اتصال ژنراتور به بار را متوقف می کند.

یک مدل از ژنراتور به صورت استندبای ژنراتور ممکن است لازم باشد تا فقط چندساعت در ماه عمل کند اما مدل‌های دیگری از ژنراتورهای پرایم هستند که باید به صورت پیوسته عمل کنند. زمانی که یک ژنراتور جایگزین راه می‌افتد، ممکن است با شرایطی بخصوص عمل کند مانند ۱۰٪ بار اضافه که در طی زمان فعالیت می‌تواند منظور شود. هوا در سیستم سوخت رسانی نیز از رایج ترین خرابی ها در دیزل ژنراتور است که می تواند دستگاه را با مشکل روبرو کند. وجود هوا در انژکتور، حتی به میزان کم هم می تواند عملکرد کل سیستم را مختل کند.

دیزل ژنراتور

اما درعمل اینگونه نیست و اکثر خریداران ژنراتور دیزلی به این اشتباه دچار می شوند. این اشتباه خریداران بار ها منجر به خسارت هایی به محصول و همچنین دستگاه های متصل به آن شده است. از این رو می بایست میزان بار در مواقع قطع جریان برق را مد نظر گرفت و متناسب با آن محصول مورد نیاز را انتخاب نمود. برخی از نیروگاه ها جهت تامین برق به صورت دایم یا اضطراری از دستگاه های بسیار قوی از جمله ژنراتور گازوئیلی با قدرت و توان بالا استفاده می کنند.

  • به منظور جلوگیری از آتش سوزی، از ریخته شدن روغن روی زمین اجتناب شود.
  • از مشخصات و ویژگی های یک جن ست دیزل می توان به سیستم کنترلی و تنظیم اتوماتیک ولتاژ اشاره کرد.
  • امروزه با توجه به پیشرفت و توسعه در زندگی بشر نیاز به انرژی بیشتر از پیش شده و ما به یک منبع انرژی نیاز داریم که بتواند سرمایه کوتاه مدت و بلند مدت ما را مدنظر قرار داده و در بهترین حالت سرمایه گذاری ما را بیمه کند.
  • عمدتاً ماشین و خودرو‌های سنگین، اولین کاربران دستگاه دیزل ژنراتور می‌باشند تا در حمل انواع مواد شیمیایی و صنعتی پایه، سرعت عمل بالایی را داشته باشند.

دسته اول شامل دیزل هایی می باشد که در آنها از سوخت متفاوتی استفاده می شود. بر این اساس موتور موجود در این وسایل به سه دسته گازوئیل سوز، گاز سوز و در نهایت دوگانه سوز طبقه بندی می شوند.

دیزل ژنراتور اف جی ویلسون (FG Wilson) این کمپانی بیش از 50 سال سابقه در سال (1966) در شهر بلفاست انگلستان تاسیس شد.

همچنین زمانی که عقربه‌ها بالا هستند، طول عمر باتری کاهش خواهد یافت. شارژرهایی که جهت شارژ کردن باتری دیزل ژنراتور ساخته شده‌اند از جنس فولاد ضد زنگ هستند. به علت ابعاد کوچک بدنه، به عنوان دیزل خانگی و قابل حمل شناخته می‌شود و برای تأمین برق منازل مسکونی، ادارات و محیط‌هایی با متراژ کوچک مناسب است. موتورهای دیزلی بسیار مقاوم، از اجزای بزرگ و سنگین ساخته شده اند که می توانند تعمیرات را گران کنند.

خب همانطور که می دانید، بنزین قابلیت احتراق و اشتعال دارد و می تواند در صورت عدم رعایت نکات ایمنی خطر ساز شود. اما دیزل ژنراتور از نظر ایمنی در رتبه بهتری قرار می گیرد و نیاز به سوخت گیری کمتری دارد.

سپس معیارهای مختلف انتخاب یک دیزل ژنراتور مناسب برای کاربردهای مختلف معرفی شدند و نوع سوخت مصرفی ژنراتور نیز مورد بررسی و مقایسه قرار گرفت. سنکرون کردن عبارت است از هماهنگ کردنِ ولتاژ، فرکانس و فاز ژنراتورها پیش از اتصال آن‌ها به سیستم. سنکرون کردن نادرست پیش از اتصال به بار، باعث آسیب شدید به ژنراتور یا «سوئیچگیر» (Switchgear) آن می‌شود. سوئیچگیر یا همان تابلو حفاظت در سیستم قدرت متشکل از مجموعه‌ای از فیوزها و کلیدهای حفاظتی و کنترلی به‌منظور حفاظت از تجهیزات قدرت است.

هدف اصلی پانل کنترل دیزل ژنراتور توزیع انرژی الکتریکی تولیدی توسط آلترناتور به بار کاربر یا تجهیزات الکتریکی است. همچنین برای نشان دادن عملکرد دیزل ژنراتور و حفظ ثبات ولتاژ ژنراتور تحت تغییرات بار استفاده می شود. به طور معمول یک دینام AC بخشی از مجموعه دیزل ژنراتور محسوب می شود.

آبادیزل آماده اعزام کارشناس جهت مشاوره قبل از خرید و فروش دیزل ژنراتور برای شرکت‌ها و صنایع است. انبار بزرگ شرکت و تأمین قطعات یدکی در همه زمان سبب خواهد شد تا شما همیشه با آبادیزل بدرخشید. برای بهره مندی از خدمات مشاوره رایگان هنگام خرید ژنراتور برق دیزلی و آگاهی از قیمت ژنراتور برق دیزلی با ما تماس بگیرید. دیزل ژنراتورهایی که به تازگی به بازار عرضه می شوند طراحی و ساختاری مدرن و پیشرفته دارند.

اکثر سیستم های ژنراتور مانند موتور خودرو ازباتری برای استارت موتور  استفاده می کنند. محرک  اصلی و عنصر حیاتی در استارت معمولی  ژنراتور به وضوح باتری است.

هنگام خرید دیزل ژنراتور مهمترین نکته این است که بدانید برای رفع چه نیازی قصد خرید دارید.

برای برآورد عمر مفید دستگاه، از میزان ساعت کارکردی استفاده می‌کنند. به طور میانگین هر دستگاه دیزل ژنراتور حدود ۱۰۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ ساعت کار می‌کند که حدود بیست تا بیست و پنج سال می‌باشد.

آهنگ جدید

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما