راهنمای جاستین بیبر برای گروه تلگرام سئو

اما برنامه ریزی در سئو یکی از الزامات است. اصولی که با تدوین استراتژی سئو، تولید محتوا با کیفیت، لینک سازی داخلی و خارجی درست و اصولی، آنالیز سایت خود کسب و کار و رقبا و برنامه ریزی درست، باعث بهبود رتبه سایت در نتایج جست و جو و در نهایت سئو سایت میشود. استفاده درست از ترکیب لینک سازی داخلی و خارجی است که به محتوای سایت ما اعتبار بیشتری میدهد و باعث بهتر شدن رتبه آنها در نتایج جست و جو گوگل میشود.

لوکال سئو اگر درست اجرا شود، میتواند کمک زیادی به یک کسب و کار محلی کند و فروش آن را به مقدار قابل توجهی بالا ببرد. اما با وجود به صرفه بودن هزینههای انجام سئو نسبت به تبلیغات دیگر، و دائمی بودن نتیجه آن البته اگر به درستی اجرا شود و همچنین هدفمند بودن این نوع کانال فروش، یک کسب و کار بزرگ میتواند با استفاده از سئو فروش خود را با هزینهای به صرفه به مبلغ قابل توجهی بالا ببرد.

سئو به دلیل به صرفه بودن و ایجاد یک کانال فروش دائمی و جذاب، میتواند فروش یک کسب و کار کوچک را چندین برابر کند. با انتخاب کلمات کلیدی مناسب، ایجاد محتوای با کیفیت، تغییر آن برای موتورهای جستجو، افزایش محبوبیت آن از طریق لینک سازی و اطمینان از اینکه وب سایت شما از نظر فنی سالم است، شروع می شود. در واقع کسب اعتباز از گوگل و برندینگ سایت ما با استفاده از لینک سازی داخلی و خارجی است که به محتوای ما در نتایج جست و جو رتبه میدهد. سئو off page میتواند رتبه صفحات داخلی سایت را به سرعت بهبود ببخشد. گوگل با راه اندازی ربات های خود طبق الگوریتمهایی برای بررسی صفحات سایتها برای رتبه دادن به آنها در کلمات کلیدی مختلف، سعی در نمایش دادن بهترین سایت برای به جواب رسیدن مخاطب از جست و جوی خود دارد.

اینکه بدانیم برای بالا رفتن فروش سایتمان باید بر روی چه کلماتی سرمایه گذاری کنیم و چه کلمات کلیدی هستند که برای ما به جز هزینه و هدر رفتن انرژی هیچ چیز دیگری نداند و آنها را حذف کنیم و از سرمایه گذاری بر روی آنها خودداری کنیم، در این مرحله مهم است. این موضوع مهم است که اگر تواید محتوا سایت بدون طی کردن دو مرحله قبل انجام شود، به جز هزینه برای ما چیز دیگری نیست. هیچ سایتی وجود ندارد که بدون برنامه ریزی و بدون داشتن استراتژی مشخصی بتواند در نتایج جست و جو گوگل جایگاه خوبی کسب کند. اینجاست که تمام فاکتورهای سئو مانند سرعت سایت، تجربه کاربری، کیفیت محتوا، امنیت سایت، ظاهر سایت، لینکهای داخلی و لینکهای خارجی دریافت شده و بسیاری موارد دیگر در همه سایتهایی که کلمه سرچ شده در آنها وجود دارد، توسط گوگل بررسی شده و به صفحات مختلف رتبه داده میشود.

موضوع مهم بعدی در سئو ایجاد ارتباط داخلی بین صفحات سایت به صورت استاندارد است. سئو فنی هیچ ارتباطی با ایجاد محتوا، استراتژی های ایجاد لینک یا به روزرسانی محتوا ندارد. استفاده از لوکیشن های مختلف که در حوزه ی خدمات شما نیست، مخاطب هدف برای شما جذب نمی کند. بعد از اجرا استراتژی تدوین شده، حال نوبت آنالیز رفتار مخاطب در سایتمان است که این ممکن است استراتژی سئو ما را تغییر دهد و در ادامه دوباره مراحل مختلف دیگری برای سئو سایت بر روی آن پیاده کنیم. با این حال از آن ها توقع اشتراک و تعامل با خودتان را نداشته باشید. بنابراین در نظر داشته باشید که برای دوستی با الگوریتم ها باید به مواردی که اونها میگن دقت کنید تا به پیشرفت سایت خودتون کمک بکنید.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد تلگرام سئو بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما